Se pare ca vine si randul Sibiului sa aiba o locomotiva cu abur, mobilier stradal:
http://www.sibiustandard.ro/22162/locomotiva-cu-abur-in-piata-garii.html
COMPANIA nationala de Cai Ferate a solicitat Primariei Sibiu aprobarile necesare pentru amplasarea unei locomotive cu abur in Piata Garii. Solicitarea prevede amplasarea acestei locomotive pe o suprafata de 39 de mp, in zona nepavata intre cladirea statiei CFR Sibiu si Capela Crucii, in apropierea gardului ridicat pentru a delimita zona Autogarii. Locomotiva pe care cei de la CFR vor sa o amplaseze in Piata ca exponat a fost fabricata in Polonia in 1949 si a circulat timp de 41 de ani, intre 1949 si 1990, pe calea ferata ingusta care initial unea Sibiu - Agnita - Sighisoara. In greutate de 27 de tone, cu o lungime de 11,5 m si o inaltime de 2,7 m, locomotiva face parte din patrimoniul national tehnic, fiind clasata in categoria Tezaur.
Pentru amplasarea acestei locomotive, CFR solicita, deocamdata, concesionarea celor 39 de mp de teren pe o perioada de cinci ani, cu posibilitatea de prelungire. De amplasarea exponatului, aranjarea zonei si administrarea acesteia se obliga prin contract sa se ocupe tot Compania Nationala de Cai Ferate. Solicitarea CFR vine in contextul reamenajarii Pietei Garii, dupa demolarea imobilului in care a functionat braseria Abel. In functie de starea utilitatilor, aici ar putea fi reamenajata o toaleta publica sau ar urma ca totul sa fie daramat si lasat doar pavaj, dupa modelul celui finalizat in 2007.
http://www.sibiustandard.ro/22162/locomotiva-cu-abur-in-piata-garii.html
COMPANIA nationala de Cai Ferate a solicitat Primariei Sibiu aprobarile necesare pentru amplasarea unei locomotive cu abur in Piata Garii. Solicitarea prevede amplasarea acestei locomotive pe o suprafata de 39 de mp, in zona nepavata intre cladirea statiei CFR Sibiu si Capela Crucii, in apropierea gardului ridicat pentru a delimita zona Autogarii. Locomotiva pe care cei de la CFR vor sa o amplaseze in Piata ca exponat a fost fabricata in Polonia in 1949 si a circulat timp de 41 de ani, intre 1949 si 1990, pe calea ferata ingusta care initial unea Sibiu - Agnita - Sighisoara. In greutate de 27 de tone, cu o lungime de 11,5 m si o inaltime de 2,7 m, locomotiva face parte din patrimoniul national tehnic, fiind clasata in categoria Tezaur.
Pentru amplasarea acestei locomotive, CFR solicita, deocamdata, concesionarea celor 39 de mp de teren pe o perioada de cinci ani, cu posibilitatea de prelungire. De amplasarea exponatului, aranjarea zonei si administrarea acesteia se obliga prin contract sa se ocupe tot Compania Nationala de Cai Ferate. Solicitarea CFR vine in contextul reamenajarii Pietei Garii, dupa demolarea imobilului in care a functionat braseria Abel. In functie de starea utilitatilor, aici ar putea fi reamenajata o toaleta publica sau ar urma ca totul sa fie daramat si lasat doar pavaj, dupa modelul celui finalizat in 2007.