Am fost la Iam , am pus pozele, apoi m-am incurcat in saituri si nu am mai pus continuarea calatoriei.
Acuma am scos ,,saitul de cultura din duba" si postez alta linie din categoria
,, Prin ruinele Imperiului"
La data de 26-02-2012 m-am intors de la Iam.
Vechea remiza inca mai exista

un vechi vagon cu care e posibil ca odinioara prin 1988 sa fi navetat si eu.
Grupa de Oravita se atasa la trenul Resita Sud -Timisoara Nord iar noi urcam in grupa asta la urma trenului ca nu era atit de aglomerat. O tempora, nu cred ca Oravita a avut atit de multe vagoane de clasa I deci asta ar putea fi.

viaduct pe linia Anina, apoi la drum pina in Agadici, dar Agadici deserveste satul Bradisor(Maidan) care are gara si pe linia Anina

trenul opreste la o bariera, deci o noua statie numa' buna pentru cei din Agadici care nu mai trebuie sa mearga pina la Ticvanu Mic.

Capacitatea statiei Ticvanul Mic a fost sporita pentru a face fata transportului de componente pentru termocentrala pe sisturi bituminoase de la Anina.

iata un canton locuit, in schimb gara e o ruina

frigul e principalul inamic, la Regiotrans poti poya in voie din compartimentul de bagaje. Daca nu e nimeni acolo.

semnalul de iesire spre Oravita e tip CFR...


... in timp ce semnalul spre Berzovia este tip MAV


statia Comoriste este locuinta si cum trenul opreste la bariera ca sa o inchida seful trenului, calatorii urca de la barieram nu mai opreste si la gara
Iata o cladire interesanta in Forotic, pare a fi magazie

Linia face un efort pentru a ajunge la Berzovia, chiar are si un tunel iar motorul nu mai alearga sprinten ci a luat-o la pas

iarasi un semnal MAV spre Oravita

statia avea turn de apa si 3 coloane de apa.

repetitor MAV spre Berzovia

Alta trecere la nivel alta oprire, prin urmare statia Doclin a fost mutata aici, coboara 3 calatori, iar la ruinele fostei statii Doclin trenul trece fara oprire.
Care e spilul cu opririle astea la bariera? mai nou opreste trenul, hai ca motorul treaca mearga, dar daca era un marfar sau un diesel mare. Parca erau alte reguli inainte, opreau masinile. De aici deriva accidentele, vad soferii ca opresc trenurile la bariera, ce zic la urmatoare ,,opreste el ca si dincolo" fara sa stie ca pe linia aia nu e regula sa opreasca.

Tirol, Tirol....http://www.youtube.com/watch?v=JK2ESiyKqaQ
Tirol, Tirol...www.tyrol.com
viile de la Tirol, Gute alte Zeiten..
nici viile nici gara, parca ceva din vii a mai salvat un strain
aceeasi cladire patrata de la Forotic si aici , linga fosta bariera, pare a fi cabina de acar

si un fost semnal de intrare ..desigur MAV

Aceeasi cladire acum si in curtea garii Fizes.

Urmeaza Berzovia, trenul de la Timisoara soseste

intrarea in gara aproape concomitent ci trenul de Resita...

insa acesta are viteza redusa in abatere, pentru ca trenul de Timisoara este deja sosit
schimb trenul si ...

... la drum

Asta a fost expeditia. Mai am ceva poze dar le pun la linia 922
Acuma am scos ,,saitul de cultura din duba" si postez alta linie din categoria
,, Prin ruinele Imperiului"
La data de 26-02-2012 m-am intors de la Iam.
Vechea remiza inca mai exista

un vechi vagon cu care e posibil ca odinioara prin 1988 sa fi navetat si eu.
Grupa de Oravita se atasa la trenul Resita Sud -Timisoara Nord iar noi urcam in grupa asta la urma trenului ca nu era atit de aglomerat. O tempora, nu cred ca Oravita a avut atit de multe vagoane de clasa I deci asta ar putea fi.

viaduct pe linia Anina, apoi la drum pina in Agadici, dar Agadici deserveste satul Bradisor(Maidan) care are gara si pe linia Anina




trenul opreste la o bariera, deci o noua statie numa' buna pentru cei din Agadici care nu mai trebuie sa mearga pina la Ticvanu Mic.

Capacitatea statiei Ticvanul Mic a fost sporita pentru a face fata transportului de componente pentru termocentrala pe sisturi bituminoase de la Anina.






iata un canton locuit, in schimb gara e o ruina


frigul e principalul inamic, la Regiotrans poti poya in voie din compartimentul de bagaje. Daca nu e nimeni acolo.





semnalul de iesire spre Oravita e tip CFR...



... in timp ce semnalul spre Berzovia este tip MAV




statia Comoriste este locuinta si cum trenul opreste la bariera ca sa o inchida seful trenului, calatorii urca de la barieram nu mai opreste si la gara





Iata o cladire interesanta in Forotic, pare a fi magazie



Linia face un efort pentru a ajunge la Berzovia, chiar are si un tunel iar motorul nu mai alearga sprinten ci a luat-o la pas




iarasi un semnal MAV spre Oravita

statia avea turn de apa si 3 coloane de apa.





repetitor MAV spre Berzovia


Alta trecere la nivel alta oprire, prin urmare statia Doclin a fost mutata aici, coboara 3 calatori, iar la ruinele fostei statii Doclin trenul trece fara oprire.
Care e spilul cu opririle astea la bariera? mai nou opreste trenul, hai ca motorul treaca mearga, dar daca era un marfar sau un diesel mare. Parca erau alte reguli inainte, opreau masinile. De aici deriva accidentele, vad soferii ca opresc trenurile la bariera, ce zic la urmatoare ,,opreste el ca si dincolo" fara sa stie ca pe linia aia nu e regula sa opreasca.




Tirol, Tirol....http://www.youtube.com/watch?v=JK2ESiyKqaQ
Tirol, Tirol...www.tyrol.com
viile de la Tirol, Gute alte Zeiten..
nici viile nici gara, parca ceva din vii a mai salvat un strain
aceeasi cladire patrata de la Forotic si aici , linga fosta bariera, pare a fi cabina de acar



si un fost semnal de intrare ..desigur MAV

Aceeasi cladire acum si in curtea garii Fizes.


Urmeaza Berzovia, trenul de la Timisoara soseste





intrarea in gara aproape concomitent ci trenul de Resita...

insa acesta are viteza redusa in abatere, pentru ca trenul de Timisoara este deja sosit

schimb trenul si ...

... la drum

Asta a fost expeditia. Mai am ceva poze dar le pun la linia 922