- 17 Ianuarie 2006
- 5.547
- 16
- WEBSITE
- http://www.trains-addicted.ro
- YAHOO
- bogdannf
- LOCATION
- Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,
vreau sa va prezint un model mai special pe care l-am realizat pentru un prieten.
Este vorba de locomotiva CFR tip 060 EA cu numarul 41-0402-2. in vopsirea clasica si logo tricolor, asa cum era in perioada ei de glorie.
Vorbim despre cum arata ea aici.
Cateva date despre locomotiva:
"Masina 402 in aceasta schema de vopsire a apartinut depoului Craiova.
Circula regulat Bucuresti-Craiova-Timisoara si retur, Bucuresti-Craiova-Petrosani-Deva si retur
Craiova-Motru si retur iar in ultimul timp cat a mai avut tricolorul pe ea circula pana la Arad si retur cu ACC 1821/1822.
Locomotiva a avut perioada ei de glorie incepand cu anul 1995 cand s-a pus in circulatie primul InterCity din Romania.
Era IC 591/592 care facea de la Timisoara La Bucuresti 6 ore cu o singura oprire de 10 min la Craiova (schimbare mecanic si proba frana).
Pe traseul Bucuresti Craiova Timisoara IC-ul mai avea o oprire tehnica la Balota...(inainte de coborarea spre Turnu Severin).
Trenul era format din vagoane DWA clasa 1 si clasa 2, vagon restaurant obisnuit (doar vopsit in rosu si scris Intercity pe el) si vagon de posta.
Avea timpi de mers de 1 ora si 55 min Craiova - Bucuresti (209KM). Aproape toata distanta o parcurgea cu 140km/h
Doi ani de zile a facut serviciu numai pe IC591/592 (turnus). Au mai fost inca doua locomotive tot de la Craiova care faceau serviciu numai pe IC 591/592.
Au fost primele vagoane DWA introduse in circulatie pentru trafic intern, apoi au fost introduse si la rapidul Callatis (Bucuresti Constanta Mangalia si retur).
De asemenea locomotiva venea foarte des la Timisoara dupa 1997 cu rapidul 360-1 Bucuresti-Belgrad (fostul rapid 11) si pleca inapoi cu rapidul 694 Timisoara Bucuresti.
Facea de asemenea servici pe personalele 9001/9002 Craiova-Bucuresti si retur care aveau vagoane etajate 26-26.
A fost de asemenea locomotiva titulara pe IC Craiova-Bucuresti-Galati pe distanta Craiova-Bucuresti si retur
Locomotiva a circulat peste trei ani fara o defectiune, iar la 1700000 km a avut RK la Craiova (1999).
Actual locomotiva este o ruina, apartine depoului Ploiesti si este in schema de vopsire clasica"
Si modelul la scara H0:


Si cateva detalii:

Am realizat acest model intr-un singur exemplar si probabil ca asa va si ramane daca nu il face altcineva. Sper sa se bucure cat mai mult de model fericitul proprietar
.
Oricine este bine venit cu completari/poze, la acest articol.
vreau sa va prezint un model mai special pe care l-am realizat pentru un prieten.
Este vorba de locomotiva CFR tip 060 EA cu numarul 41-0402-2. in vopsirea clasica si logo tricolor, asa cum era in perioada ei de glorie.
Vorbim despre cum arata ea aici.
Cateva date despre locomotiva:
"Masina 402 in aceasta schema de vopsire a apartinut depoului Craiova.
Circula regulat Bucuresti-Craiova-Timisoara si retur, Bucuresti-Craiova-Petrosani-Deva si retur
Craiova-Motru si retur iar in ultimul timp cat a mai avut tricolorul pe ea circula pana la Arad si retur cu ACC 1821/1822.
Locomotiva a avut perioada ei de glorie incepand cu anul 1995 cand s-a pus in circulatie primul InterCity din Romania.
Era IC 591/592 care facea de la Timisoara La Bucuresti 6 ore cu o singura oprire de 10 min la Craiova (schimbare mecanic si proba frana).
Pe traseul Bucuresti Craiova Timisoara IC-ul mai avea o oprire tehnica la Balota...(inainte de coborarea spre Turnu Severin).
Trenul era format din vagoane DWA clasa 1 si clasa 2, vagon restaurant obisnuit (doar vopsit in rosu si scris Intercity pe el) si vagon de posta.
Avea timpi de mers de 1 ora si 55 min Craiova - Bucuresti (209KM). Aproape toata distanta o parcurgea cu 140km/h
Doi ani de zile a facut serviciu numai pe IC591/592 (turnus). Au mai fost inca doua locomotive tot de la Craiova care faceau serviciu numai pe IC 591/592.
Au fost primele vagoane DWA introduse in circulatie pentru trafic intern, apoi au fost introduse si la rapidul Callatis (Bucuresti Constanta Mangalia si retur).
De asemenea locomotiva venea foarte des la Timisoara dupa 1997 cu rapidul 360-1 Bucuresti-Belgrad (fostul rapid 11) si pleca inapoi cu rapidul 694 Timisoara Bucuresti.
Facea de asemenea servici pe personalele 9001/9002 Craiova-Bucuresti si retur care aveau vagoane etajate 26-26.
A fost de asemenea locomotiva titulara pe IC Craiova-Bucuresti-Galati pe distanta Craiova-Bucuresti si retur
Locomotiva a circulat peste trei ani fara o defectiune, iar la 1700000 km a avut RK la Craiova (1999).
Actual locomotiva este o ruina, apartine depoului Ploiesti si este in schema de vopsire clasica"
Si modelul la scara H0:






Si cateva detalii:




Am realizat acest model intr-un singur exemplar si probabil ca asa va si ramane daca nu il face altcineva. Sper sa se bucure cat mai mult de model fericitul proprietar

Oricine este bine venit cu completari/poze, la acest articol.