Prezint aici o locomotiva electrica clasa E16 inmatriculare DB epoca III-IV. Este un model scos in extrem de putine exemplare, fiind facuta manual in intregime si din alama. Producator LEMACO
Pot spune ca de departe se vede diferenta de clasa intre orice alta firma mai ieftina( nu le numesc ca sa nu aduc vreu prejudiciu moral).
Extrem de multe detalii, pot spune ca abunda de elemente pe care le descoperi cu o mare placere, gen clantele de la usi chiar au forma de clanta si nu sunt doar gravate. In interior se vad o gramada de detalii. Modelul nu are cuple K sau standard, ci are cupla articulata de metal, functionala! Ca atare nu se poate realiza vreo garnitura daca nu ai un vagon cu carlig, ceea ce nu e greu de montat. Vagoanele Brawa au carlige de montat ca accesorii, prin urmare se poate conecta un prim vagon din garnitura. Un aspect foarte important este ca fiind H0-real, te cam chinui sa o montezi pe sine.





Si inca ceva. Usile locomotivei se deschid. Comenzile pe bord sunt realizate distinct. Poate odata o desfac in mod expres pt a-i face poze inauntru.

Pot spune ca de departe se vede diferenta de clasa intre orice alta firma mai ieftina( nu le numesc ca sa nu aduc vreu prejudiciu moral).
Extrem de multe detalii, pot spune ca abunda de elemente pe care le descoperi cu o mare placere, gen clantele de la usi chiar au forma de clanta si nu sunt doar gravate. In interior se vad o gramada de detalii. Modelul nu are cuple K sau standard, ci are cupla articulata de metal, functionala! Ca atare nu se poate realiza vreo garnitura daca nu ai un vagon cu carlig, ceea ce nu e greu de montat. Vagoanele Brawa au carlige de montat ca accesorii, prin urmare se poate conecta un prim vagon din garnitura. Un aspect foarte important este ca fiind H0-real, te cam chinui sa o montezi pe sine.

























Si inca ceva. Usile locomotivei se deschid. Comenzile pe bord sunt realizate distinct. Poate odata o desfac in mod expres pt a-i face poze inauntru.

