Asa cum am aratat deja in doua postari, la data de 16.08.2017 am avut o deplasare in cadrul operatiunii Baragan Est.
Am avut stationare in Galati venind de la Faurei.
Cu TFC am purces spre Birlad.
Statia Galati e intr-un fel de refactie atit la peroane cit si la linii, s-au mai schimbat ici colo si stilpii cu altii metalici
apoi liniile o iau la dreapta
in timp de din dreapta vin spre noi alte linii
care trec peste linia 703
vedem si liniile spre Barbosi situate la mare inaltime fata de 703
in acest timp din dreapta apare o linie racordata la 703. Probabil ca in vremurile bune (die guten alte Zeiten) era trafic de marfa pe linia 703
urmeaza lacul Brates
apoi vad ceva ca un peron abandonat, o fi fost cindva acolo o oprire?
cladirile statiilor pe sectie au fost foarte mari, destul de diferite parca de linia Dorohoi dar cu multe ornamente asemanator cu linia Calafat, cantoanele insa sint tip ca pe multe linii din Vechiul Regat.
MAjoritatea cladirilor sint distruse.
Tulucesti
Sivita
Frumusita, o cladire distrusa, nu inteleg cum nu le are nimeni pe inventar, cum nu s-a gindit nimeni sa le valorifice.
Stoicani
Foltesti
Baleni,
Umbraresti Sat
desi deserveste un orasel si este o statie importanta in functionarea TFC cladirea garii Tirgu Bujor este foarte modesta comparativ cu cele care au deservit cindva satele
Moscu
Roscani
pe gara Balintesti este inscriptia originala din mortar, Ghibarteni
peisajul se mentine frumos,
Si statia Beresti la fel ca Tirgu Bujor este foarte modesta, dar gasesc si o cladire auxiliara la fel ca pe linia Calafatului.
si aici gasesc un canton diferit, are 3 geamuri mari in locul celor 4 mai mici din celalalt model.
inainte de tunel pe o strada este o halta
inainte de intrarea in tunel pe dreapta am vazut o cladire. M-am gindit ca o fi fost halta(are prispa ca alte cladiri) o fi fost canton in legatura cu tunelul sau poate cu soseaua. Am pozat-o oricum
apoi tunel Beresti -Talasmani unul dintre cele mai lungi din tara desi nu e o zona muntoasa, se vede apa pe stinga
dupa intrarea in tunel pe o mare distanta apa curge pe linga sine si printre ele, am consumat mult acumulatorii ca sa prind dar nu am reusit din cauza miscarii in intuneric.Am stat iesit pe geam si apa picura pe fata ici colo(nu peste tot e drept) tunelul este umed in totalitate, apa se prelinge pe pereti, la lumina trenului nu mi-am dat seama daca e cu caramizi sau cu piatra dar este destul de degradat. Undeva departe in interior exista o portiune scurta unde este latit si betonat, probabil o interventie din vremurile de demult. La iesirea spre Talasmani e un fel de mocirla.Nu e foarte fain. :x
Talasmani, si aici coboara calatori urcati in Galati
Docaneasa
Lungesti, coboara citiva calatori pe care ii asteapta o caruta.
Balabanesti, cladirea e vinduta si transformata complet
Grivita
Birlad
trenul pleaca spre Tirgu Bujor cu 4 minute inainte ca trenul de la Galati sa soseasca in gara. Nu se pune problema ca 1866 ar putea aduce calatori de la tecuci pentru o gara din zona Birladului.
In Birlad soseste automotorul pozat in Galati
adica asta
Turneul se incheie in Birlad, trenul 1866 ma duce la destinatie, seara se lasa pe estul tarii.
Din liniile Baraganului mai ramine doar portiunea Bucuresti-Urziceni-Faurei. Cine stie poate ca intr-o zi vor circula trenuri si pe acolo.
sper ca nu am plictisit pe nimeni.
Am avut stationare in Galati venind de la Faurei.
Cu TFC am purces spre Birlad.
Statia Galati e intr-un fel de refactie atit la peroane cit si la linii, s-au mai schimbat ici colo si stilpii cu altii metalici
apoi liniile o iau la dreapta
in timp de din dreapta vin spre noi alte linii
care trec peste linia 703
vedem si liniile spre Barbosi situate la mare inaltime fata de 703
in acest timp din dreapta apare o linie racordata la 703. Probabil ca in vremurile bune (die guten alte Zeiten) era trafic de marfa pe linia 703
urmeaza lacul Brates
apoi vad ceva ca un peron abandonat, o fi fost cindva acolo o oprire?
cladirile statiilor pe sectie au fost foarte mari, destul de diferite parca de linia Dorohoi dar cu multe ornamente asemanator cu linia Calafat, cantoanele insa sint tip ca pe multe linii din Vechiul Regat.
MAjoritatea cladirilor sint distruse.
Tulucesti
Sivita
Frumusita, o cladire distrusa, nu inteleg cum nu le are nimeni pe inventar, cum nu s-a gindit nimeni sa le valorifice.
Stoicani
Foltesti
Baleni,
Umbraresti Sat
desi deserveste un orasel si este o statie importanta in functionarea TFC cladirea garii Tirgu Bujor este foarte modesta comparativ cu cele care au deservit cindva satele
Moscu
Roscani
pe gara Balintesti este inscriptia originala din mortar, Ghibarteni
peisajul se mentine frumos,
Si statia Beresti la fel ca Tirgu Bujor este foarte modesta, dar gasesc si o cladire auxiliara la fel ca pe linia Calafatului.
si aici gasesc un canton diferit, are 3 geamuri mari in locul celor 4 mai mici din celalalt model.
inainte de tunel pe o strada este o halta
inainte de intrarea in tunel pe dreapta am vazut o cladire. M-am gindit ca o fi fost halta(are prispa ca alte cladiri) o fi fost canton in legatura cu tunelul sau poate cu soseaua. Am pozat-o oricum
apoi tunel Beresti -Talasmani unul dintre cele mai lungi din tara desi nu e o zona muntoasa, se vede apa pe stinga
dupa intrarea in tunel pe o mare distanta apa curge pe linga sine si printre ele, am consumat mult acumulatorii ca sa prind dar nu am reusit din cauza miscarii in intuneric.Am stat iesit pe geam si apa picura pe fata ici colo(nu peste tot e drept) tunelul este umed in totalitate, apa se prelinge pe pereti, la lumina trenului nu mi-am dat seama daca e cu caramizi sau cu piatra dar este destul de degradat. Undeva departe in interior exista o portiune scurta unde este latit si betonat, probabil o interventie din vremurile de demult. La iesirea spre Talasmani e un fel de mocirla.Nu e foarte fain. :x
Talasmani, si aici coboara calatori urcati in Galati
Docaneasa
Lungesti, coboara citiva calatori pe care ii asteapta o caruta.
Balabanesti, cladirea e vinduta si transformata complet
Grivita
Birlad
trenul pleaca spre Tirgu Bujor cu 4 minute inainte ca trenul de la Galati sa soseasca in gara. Nu se pune problema ca 1866 ar putea aduce calatori de la tecuci pentru o gara din zona Birladului.
In Birlad soseste automotorul pozat in Galati
adica asta
Turneul se incheie in Birlad, trenul 1866 ma duce la destinatie, seara se lasa pe estul tarii.
Din liniile Baraganului mai ramine doar portiunea Bucuresti-Urziceni-Faurei. Cine stie poate ca intr-o zi vor circula trenuri si pe acolo.
sper ca nu am plictisit pe nimeni.