Locomotiva cu aburi BR 84 fotoanstrich

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

obiwan

Well-Known Member
Trenulist
24 Aprilie 2008
2.684
1
cluj
LOCATION
cluj
Salutare! In urma cu cateva zile a aterizat la mine in depou aceasta chestie gri: Este un model scara HO LILIPUT si reproduce din cate am auzit aburoasa BR 84 inainte de a fi vopsita in clasica combinatie negru- rosu. Aceasta locomotiva din cate stiu a prezentat-o si Sandy, el avand ceva nemultumiri in privinta rulajului peste macaze. Eu unul am rulat-o pe macaz Piko curb R2-R3 la viteza redusa, apoi la viteza maxima. Sincer, nu am nimic de reprosat, merge OK. I-am trasat sarcina ca in acest cincinal sa tinda spre 5% si a urcat aceasta panta fara probleme, datorita osiei prevazuta cu role de aderenta. La r1 nici o problema, deci sunt Fericit! Cu aceasta loco voi forma "Garnitura GRI'', pe care o voi prezenta curand. :aplauze:
 
Nu cred ca poti face o garnitura autentica cu o locomotiva gri. Acestea erau lasate in aceasta culoare numai pana li se faceau fotografiile de prezentare (de catalog) dupa care erau vopsite in culorile operatorului feroviar care o achizitiona.

Motivul pentru care erau fotografiate in culoarea gri: detaliile erau mult bine scoase in evidenta.
 
Vali are dreptate, aceasta este culoarea de catalog... dupa aceea, la DRG a ajuns Tiefschwarz ca toate suratele ei!

pe de alta parte, modelismul este si fantezie... asa ca astept cu interes Garnitura GRI! :)
 
Multumesc celor ce urmaresc interventiile mele, in mod special lui Septy si Florinn (prietenii stiu de ce...),, MR. Felippe, Mesieur Horia Radulescu si "stapanul '' incontestabil al bielelor, Herr MPURSU! Trebuie sa specific ca in modelismul feroviar NU ma intereseaza doua chestii (stricte pt. altii):ceferizarea si ce garnituri au circulat pe ruta stabilita. Pe diorama mea vor circula garnituri alcatuite ciudat, dupa culoare, incarcatura, dar voi incerca sa respect epoca :D Prin toata tara observ ca sunt multi care tin la ceferizare :D Si ma intreb: oare ce locomotive au facut romanii? Au sudat aiurea ,fara forma, fara noima ceva table pentru a acoperi motoarele de conceptie sau constructie STRAINA! Pe liniile ferate de aici vezi numai vechituri. Unii le considera frumoase, eu NU!Cand vor face si ai nostri un motor redutabil, care sa poata fi incadrat de table montate cu SCHEPSIS? Eu unul, desi am 38 de ani, nu cred ca voi apuca acele vremuri. Referitor la garnitura GRI, mai au de asteptat 2 zile pana vin cuplele, apoi BLIEZ-ul pe ele...Servus la toti!
 
In sfarsit, au sosit cuplele profy scurte de la FLM si ROCO. Garnitura GRI care nu a circulat niciodata este gata formata:[/img]http://i285.photobucket.com/albums/ll67/vali362006/DSCF1463.jpg
 
Si acum pe rand, vagoanele ce compun Garnitura GRI::Tender ulei produs de Liliput. Asta nu e chiar gri, dar a fost achizitionat inainte de superba BR84.Este destul de bine realizat, are o greutate apreciabila, se comporta bine pe sine, dar are un mic inconvenient: trebuie modificata piesa pt. clouse coupling, deoarece la curbe mai mici de R3 tensioneaza tampoanele de la locomotiva.
 
:cisterna cam aceiasi culoare cu tenderul, produsa de Liliput (de fapt toate componentele garniturii sunt de la acelasi producator). Destinatia ei - transportul de benzina pt Messerschmit pe frontul de est 8)
 
Si daca tot sunt in razboi (nu spun cu cine ca ma da afara de pe forum si ma acuza ca sunt rasist-eu nu neg) urmatorul recipient este plin ochi de motorina pentru motoarele diesel de pe U-boat . Un VTG vechi care imi place f. f. mult mai ales ca asta chiar e gri. Mai gri de atat nu se putea mai bine pentru fixurile de rigoare :D
 
Si incheietorul de garnitura , vagonul pe trei osii si cabina de franar( care ascunde un soldat german).Incarcatura este cam secreta, dar totusi va divulg: apa grea din Norvegia pentru tratament la domiciliu :D :D :D . Cisterna asta este deosebita, parca te trimite innapoi in timp . Cam asta este Garnitura GRI.
 
Sunt intr-o dilema: sa intercalez si acest vagon(bineanteles tot gri) de carat munitie la gheata, ca e fierbinte si sa nu sara in aer la momentul nepotrivit... :-? astept sfatul vostru. Sa auzim de bine! ;-)
 
si ce daca? am specificat ca este o garnitura care nu a rulat niciodata la scara 1:1 :lol:
 
Nici mie nu imi place. E aiurea tare tenderul ala dupa un tank engine!

Ciudata tare garnitura! Imi da fiori...
 
Cum spunea si felippe imi da fiori garnitura asta. O aburoasa care nu a rulat niciodata vopsita asa, cu un tender dupa ea (desi aburoasa e tank engine), urmate de o garnitura formata din cisterne DR si DB combinate (sa nu mai zic de epoca), la care vrei sa ii pui si un vagon FS? Suna tare ciudat... dar ma rog, fiecare cu "piticii" lui de modelism.
Spor la construit garnitura gri!
 
buna,

adevarul este ca avem si cisterne VTG (firma creaata in 1950) de la DB, si DR (Ost) DDR, insa cum omul a spus de la inceput ca nu are de gand sa respecte vreo epoca, nu avem ce sa ii zicem! :D

poate doar daca baga vagoane care sa nu fie gri, sa sarim pe el, insa pentru moment nu e cazul! :lol:

mai neclara e treaba cu razboiul, pesemne ca se razboieste cu el insusi, n-as vrea sa fiu pe masa lui cand se joaca cu trenurile :roll:
 
Da, bombardierele sunt deasupra! Tenderul in cauza transporta ulei pentru interventii, mai intepenesc si senilele tancurilor in autostrazile rusesti complet asfaltate cu namol, la vremea aceea. Cisterna DR va fi inmatriculata DB, daca tineti neaparat , iar vagonul FS de carat peste la gheata a fost intercalat numai asa, sa vedem cum arata. O sa tin cont de impresiile voastre si tratati in continuare subiectul, pro sau contra ca nu ma deranjeaza. :D