Stimati calatori
va prezint succint o calatorie la Motru.
Prezentarea incepe cu statia Filiasi.
Am sosit in Filiasi cu 1696 de la Timisoara Nord.Avind ceva intirziere am asteptat trenul de Motru aici.
In 2010 am pozat statia Filiasi asa cum e prezentat
http://forum.lokomotiv.ro/viewtopic.php?f=79&t=1423&hilit=Filiasi&start=540
nu stiu cum sa fac toata aceasta adresa sa poata fi accesata apasind cuvintul ,aici.
Fata de 2010 sala garii a fost varuita, micsorata si dotata cu niste birouri foarte vechi pe post de masa. Inseamna ca s-a dotat si cu mobilier de birou iar cel vechi a fost dat in sala. Cu flori de liliac desigur
Am plecat la Motru cu trenul Softrans si am inceput sa pozez in sens invers , pe lumina.
Statia nu mai e folosita, accesul e interzis inauntru dar am pozat prin geam, inclusiv un uscator cu rufe.
trenul nu sta mult, plecam, o linie a fost demontata, insa pe stinga un terasament ne urmareste pina aproape de un pod, nu stiu ce a fost cu linia aia.
se trece la monofilara
o caracteristica a periferiilor
apoi trecem un pod de metal si imediat pe stinga se vad urmele unor linii ferate in timp ce mai incolo tot pe stinga sint alte fascicule de linii.
semnal Y1 rosu cu alb clipitor
prevestitorul statiei Motru Est, alaturat terasamentul unei foste linii ne urmeaza pina departe
va urma
va prezint succint o calatorie la Motru.
Prezentarea incepe cu statia Filiasi.
Am sosit in Filiasi cu 1696 de la Timisoara Nord.Avind ceva intirziere am asteptat trenul de Motru aici.
In 2010 am pozat statia Filiasi asa cum e prezentat
http://forum.lokomotiv.ro/viewtopic.php?f=79&t=1423&hilit=Filiasi&start=540
nu stiu cum sa fac toata aceasta adresa sa poata fi accesata apasind cuvintul ,aici.
Fata de 2010 sala garii a fost varuita, micsorata si dotata cu niste birouri foarte vechi pe post de masa. Inseamna ca s-a dotat si cu mobilier de birou iar cel vechi a fost dat in sala. Cu flori de liliac desigur


Am plecat la Motru cu trenul Softrans si am inceput sa pozez in sens invers , pe lumina.
Statia nu mai e folosita, accesul e interzis inauntru dar am pozat prin geam, inclusiv un uscator cu rufe.








trenul nu sta mult, plecam, o linie a fost demontata, insa pe stinga un terasament ne urmareste pina aproape de un pod, nu stiu ce a fost cu linia aia.



se trece la monofilara




o caracteristica a periferiilor

apoi trecem un pod de metal si imediat pe stinga se vad urmele unor linii ferate in timp ce mai incolo tot pe stinga sint alte fascicule de linii.












semnal Y1 rosu cu alb clipitor


prevestitorul statiei Motru Est, alaturat terasamentul unei foste linii ne urmeaza pina departe



va urma