Stimati calatori,
din mai multe motive in ultima vreme nu am mai circulat pe liniile patriei.
Cautind ceva prin poze am dat de pozele linie Costesti -Rosiori Nord.
pozele le-am facut cind am fost la expozitia feroviara. Avind prea mult timp de la sosirea in Bucuresti pina la intilnirea cu vechea garda, am dat o raita. Am mers cu Desiro pina la Costesti apoi la Rosiori Nord cu Servtransul si la Bucuresti cu alt personal.
Pe acest traseu calatoria nu mi-a dat emotii cu privire la pozat sau alte probleme.
Nu am pozat gara Costesti datorita principiului ca fiind pe o linie principala, aceasta nu se va inchide si voi poza alta data.

E ciudat cum linia merge pina la Mirosi prin cimp desi mai la est sint insirate cam 10 sate.
Asadar 2 gari abandonate, iar in prezent trenul nu mai opreste deloc acolo.

Colt H e la o intersectie cu soseau si deserveste Coltu si Satu Nou

Ce scriam zilele trecute despre denumirile statiilor?
iata una.
Mirosi. dar gara este in Caldararu. Tipic la CFR

peisaj de toamna. Dar nu natura moarta.


Urmeaza Balaci. De aici voia Moromete sa isi cumpere cai dupa ce baietii lui au fugit cu caii. Silistea Gumesti e la 5 km
Tot aici a fost un aeroport militat si niste blocuri ale armatei dupa arhitectura mi s-au parut de sorginte stalinista. Conform wikimapia, blocurile sint acum ale unei manastiri. Asta da conversie de la cele lumesti cu armele in mina la cele sfinte cu armele blindetii. (dar neplatitoare de impozit)
urmeaza alte cladiri care erau devastate atunci, cum or fi acum?

Adevarul este ca nu mai stiu daca si atunci era Beuca Sat sau acum Regiotrans s-a gindit sa aiba o oprire in sat nefiind folositor sa aiba gara dupa ce trece cu trenul pe linga sat. tot ceva tipic CFR.
Gara Papa (iarasi ce v-am spus la denumiri ca putem face propozitii cu denumirile garilor).
Papa am prins-o in ultimul moment pentru ca ... nu mai stiu cred ca era aparatul pe stand by si eu vorbeam cu conductorul.

Si gata am ajuns in Rosiori Nord.
Desigur am si pozele pina la Bucuresti cu personalul, dar facute in alte conditii: lasa-ma sa cobor, ce pozezi? inchide usa e corent, unde te duci?
Era mai multa lume in tren deja si garile au aproape toate cite 2 cladiri, cea veche si cea noua de la electrificare.
Daca vreti o sa le pun si pe alea.
din mai multe motive in ultima vreme nu am mai circulat pe liniile patriei.
Cautind ceva prin poze am dat de pozele linie Costesti -Rosiori Nord.
pozele le-am facut cind am fost la expozitia feroviara. Avind prea mult timp de la sosirea in Bucuresti pina la intilnirea cu vechea garda, am dat o raita. Am mers cu Desiro pina la Costesti apoi la Rosiori Nord cu Servtransul si la Bucuresti cu alt personal.
Pe acest traseu calatoria nu mi-a dat emotii cu privire la pozat sau alte probleme.
Nu am pozat gara Costesti datorita principiului ca fiind pe o linie principala, aceasta nu se va inchide si voi poza alta data.

E ciudat cum linia merge pina la Mirosi prin cimp desi mai la est sint insirate cam 10 sate.
Asadar 2 gari abandonate, iar in prezent trenul nu mai opreste deloc acolo.



Colt H e la o intersectie cu soseau si deserveste Coltu si Satu Nou

Ce scriam zilele trecute despre denumirile statiilor?
iata una.
Mirosi. dar gara este in Caldararu. Tipic la CFR


peisaj de toamna. Dar nu natura moarta.




Urmeaza Balaci. De aici voia Moromete sa isi cumpere cai dupa ce baietii lui au fugit cu caii. Silistea Gumesti e la 5 km
Tot aici a fost un aeroport militat si niste blocuri ale armatei dupa arhitectura mi s-au parut de sorginte stalinista. Conform wikimapia, blocurile sint acum ale unei manastiri. Asta da conversie de la cele lumesti cu armele in mina la cele sfinte cu armele blindetii. (dar neplatitoare de impozit)




urmeaza alte cladiri care erau devastate atunci, cum or fi acum?




Adevarul este ca nu mai stiu daca si atunci era Beuca Sat sau acum Regiotrans s-a gindit sa aiba o oprire in sat nefiind folositor sa aiba gara dupa ce trece cu trenul pe linga sat. tot ceva tipic CFR.
Gara Papa (iarasi ce v-am spus la denumiri ca putem face propozitii cu denumirile garilor).
Papa am prins-o in ultimul moment pentru ca ... nu mai stiu cred ca era aparatul pe stand by si eu vorbeam cu conductorul.

Si gata am ajuns in Rosiori Nord.
Desigur am si pozele pina la Bucuresti cu personalul, dar facute in alte conditii: lasa-ma sa cobor, ce pozezi? inchide usa e corent, unde te duci?
Era mai multa lume in tren deja si garile au aproape toate cite 2 cladiri, cea veche si cea noua de la electrificare.
Daca vreti o sa le pun si pe alea.