Ieri 1 martie 2009, am executat un turneu scurt pina la Giera.
Viteza e in medie 30 km/h, nimic spectaculos, garile sint devastate, tufele zgirie automotorul, calatori putini.
Din Timiseni am plecat cu un Regiotrans, iar in Jebel am schimbat.

Dupa plecarea din Jebel trenul face o bucla prin spatele garii si se inscrie pe linga sosea pina la Ciacova

prima oprire Obadeni

inainte de Ciacova linia traverseaza soseaua

Ciacova

Trenul nu mai opreste in Tirgu Ciacova

Urmeaza Ghilad, distrugere totala, poate pentru ca e situata mai departe de comuna.


pe traseu am remarcat ca hotii au furat chiar si stilpii de telefon, desi tufisuri sint destule.

desi a fost construita dupa cutremurele din anii 1990 statia Banloc este abandonata si devastata

linia face o curba si se indreapta spre Livezile, din tren se poate vedea insa cladirea statiei Ghilad

Desi situata linga localitate si statia Livezile Banat este devastata


ne apropiem de Giera

in statie observ fostul dormitor CFR care nu este folosit de Regiotrans din anumite motive

capatul liniei, mai exista un racord spre fostul IAS sau CAP,iar pe linga gard e tragerea statieii fiind si opritorul fix.Pina la Unire linia ajungea in Sirbia de azi.

a fost si o remiza CFR


o coloana de apa, acareturi in zona garii unele provenite din fostul WC cred si cam atit.



La intoarcere, in Ciacova am facut cruce cu un alt motor

Viteza e in medie 30 km/h, nimic spectaculos, garile sint devastate, tufele zgirie automotorul, calatori putini.
Din Timiseni am plecat cu un Regiotrans, iar in Jebel am schimbat.

Dupa plecarea din Jebel trenul face o bucla prin spatele garii si se inscrie pe linga sosea pina la Ciacova

prima oprire Obadeni

inainte de Ciacova linia traverseaza soseaua

Ciacova

Trenul nu mai opreste in Tirgu Ciacova

Urmeaza Ghilad, distrugere totala, poate pentru ca e situata mai departe de comuna.


pe traseu am remarcat ca hotii au furat chiar si stilpii de telefon, desi tufisuri sint destule.

desi a fost construita dupa cutremurele din anii 1990 statia Banloc este abandonata si devastata

linia face o curba si se indreapta spre Livezile, din tren se poate vedea insa cladirea statiei Ghilad

Desi situata linga localitate si statia Livezile Banat este devastata


ne apropiem de Giera

in statie observ fostul dormitor CFR care nu este folosit de Regiotrans din anumite motive

capatul liniei, mai exista un racord spre fostul IAS sau CAP,iar pe linga gard e tragerea statieii fiind si opritorul fix.Pina la Unire linia ajungea in Sirbia de azi.

a fost si o remiza CFR


o coloana de apa, acareturi in zona garii unele provenite din fostul WC cred si cam atit.



La intoarcere, in Ciacova am facut cruce cu un alt motor
