locomotiva EA060,defectiune motor

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pana acum din cele cu parametrii mei setati in digital, din grupul meu de prieteni nu am auzit pe nimeni sa se planga, eu chiar sunt curios sa dam de cap problemei.
nu are legatura cu digitalul sau analogicul,daca stau in cutie nu au nimic in general,functineaza bine daca sunt rulate 10 minute si apoi puse inapoi in cutie,oricum subiectul nu are legatura cu cei care nu au probleme cu motorul sau cu setarile in diugital!!
 
Deci sa recapitulam:
"mambussi" a rulat locomotiva timp de 4 ore la viteza medie si motorul locomotivei se pare ca si-a mancat periile.
Cea ce nu este normal dupa 4 ore.

nu aveti loco EA 060de generatie noua?, la ce ajuta poza?
O poza cu motorul in prim plan, periile tocite si inelul colector al motorului ca sa intaresti povestea Mambussi!
 
  • Like
Reacții: ALX
Hai ca initial am inghitit galusca cu defectiunile , dar se pare ca incepem din ce in ce sa ne invaluim in mistere si raspunsuri evazive.

Pentru o idee clara si o concluzie pertinenta cine a avut probleme cu motorul a trebui sa dea toate detaliile: variator sau statie digitala folosita, decodor, setari decodor, rodaj, punere in functiune si exploatare.

Altfel ramanem doar la stadiul de vorbe, pareri personale si barfe.
 
  • Like
Reacții: sesamcave și ALX
Buna seara tuturor,

Intrucat in spatiul public in ultima perioada au aparut diferite informatii mai mult sau mai putin CORECTE in ceea ce priveste fiabilitatea si durata de viata a motoarelor montate pe locomotivele 060-EA productie 2019-2020 Amintiri Feroviare, dorim sa facem urmatoarele precizari:

-din cele 4 loturi de locomotive 060-EA art. 10011, 10022, 10023, si ACME 60203 in service pentru diferite probleme am primit in service un numar total de 6 locomotive. Din aceste 6 locomotive 4 au fost cu probleme la motor (2x 10022 si 2x10011) si restul de alte 2 cu diferite probleme de montaj sau functionare la partea de lumini.
Toate cele 6 locomotive au fost reparate prin intermediul magazinelor de profil de unde au fost achizitionate si expediate proprietarilor in perfecta stare de functionare conform mecanismului de garantie conferit de conformitatea europeana (CE) care de altfel este marcata pe ambalaj, garantie oferita de PRODUCATORUL Amintiri Feroviare (si nu importatorul cum eronat se considera uneori).

In afara de cele 6 locomotive mai avem la cunostinta de aproximativ (pentru ca nu am primit de la toti comerciantii date clare despre aceasta problema chiar daca am solicitat in scris si pe toate caile de comunicare) un total de 10 cu probleme de rulare (si aici din pacate nu ni s-au oferit toate informatiile si nici nu s-au trimis in service pentru a constata natura defectului).

Pe adresa de mail nu am primit nici o sesizare.

Statistica de mai sus se refera la toti comerciantii atat din Romania cat si din strainatate.

Asadar situatia defectelor confirmate pe cale oficiala pentru functionarea motorului pana la acest moment pentru toate cle patru articole prezentate mai sus reflecta o medie de defect de sub 1%.

Tot avand in vedere mai multe mesaje de pe retelele de socializare privind fiabilitatea motoarelor Amintiri Feroviare impreuna cu furnizorii de materiale deruleaza o analiza in ceea ce priveste materialele folosite la fabricarea motoarelor, tehnologia montajului si respectarea acestuia, proiectarea si fiabilitatea.

Mentionam ca acest motor a fost bineteles testat inainte de montaj rata de defect fiind in limitele standardelor de calitate.


Asadar pentru a avea o imagine de ansamblu cat mai ampla si cat mai clara rugam ca toti posesorii de locomotive din art. 10011, 10022, 10023 ACME 60203 care considera ca au probleme cu functionarea motoarelor sa ne scrie un mail cat mai detaliat ( defect prezentat, durata functionare, sistem folosit, decodor etc) la [email protected]. Ideal ar fi de atasat si un nr de telefon in caz ca o sa avem nevoie de mai multe informatii.

Cu respectul cuvenit tuturor nu dorim ca in urma acestui mesaj sa transformam acest topic in "chat" cu Amintiri feroviare dar daca sunt lcruri care doriti sa le mentionati, plangeri, reclamatii sugestii v-a rugam sa folositi ca de obicei adresa de mail sus mentionata.

Dupa analiza care se va face in urma acestui demers vom comunica public situatia REALA si masurile ce se vor lua.

Cu stima
Adrian Corodescu
 
Buna ziua,

Aveti o poza si cu motorul de pe EA generatia 2? Inteleg ca prima generatie avea motoare Mashima cu volante simetrice.

Multumesc,
Buna ziua ! Motorul care l-aţi montat pe EA de la modelul Roco este fiabil? Nu face zgomote rare ? Se incadreaza bine cardanele ?
Multumesc
 
Salut ieri am rulat EA 096-4 cu 40 de carute 30 de minute motor original in DCC.All ok.Nici macar nu era calduta cutia masinii.Pot urca filmul la cerere.
 
nu pot da detalii fara acordul lui!
Bai fratilor ati cazut int-un penibil de nedescris. Normal ca e secret si nu trebuie sa se afle cine a comercializat locomotivele cu defect.Uite motorul nu e motorul. Pe FB negi ca ai scris vreo data despre motor inclusiv cu print screen in fata.
Ma mir cum de nu se gasesete careva sa va cheme in instanta.
 
  • Like
Reacții: mambussi
Va salut.
Exemplificare:
- loco EA din generatia Delfinului "frint" - reinmatriculata de STA
- decodor ZIMO cu sunet 8 pini
- statie digitala ESU 50200
- maximul se obtine la urcare in panta
- minimul se obtine la coborire in panta
- loco a rulat peste o ora intr-un singur sens
- a doua poza este cu consumul in repaus (sunet pornit)
- voi reveni cu teste pe noua generatie de EA
20200524_141015.jpg20200524_141046.jpg
 
  • Like
Reacții: anvo5555 și GFN
Buna ziua,

Asa cum am precizat in postarea precedenta revenim cu informatii culese in urma analizei efectuate:

De la data apelului pe adresa de mail mentionata am primit un nr de exact 3 mail-uri unde ne sunt supuse atentiei diferite observatii privind functionarea locomotive 060-EA din productia 2019-2020.

Asadar facand centralizarea am constat urmatoarele in baza e-mail-urior primite, sesizarilor primite de comercianti, retestarile care le-am refacut si analizarea produselor primite in service:

-NU s-a constatat nici un motor ars.
-marea majoritate din constatari care reclamau probleme de rulaj si functionare normala insumeaza nereguli privind lipiturile si microlipiturile la partea de electronica, montaj incorect a motorului in locasul sau (frecari ale volantei), bavuri la partea cardanica (zgomot in rulaj sau mers sacadat), rodaj necorespunzator sau insuficient ("fluierat" in motor).

Toate aceste lucruri NU depind de rulare in analog sau digital.

Rata de contestatii pentru constatarile mai sus mentionate de asemeni este de sub 1% din totalul de locomotive produse.

Later edit:

Au fost intradevar cateva situatii in care motorul a incetat sa functioneze dupa cateva ore de functionare fapt datorat din informatiile care le avem pana acum de lamelele care mentin carbunii pe colector cauzand incarcarea spatiului dintre colectoare cu praf de carbune. Aceste lamele aveau un unghi de indoire neconform si astfel contactul cu colectorul de pe rotor nu era facut in mod corespunzator. Numarul acestor cazuri pana in acest moment este de sub 1,4% din totalul locomotivelor produse.
Toate locomotivele ajunse in service cu astfel de probleme au primit motor nou.
Binenteles aceasta va fi rezolvarea conform garantiei si in eventualitatea unor noi constatari de acest gen.


In concluzie in lumina celor constatate dupa acesta analiza si in baza informatiilor primite, declaratiile conform carora locomotiva este dotata cu un motor neconform, nefiabil si predispus defectelor sunt FALSE, fara temei, fara dovada si menite sa denigreze public. Aceste actiuni consideram nu doar ca au adus prejudiciu de imagine si poate chiar si comercial companiei Amintiri Feroviare ci si intregii comunitati de pasionati de modelism feroviar si comerciantilor specializati de modelism feroviar.
Amintiri Feroviare a incurajat intotdeauna dilogul inclusiv cel critic insa nu dialogul menit sa lezeze sau care deformeaza realitatea prin denaturarea și decontextualizarea elementelor de fapt.

Intelegem ca oricine este indreptatit sa critice constructiv orice produs Amintiri Feroviare atat timp cat se respecta cateva norme elementare de civilizatie, dar pana la atacuri la persoana, amenintari, denigrari si diferite afirmatiii false menite doar sa creeze o impresie falsa este cale lunga. Ba mai mult avem cateva dovezi care ne fac sa credem ca a fost o actiune organizata cu acest scop precis.

Din pacate nu este prima actiune de acest gen indreptata catre Amintiri Feroviare dar si catre alte entitati din domeniu in care aceste persoane sunt implicate. Dorim sa le comunicam acestor persoane ca indiferent impotriva carora au fost indreptate aceste actiuni, pricipalul efect secundar este divizarea comunitatii de pasionati si indepartarea celor tineri de acest hobby.

Astfel de lucruri in orice tara din lume pot avea o singura solutionare si anume in instanta.

Facem asadar un apel catre aceste persoane sa isi prezinte public scuze chiar daca intre timp au disparut discutiite de pe grupul de fb sau chiar daca unii dintre ei si-au sters conturlile de pe retelele de socializare.

Cu stima

Adrian Corodescu
 
Ultima editare: