In anul 1928 Hanomag a livrat o serie de 10 locomotive " grele" de manevra, s-au folosit multe piese de la mai micutele Br 80.
Acestea aveau o putere de 860 CP , lungime 11m
Modelul Fleischmann 4081:
A fost declarat "Modelul anului 2002" de catre revista Bahn Profil
DB , epoca 3 , 3 faruri fata -spate
sasiu metalic ,vedere libera sub cazan, caroserie de plastic, roti metalice, motor cu volanta.
Iluminare cu LED , interfata NEM 651 , Cuplare scurta, cuple interschimbabile (NEM 362)
Functionarea este ireprosabila, deosebit de silentioasa, o adevarata bijuterie.
Si acum citeva fotografii:
Eu sunt legat sentimental de Br 80, a fost prima locomotiva cu aburi ce am avut-o si am cautat in ultimii ani un Br 80 care sa ma satisfaca,dar din pacate nu am gasit nici o locomotiva pe gustul meu.( am avut Roco , Fleischmann , Piko).Asa pe principiul " cu cit mai multe roti, cu atit mai bine " am optat pentru Br. 81 , eu consider ca am facut o alegere buna
Acestea aveau o putere de 860 CP , lungime 11m
Modelul Fleischmann 4081:
A fost declarat "Modelul anului 2002" de catre revista Bahn Profil
DB , epoca 3 , 3 faruri fata -spate
sasiu metalic ,vedere libera sub cazan, caroserie de plastic, roti metalice, motor cu volanta.
Iluminare cu LED , interfata NEM 651 , Cuplare scurta, cuple interschimbabile (NEM 362)
Functionarea este ireprosabila, deosebit de silentioasa, o adevarata bijuterie.
Si acum citeva fotografii:








Eu sunt legat sentimental de Br 80, a fost prima locomotiva cu aburi ce am avut-o si am cautat in ultimii ani un Br 80 care sa ma satisfaca,dar din pacate nu am gasit nici o locomotiva pe gustul meu.( am avut Roco , Fleischmann , Piko).Asa pe principiul " cu cit mai multe roti, cu atit mai bine " am optat pentru Br. 81 , eu consider ca am facut o alegere buna