Linia 925-Oravita-Anina

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
zona garii Oravita este singura din oras cu activitate, e plin de chioscuri, tigani, derbedei, soferi care fac transport profitind de lipsa trenurilor si raritatea autobuzelor etc.

by , on Flickr

se pregateste trenul

by , on Flickr

nu am avut timp de pozat prin gara

by , on Flickr by , on Flickr

nu e cazul sa se faca foc, dar totul e pregatit

by , on Flickr

scaunele sint cu 3 si cu 2 locuri

by , on Flickr by , on Flickr

plecam

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

vagoanele moarte din Timisora Nord au fost retrase aici. In bunul obicei romanesc, remiza veche a fost lasata sa se distruga. Acoperisul a cazut, dar culmea liniile din interior sint pline cu vagoane aduse de la Timisioara Nord. E greu de pozat deoarece trenul trece exact pe linga remiza si nu am avut unghi.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

linia spre Berzovia

by , on Flickr

pe dreapta ma sint niste linii care probabil au fost de marfa. Statia Ticvanu Mic a fost pregatita si folosita pentru lucrarile de la termocentrala Anina, este posibil ca si Oravita sa fi fost folosita in acest scop.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

pentru o statie de prelucrare exista o trecere la nivel.Culmea timpeniei: trenul are 10 km/h la pasaj. Asta in conditiile in care viteza este de 20 km/h si trec doar doua trenuri pe zi.PAi puneam un panou cu orele trenurilor ca sa opreasca eventualele masini.


by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Bradisoru de Jos

by , on Flickr

traversele lungi si apoi vegetatia, arata ca acolo a fost un macaz al unei linii care ducea la un stabiliment industrial. Am intrebat frinarul cite linii au fost dar nu mai stia daca una sau doua.

by , on Flickr

pe aici mergea linia.

by , on Flickr

care ajungea acolo

by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
by , on Flickr by , on Flickr


Apoi dintr-o data in padure vad pe partea stinga un opritor fix. Poza am facut- insa invers , spre Oravita.

by , on Flickr

traversele de pe partea stinga dovedesc faptul ca acolo a fost o linie

by , on Flickr by , on Flickr

apoi se vad ruinele unei cladiri.

by , on Flickr

intr-un final pe dreapta e o ruina care se vede ca e de tip mai nou. Este la km 8+8.

in tren seful de tren care imi spune ca e fosta statie Bradisor. La intors frinarul imi zice ca acolo este de fapt KM 9 unde inainte se incrusisau trenurile si unde frinarii care coborau cu trenurile, luau in primire trenurile care urcau. Tot aici cind ne-am intors frinarul a desfacut frina de mina.


by , on Flickr

de contra se vede si fostul semnal de intrare

by , on Flickr by , on Flickr




by , on Flickr

Aici se observa locul unde liniile de marfa de la mina se racordau la linia curenta. Trenul este oprit

by , on Flickr by , on Flickr

in timp ce trenul vireaza, liniile de marfa sint orientate spre mina

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
Lisava

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

la iesirea din Lisava este o trecere la nivel care culmea, este cu semnalizare electrica.

by , on Flickr by , on Flickr


by , on Flickr

Semnalul prevestitor al Lisavei este in Ciudanovita,

by , on Flickr


by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

reper stinca aceea cu vegetatie inca verde...

by , on Flickr

dupa ce trecem viaductul...

by , on Flickr


... revedem stinca de care spuneam

by , on Flickr


se vede satul Ciudanovita

by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
In apropiere de Girliste de contra vad un semnal mai deosebit cu reper YL. La intoarcere frinarul imi spune ca semnalul este de fapt semnal de iesire al statiei Girliste.

by , on Flickr by , on Flickr

semnalul de iesire.Se stie ca statia Girliste este atipica si s-a implementat un tip special de semnalizare.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr
by , on Flickr by , on Flickr

semnalul de intrare din directia Anina

by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

nu stiu daca acesta e prevestitorul statiei Anina sau al Postului de Macazuri

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
by , on Flickr by , on Flickr

diverse canalizari debuseaza linga linie.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr

semnalul de intrare din directia Anina

by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

nu stiu daca acesta e prevestitorul statiei Anina sau al Postului de Macazuri

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


by , on Flickr by , on Flickr

diverse canalizari debuseaza linga linie.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr



by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


Fostul triunghi de intoarcere vine dinspre Oravita

by , on Flickr

ajunge undeva spre poarta aia, poate a fost chiar linie industriala, nu m-am dus pentru ca timpul era scurt, trenul a intirziat putin.

by , on Flickr

by , on Flickr

S-a incropit un punct de informare turistica, acolo e un mic bar, ne luam doua pizza pe care le comandasem in tren. Seful de tren ia comenzile si le transmite telefonic.


by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
Cealalta latura a triunghiului

by , on Flickr

nu se mai vede, apoi se pierde pe porta de tabla...

by , on Flickr

by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr


pornim inapoi spre Oravita

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


la KM 31 e indicat ca fiind Anina Post Macazuri. Locul se potriveste precum si traversele mai lungi provenite de la un fost macaz.

by , on Flickr


by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


Oravita

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.971
51
Apoi am sesizat ceva pe vagoane.

Vagonul 3 la sosire

by , on Flickr

Are inscrisptiile astea? de unde provine diferenta aia de 4 cm?

by , on Flickr


viteza maxima 30km/h

by , on Flickr

nu statia de domiciliu ci ,,statie de domiciliu"

by , on Flickr

cred ca asta inseamna ca frineaza de mina 16 tone.

by , on Flickr

urmeaaza vagonul 2,

acesta frineaza de mina 20 de tone

by , on Flickr

acesta are STATIA de domiciliu insa are viteza maxima 80 km/h

by , on Flickr by , on Flickr

de asemenea nu are inscriptia a ceea cu o diferenta de 4 cm insa are alta inscriptie 1.80 care nu apare pe celalalt vagon

by , on Flickr

vagonul 1 la sosire este la fel ca vagonul 2. Vazindu-ma nedumerit din vagon apare un ceferist care imi spune ca sint greseli din fabrica. Cum e posibil sa se greseasca in asemnea mod? si mai ales cum se accepta in circulatie cu inscriptii privind siguranta circulatiei, gresite?

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


ceasul a prins vremuri mai bune

by , on Flickr

in incinta statiei a fost cindva un punct muzeal

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

aproape au pus cruce unei linii care a facut istorie. Anina-Oravita-Iam-Biserica Alba-Bazias.

by , on Flickr


Din gara am plecat la teatru, la farmacia montana si la monetarie.