Locomotiva E 80 a fost destinata pentru manevra in zona München . Caracteristica primordiala a acestui model este alimentarea duala - catenara si acumulatoare astfel incat sa poata strabate si portiuni de linie inca neelectrificate .
DRG a comandat in 1928 o serie de 5 exempalre din acest tip care au fost livrate in anul 1930.
Locomotiva avea formula axelor A1A A1A , pentru a putea rula si pe linii secundare, axele centrale ale fiecarui boghiu nu erau motoare , tractiunea era asigurata de 4 motoare electrice cu o putere totala de 210 KW, care asigurau o viteza maxima de 40 km /h si o forta de tractiune de 127 kN. La constructia acestor locomotive s-au folosit multe componente de la E93 / E 94 de unde si asemanarea cu acestea.
Locomotiva avea un redresor cu mercur ( acesta era si punctul slab al locomotivei ), de unde si forma speciala a pantografului - pentru a putea trece peste portiunile fara curent dintre sectoarele de linie electrificata :!: ( in cazul intreruperii alimentarii de la catenara era necesara repornirea redresorului )
Dupa razboi au supravietuit 4 exemplare ,( la toate acestea s-au montat pantografe normale )ultimul a fost retras din circulatie in anul 1961. Din pacate nu s-a pastrat niciun exemplar din aceasta ciudata locomotiva
Cateva fotografii ale unui model Roco , epoca 2
se poate observa in foto de mai sus ca nu erau acelasi numar de ferestre pe fiecare parte :!:
boghiul
pantograful special
DRG a comandat in 1928 o serie de 5 exempalre din acest tip care au fost livrate in anul 1930.
Locomotiva avea formula axelor A1A A1A , pentru a putea rula si pe linii secundare, axele centrale ale fiecarui boghiu nu erau motoare , tractiunea era asigurata de 4 motoare electrice cu o putere totala de 210 KW, care asigurau o viteza maxima de 40 km /h si o forta de tractiune de 127 kN. La constructia acestor locomotive s-au folosit multe componente de la E93 / E 94 de unde si asemanarea cu acestea.
Locomotiva avea un redresor cu mercur ( acesta era si punctul slab al locomotivei ), de unde si forma speciala a pantografului - pentru a putea trece peste portiunile fara curent dintre sectoarele de linie electrificata :!: ( in cazul intreruperii alimentarii de la catenara era necesara repornirea redresorului )
Dupa razboi au supravietuit 4 exemplare ,( la toate acestea s-au montat pantografe normale )ultimul a fost retras din circulatie in anul 1961. Din pacate nu s-a pastrat niciun exemplar din aceasta ciudata locomotiva
Cateva fotografii ale unui model Roco , epoca 2
se poate observa in foto de mai sus ca nu erau acelasi numar de ferestre pe fiecare parte :!:
boghiul
pantograful special