zona garii Oravita este singura din oras cu activitate, e plin de chioscuri, tigani, derbedei, soferi care fac transport profitind de lipsa trenurilor si raritatea autobuzelor etc.
DSCF0401 by David Daniel, on Flickr
se pregateste trenul
DSCF0407 by David Daniel, on Flickr
nu am avut timp de pozat prin gara
DSCF0413 by David Daniel, on Flickr DSCF0420 by David Daniel, on Flickr
nu e cazul sa se faca foc, dar totul e pregatit
DSCF0424 by David Daniel, on Flickr
scaunele sint cu 3 si cu 2 locuri
DSCF0431 by David Daniel, on Flickr DSCF0433 by David Daniel, on Flickr
plecam
DSCF0435 by David Daniel, on Flickr DSCF0437 by David Daniel, on Flickr DSCF0439 by David Daniel, on Flickr
vagoanele moarte din Timisora Nord au fost retrase aici. In bunul obicei romanesc, remiza veche a fost lasata sa se distruga. Acoperisul a cazut, dar culmea liniile din interior sint pline cu vagoane aduse de la Timisioara Nord. E greu de pozat deoarece trenul trece exact pe linga remiza si nu am avut unghi.
DSCF0441 by David Daniel, on Flickr DSCF0444 by David Daniel, on Flickr DSCF0448 by David Daniel, on Flickr DSCF0454 by David Daniel, on Flickr DSCF0455 by David Daniel, on FlickrDSCF0457 by David Daniel, on FlickrDSCF0461 by David Daniel, on Flickr
linia spre Berzovia
DSCF0462 by David Daniel, on Flickr
pe dreapta ma sint niste linii care probabil au fost de marfa. Statia Ticvanu Mic a fost pregatita si folosita pentru lucrarile de la termocentrala Anina, este posibil ca si Oravita sa fi fost folosita in acest scop.
DSCF0467 by David Daniel, on Flickr DSCF0468 by David Daniel, on Flickr DSCF0475 by David Daniel, on Flickr DSCF0476 by David Daniel, on Flickr
pentru o statie de prelucrare exista o trecere la nivel.Culmea timpeniei: trenul are 10 km/h la pasaj. Asta in conditiile in care viteza este de 20 km/h si trec doar doua trenuri pe zi.PAi puneam un panou cu orele trenurilor ca sa opreasca eventualele masini.
DSCF0484 by David Daniel, on FlickrDSCF0486 by David Daniel, on FlickrDSCF0486 by David Daniel, on Flickr
Bradisoru de Jos
DSCF0491 by David Daniel, on Flickr
traversele lungi si apoi vegetatia, arata ca acolo a fost un macaz al unei linii care ducea la un stabiliment industrial. Am intrebat frinarul cite linii au fost dar nu mai stia daca una sau doua.
DSCF0498 by David Daniel, on Flickr
pe aici mergea linia.
DSCF0499 by David Daniel, on Flickr
care ajungea acolo
DSCF0500 by David Daniel, on Flickr
DSCF0401 by David Daniel, on Flickr
se pregateste trenul
DSCF0407 by David Daniel, on Flickr
nu am avut timp de pozat prin gara
DSCF0413 by David Daniel, on Flickr DSCF0420 by David Daniel, on Flickr
nu e cazul sa se faca foc, dar totul e pregatit
DSCF0424 by David Daniel, on Flickr
scaunele sint cu 3 si cu 2 locuri
DSCF0431 by David Daniel, on Flickr DSCF0433 by David Daniel, on Flickr
plecam
DSCF0435 by David Daniel, on Flickr DSCF0437 by David Daniel, on Flickr DSCF0439 by David Daniel, on Flickr
vagoanele moarte din Timisora Nord au fost retrase aici. In bunul obicei romanesc, remiza veche a fost lasata sa se distruga. Acoperisul a cazut, dar culmea liniile din interior sint pline cu vagoane aduse de la Timisioara Nord. E greu de pozat deoarece trenul trece exact pe linga remiza si nu am avut unghi.
DSCF0441 by David Daniel, on Flickr DSCF0444 by David Daniel, on Flickr DSCF0448 by David Daniel, on Flickr DSCF0454 by David Daniel, on Flickr DSCF0455 by David Daniel, on FlickrDSCF0457 by David Daniel, on FlickrDSCF0461 by David Daniel, on Flickr
linia spre Berzovia
DSCF0462 by David Daniel, on Flickr
pe dreapta ma sint niste linii care probabil au fost de marfa. Statia Ticvanu Mic a fost pregatita si folosita pentru lucrarile de la termocentrala Anina, este posibil ca si Oravita sa fi fost folosita in acest scop.
DSCF0467 by David Daniel, on Flickr DSCF0468 by David Daniel, on Flickr DSCF0475 by David Daniel, on Flickr DSCF0476 by David Daniel, on Flickr
pentru o statie de prelucrare exista o trecere la nivel.Culmea timpeniei: trenul are 10 km/h la pasaj. Asta in conditiile in care viteza este de 20 km/h si trec doar doua trenuri pe zi.PAi puneam un panou cu orele trenurilor ca sa opreasca eventualele masini.
DSCF0484 by David Daniel, on FlickrDSCF0486 by David Daniel, on FlickrDSCF0486 by David Daniel, on Flickr
Bradisoru de Jos
DSCF0491 by David Daniel, on Flickr
traversele lungi si apoi vegetatia, arata ca acolo a fost un macaz al unei linii care ducea la un stabiliment industrial. Am intrebat frinarul cite linii au fost dar nu mai stia daca una sau doua.
DSCF0498 by David Daniel, on Flickr
pe aici mergea linia.
DSCF0499 by David Daniel, on Flickr
care ajungea acolo
DSCF0500 by David Daniel, on Flickr