Silviu s-ar fi putut documenta mai bine sau ar fi putut sa intrebe pe vreun forum care-i treaba, dar el s-a grabit sa traga la raspundere niste oameni care, la inceputul anilor 90, doar cu promisiunea unui muzeu, pasiunea si resursele mai mult proprii, s-au apucat sa bata tara ca sa salveze cat mai multe locomotive si sa organizeze evenimente (da care au avut parte altii care nici macarnu le-au inteles).
Locomotiva a fost preluata pentru a fi restaurata si apoi expusa in Muzeul CFR (in acea vreme, se vorbea despre un muzeu).
Numai ca, odata cu renuntarea la Muzeul CFR si destramarea TCR, nu a mai fost nimeni capabil macar sa scoata locomotiva din curtea depolui si s-o duca in alta parte. Asa ca pana la urma, probbil, locomotiva negasindu-se in inventarul Metrorex, cand vreun colector de fier vechi a castigat lucrarea de a valorifica fierul vechi imprastiat aiurea de prin depou, i s-a dat si ce a mai ramas din locomotiva.
Daca nu gresesc, Antonio Bianco era cel care lucra la Metrorex si ar fi trebuit sa aranjeze resaurarea, daca e asa, atunci ultima speranta si locmotiva in sine au murit odata cu el