linia 802 Slobozia Veche- Calarasi Sud

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
La data de 3 iunie am executa o deplasare pe linia 802, venind de la Tandarei asa cum am descris deja.

by , on Flickr

gara are si un pasaj subteran pe care l-am folosit de curiozitate.Desi am pozat nu o sa postez, cind am intors inainte de scari era un c***t.

by , on Flickr

by , on Flickr

trenul pentru Ciulnita si cel abia sosit de la Bucuresti. Daca nimeream automotorul ala dimineata cind am venit de la Urziceni puteam sa renunt la turneu. Cum e posibil ca cineva sa il vopseasca in totalitate pe o parte si nimeni sa nu vada?

by , on Flickr


by , on Flickr by , on Flickr

un turn de apa mai aparte

by , on Flickr


la garile nou reparate am constatat ca distanta intre tren si peron este foarte mare, as zice ca e periculos

by , on Flickr

distanta e mare si fata de Desiro

by , on Flickr

la revedere Slobozia
by , on Flickr

m-am pus la urma trenului sa am ambele usi deschise, dar acolo a venit un tip sa bea bere. Intrigat de pozarile mele a inceput o discutie, insa ma incurca in pendularea de la o usa la alta sa pozez.

by , on Flickr

Surpriza, desi eram in Baragan unde credeam ca e doar o cimpie nesfirsita, trenul intra intr-un debleu foarte mare.... ba mai mult viaductul din poza este legatura localitatii Ciulnita cu Slobozia. Uitindu-ma pe harta am vazut ca Ciulnita s-a extins pina la calea ferata, sus acolo pe debleu.

Dar Ciulnita gara e departe

by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Apoi urmeaza o linie dreapta, Baragan nesfirsit.

by , on Flickr by , on Flickr

Cind sa pozez racordul spre Fetesti ma incurca tipul cu berea, dar tot se vede ceva, se pare ca si asta a fost electrificat, sau stilpii sint de la iesirea catenarei cum se intimpla si prin gari?


by , on Flickr by , on Flickr

Statia Ciulnita e destul de ciudata, are semnale de TMV care functioneaza BLA clasic .Blocurile luminiase de viteza se vede ca nu sint functionale, dar statia mai are si vechile semnale BLA .De asemenea statia are peroane incepute si neterminate dar si macazuri fara ca liniile sa continue.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

asta ar trebui sa fie un peron

by , on Flickr
by , on Flickr by , on Flickr

3 generatii de semnale, neputinta de a avansa, se vorbeste de ETCS, dar pe sectii nu se mai vad semnalele si indicatoarele din vegetatie.
Batrinul semnal BLA cu parasolare mari si ovale, apoi inlocuitorul din perioada economiei cu parasolare dreptunghice si cozoroc foarte mic, si semnal BLA 4 I cu blocurile de viteze si directe inactive folosit ca BLA clasic

by , on Flickr by , on Flickr

Paul Garnier de Ciulnita
by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Am plecat spre Calarasi Sud, desi linia 800 a trecut printr-o reconstructie gara Ciulnita nu e modernizata, nu stiu cu ce viteza trece trenul de 160 km/h pe aici
by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Racordul spre Bucuresti este demontat.
by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

linia coboara spre Dunare cu firul I trist si nefolosit, o situatie cel putin absurda.
Di Calarasi nord se desprin multe linii care intra in foste incinte, ruine de garduri care ingradeau mari suprafete acum abandonate dau un aer de abandon, de saracie.Am pozat dar nu mai postez.

by , on Flickr by , on Flickr

ce o fi fost asta?

by , on Flickr

Apoi in apropierea orasului Calarasi sint surprins ca era o stina sau poate doar o tîrlă. Aproape in oras :confused:

by , on Flickr

apoi putin mai incolo, un parc amenajat in fata blocurilor pina la limita cu niste ruine.

by , on Flickr by , on Flickr

orasul este foarte trist cred ca zona e extrem de saraca daca in oras sint strazi fara asfalt

by , on Flickr

trenul opreste in zona unor blocuri, probabil ca obiceiul e din vremuri vechi, exista si peron amenajat dar oprirea nu e oficiala, n-are nume si nici nu opreste la intors.

by , on Flickr

In acest timp pe stinga apare o linie parasita, nu stiu ce a fost cu ea cindva

by , on Flickr

nu am mai postat dar apar si dreapta niste linii industriale abandonate.
In gara alta surpriza: peroanele sint numerotate ca la prosti 1-2-4. Doar asa isi da CFR Infra cu stingul in dreptul. (eu stiu ca undeva e si linia 3 in schema statiei dar calatorii si ziaristii nu au habar)

by , on Flickr by , on Flickr

o gara supradimensionata pentru traficul actual, cu cutii de bagaje doar de decor

by , on Flickr by , on Flickr

nu am zabivit mult in Calarasi Sud si nu am iesit din gara.
La intors am incercat sa prind parcul situat la marginea orasului dar a intrat un stilp in cadru

by , on Flickr

am pozat si statia Stefan Voda pe o ploaie torentiala locala. Nu imi dau seama de ce a fost asa mare, daca mai era si Calarasi Nord pentru marfa.
by , on Flickr

inainte de Ciulnita apare o linie industriala, pe harta se vede amplasamentul paralel cu statia Ciulnita fata de situatia in care s-ar fi racordat la capatul spre Fetesti.

by , on Flickr

Am vrut sa iau personalul de Bucuresti Obor sa pozez garile dar cind am vazut cita lume urca fiind etajate cu usi automate am renuntat.

trenul cu care am mers spre Bucuresti Nord de unde 1695 m-a dus acasa. Turneul Timisoara Nord-Teius -Blaj-Praid-Miercurea Ciuc-Onesti-Adjud-Bacau-Ploiesti Sud-Urziceni -Tandarei-Calarasi Sud se incheie aici.Nu am postat linia 501, dar nu e tirziu.