Pe plan local am constitut un convoi de manevra in complex( care la nevoie circule cuplat cu alte convoaie cum a fost cu WE si Elef deunazi la Anina)
Asadar cu un nou tovaras de drum am executat un turneu ad hoc, de avarie pe liniile banatene.
Fiind in oras pentru o alta cauza, l-am sunat sa-i spun ca are 45 de minute sa ajunga la Gara de Sud daca vrea sa participe la manevra.
Intre timp eu am dat o raita prin Gara de Nord si la 13.25 am plecat cu P 9616 spre Buzias
Locomotiva trenului
In Gara de Sud urca si Alin si la drum, trenul are 3 vagoane partida e de treaba nu avem probleme.
La iesirea din Sud linia 922 este spre CET si apoi se vede fostul racord CET - Giroc acum desfiintat.
Urmeaza Giroc, dar nimeni nu mai circula cu trenul la Giroc, iar exact opus statiei este terminalul de transcontainere care e racordat la retea in statia H Semenic
In H Semenic se vede si una din primele uzine de apa ale Timisoarei, cu zoom reusesc o poza, apoi semnalul de iesire si pe partea opusa linia industriala care ajunge pina in oras, respectiv la Detergenti si chiar la fabrica de bere.
urmatoarea oprire Urseni, si aici este o uzina de apa la fel de veche, in oras apa de la Urseni fiind mai apreciata decit aceea de la reteaua clasica din Bega.Insa este foarte departe de linie si abia reusesc o poza.
Urmeaza podul peste Timis de la Uliuc, e o chestie nu-i asa sa trecem Timisul, eu ii vad digul din curte iar Alin daca iasa la strada.
O ghireta de tabla tine loc de cladire pentru calatori, vechea cladire alta alta folosinta. Oare cizmele alea le-a lasat un calator venit la tren, care la intoarcere isi da jos pantofii si le incalta pina acasa?
ce noroc ca semnalele sint inalte, se vad peste tufele de la intrarea in Sacosul Mic. In gara linia 1 si 4 au fost demontate, mai sint doar doua linii, gara fiind folosita pentru incrucisarile cu sagetile care mai dau pe aici.
Adeseori distanta pina la gara descurajeaza si putinii calatori, de exemplu trenul trece paralel cu Cheveresul Mare si opreste undeva mult in lateralul localitatii. Nu doar aici, sint multe cazuri in care un eventual punct de oprire mai aproape de sat ar putea aduce ceva calatori.
Bacova este un sat nemtesc apartinind de Buzias
La sporirea capacitatii statiei Buzias pentru a permite intrarea unor trenuri mai lungi vechiul traseu a fost abandonat
La intrarea in Buzias acarul ma vede cu aparatul si ma injura, nu accept injuraturile si i le dau inapoi direct din tren. La plecarea spre Buzias, avea o galeata in mina si o flutura catre mecanicul motorului in timp ce alti 3 erau la masina care se vede in poza. Iar m-a vazut iar m-a injurat,cu promisiunea ca imi da cu galeata in cap, iar i le-am dat inapoi impreuna cu intrebarea daca ii e frica sa nu il vad ca trage motorina. O lume nebuna.
Din Buzias am plecat spre Jamu Mare.
Asadar cu un nou tovaras de drum am executat un turneu ad hoc, de avarie pe liniile banatene.
Fiind in oras pentru o alta cauza, l-am sunat sa-i spun ca are 45 de minute sa ajunga la Gara de Sud daca vrea sa participe la manevra.
Intre timp eu am dat o raita prin Gara de Nord si la 13.25 am plecat cu P 9616 spre Buzias
Locomotiva trenului
In Gara de Sud urca si Alin si la drum, trenul are 3 vagoane partida e de treaba nu avem probleme.
La iesirea din Sud linia 922 este spre CET si apoi se vede fostul racord CET - Giroc acum desfiintat.
Urmeaza Giroc, dar nimeni nu mai circula cu trenul la Giroc, iar exact opus statiei este terminalul de transcontainere care e racordat la retea in statia H Semenic
In H Semenic se vede si una din primele uzine de apa ale Timisoarei, cu zoom reusesc o poza, apoi semnalul de iesire si pe partea opusa linia industriala care ajunge pina in oras, respectiv la Detergenti si chiar la fabrica de bere.
urmatoarea oprire Urseni, si aici este o uzina de apa la fel de veche, in oras apa de la Urseni fiind mai apreciata decit aceea de la reteaua clasica din Bega.Insa este foarte departe de linie si abia reusesc o poza.
Urmeaza podul peste Timis de la Uliuc, e o chestie nu-i asa sa trecem Timisul, eu ii vad digul din curte iar Alin daca iasa la strada.
O ghireta de tabla tine loc de cladire pentru calatori, vechea cladire alta alta folosinta. Oare cizmele alea le-a lasat un calator venit la tren, care la intoarcere isi da jos pantofii si le incalta pina acasa?
ce noroc ca semnalele sint inalte, se vad peste tufele de la intrarea in Sacosul Mic. In gara linia 1 si 4 au fost demontate, mai sint doar doua linii, gara fiind folosita pentru incrucisarile cu sagetile care mai dau pe aici.
Adeseori distanta pina la gara descurajeaza si putinii calatori, de exemplu trenul trece paralel cu Cheveresul Mare si opreste undeva mult in lateralul localitatii. Nu doar aici, sint multe cazuri in care un eventual punct de oprire mai aproape de sat ar putea aduce ceva calatori.
Bacova este un sat nemtesc apartinind de Buzias
La sporirea capacitatii statiei Buzias pentru a permite intrarea unor trenuri mai lungi vechiul traseu a fost abandonat
La intrarea in Buzias acarul ma vede cu aparatul si ma injura, nu accept injuraturile si i le dau inapoi direct din tren. La plecarea spre Buzias, avea o galeata in mina si o flutura catre mecanicul motorului in timp ce alti 3 erau la masina care se vede in poza. Iar m-a vazut iar m-a injurat,cu promisiunea ca imi da cu galeata in cap, iar i le-am dat inapoi impreuna cu intrebarea daca ii e frica sa nu il vad ca trage motorina. O lume nebuna.
Din Buzias am plecat spre Jamu Mare.