Deoarece dadrian a prezentat modelul Marklin a acestei locomotive :
http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2578&postdays=0&postorder=asc&start=30
m-am hotarat sa prezint si modelul pentru DC , vandut sub numele TRIX , a aceleasi locomotive.
Pentru inceput , cate ceva despre locomotiva reala.
Prototipul acestei locomotive dateaza din anii 30 , cand DRG a solicitat locomotive de manevra mici si economice. Pentru clasa Kleinlokomotive S-au inregistrat 2 clase de putere I - pana la 50 CP II - pana la 90 CP. Du[a razboi a existat si clasa III - pana la 240 CP.
In general aceste locomotive aveau motoare diesel , dar au fost si variante pe benzina , acumulatori , chiar si un exemplar pe aburi.
Denumirea Kof II - K ( Kleinlokomotive - locomotiva mica ) o ( Oelfeureng - motorina ) f (Flussigkeitgetriebe - cutie viteze hidraulica )
Aceste locomotive s-au fabricat de catre diferiti producatori , in variante cu postul de conducere deschis sau inchis , majoritatea lor apartinand diferitelor intreprinderi din Germania , unde sunt folositepana in zilele noastre.
Cate ceva despre modelul TRIX :
Acesta este similar cu Maerklin , dar pentru DC , transmisia este pe 2 axe fata de modelul AC modelul pt. DC nu are montati magnetii pentru marirea aderentei - ma gandesc ca poate nu era o idee rea sa echipeze si aceste modele.
Modelul este realizat in cea mai mare parte din metal , bine detaliat. In acoperis este montat un decodor pt. DCC / selectrix , acesta nu este demontabil. Lumini alb / rosu care se schimba cu directia de mers .deoarece modelul este relativ mic si usor forta de tractiune este relativ mica.
Si acum cateva fotografii:




http://www.forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=2578&postdays=0&postorder=asc&start=30
m-am hotarat sa prezint si modelul pentru DC , vandut sub numele TRIX , a aceleasi locomotive.
Pentru inceput , cate ceva despre locomotiva reala.
Prototipul acestei locomotive dateaza din anii 30 , cand DRG a solicitat locomotive de manevra mici si economice. Pentru clasa Kleinlokomotive S-au inregistrat 2 clase de putere I - pana la 50 CP II - pana la 90 CP. Du[a razboi a existat si clasa III - pana la 240 CP.
In general aceste locomotive aveau motoare diesel , dar au fost si variante pe benzina , acumulatori , chiar si un exemplar pe aburi.
Denumirea Kof II - K ( Kleinlokomotive - locomotiva mica ) o ( Oelfeureng - motorina ) f (Flussigkeitgetriebe - cutie viteze hidraulica )
Aceste locomotive s-au fabricat de catre diferiti producatori , in variante cu postul de conducere deschis sau inchis , majoritatea lor apartinand diferitelor intreprinderi din Germania , unde sunt folositepana in zilele noastre.
Cate ceva despre modelul TRIX :
Acesta este similar cu Maerklin , dar pentru DC , transmisia este pe 2 axe fata de modelul AC modelul pt. DC nu are montati magnetii pentru marirea aderentei - ma gandesc ca poate nu era o idee rea sa echipeze si aceste modele.
Modelul este realizat in cea mai mare parte din metal , bine detaliat. In acoperis este montat un decodor pt. DCC / selectrix , acesta nu este demontabil. Lumini alb / rosu care se schimba cu directia de mers .deoarece modelul este relativ mic si usor forta de tractiune este relativ mica.
Si acum cateva fotografii:



