Din Urziceni am plecat spre Slobozia Veche.
Din pacate a trebuit sa fac un compromis si sa merg cu IR, or turneu cu IR nu e prea OK mai ales acuma cind si trenurile regio sint compuse din vagoane la care nu se deschid geamurile si usi le se inchis automat.
Dar nu am avut alta optiune.Pe drum m-am straduit sa prind cumva din mersul Sagetii Albastre garile unde nu a oprit.
La plecarea din Urziceni am prins linia abandonata spre Faurei.
DSCF3726 by
David Daniel, on Flickr
din viteza trenului am vrut sa prind statia Alexeni.
DSCF3732 by
David Daniel, on Flickr
Ca si pe sectiune de la Ploiesti, si aici sint cladirile vechi nefolosite si cladirile noi, in ambele situatii sint cladiri standardizate.
DSCF3735 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3736 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3740 by
David Daniel, on Flickr
nu am reusit sa prind halta Malu dupa care urmeaza KM 74
DSCF3741 by
David Daniel, on Flickr
Saratuica
DSCF3743 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3745 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3746 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3752 by
David Daniel, on Flickr
Munteni Buzau desi departe de Buzau
DSCF3753 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3757 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3758 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3760 by
David Daniel, on Flickr
Ciochina o prind in viteza(sau cel putin cred ca e Ciochina) un canton tip CFR ca pe linia Calafat, pe Iasi Dorohoi etc
DSCF3762 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3763 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3764 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3765 by
David Daniel, on Flickr
Aici cred ca e Fundata unde au fost multi deportati in Baragan.
DSCF3766 by
David Daniel, on Flickr
dupa Fundata vine Perieti unde abia abia am prins ceva, postez mai mult din principiu.
DSCF3768 by
David Daniel, on Flickr
Din cauza vegetatiei nu am reusit sa vad inceputul racordului spre Slobozia Noua.
DSCF3770 by
David Daniel, on Flickr
LA sosirea in Slobozia Veche trenul pentru Tandarei era la peron fiind foarte putin timp intre ele.
DSCF3774 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3776 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3778 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3780 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3786 by
David Daniel, on Flickr
dupa ce am plecat spre Tandarei am ajuns la racord
DSCF3794 by
David Daniel, on Flickr
apoi am vazut orasul pe care-l ocoleam
DSCF3796 by
David Daniel, on Flickr
statia Slobozia Noua este plina ochi cu traverse, ma gindesc ca sint de pe linia 800.
Surpriza, aici exista si e folosita cladirea veche a garii, nu exista o cladire noua.
DSCF3799 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3804 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3805 by
David Daniel, on Flickr
Aici la noi de la Timisoara Vest pina la Cruceni nu mai exista IDM insa surpriza ...dupa Slobozia Noua si la BUcu este IDM si acar (semnalizarea este mecanica nu BLA)
DSCF3812 by
David Daniel, on Flickr
Ograda e desfiintata
DSCF3815 by
David Daniel, on Flickr
inainte de Tandarei stilpii de electrificare care razbesc din ,jungla" imi atrag atentia. Sint stilpi de electrificare care indica amplasamentul fostului racord Tandarei(Ograda-Murgeanca).Pentru ce ar fi trebuit sa fie racordul electrificat? De altfel si linia spre Tandarei a fost electrificata de la racord pina in gara.
DSCF3820 by
David Daniel, on Flickr
Stilpi de electrificare spre directia Murgeanca(ma rog se vede un stilp de catenara ca toti de acolo sint de electrificare, a fost foarte greu sa pozez unu, sint foarte multe linii electrice in zona)
DSCF3821 by
David Daniel, on Flickr
statia Tandarei,(doua femei au iesit la peron imediat si m-au privit ,,discret") nu am avut probleme
mi-am luat bilet pina la Calarasi Sud
DSCF3826 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3827 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3828 by
David Daniel, on Flickr
trenul de la Constanta.In august am pozat Desiro-ul de Slobozia Veche din acest tren
DSCF3833 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3835 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3836 by
David Daniel, on Flickr
dincolo de linii este o strada
DSCF3839 by
David Daniel, on Flickr
La intoarcere am avut timp sa pozez gara Slobozia Veche renovata.
Am vrut sa imi las rucsacul intr-o cutie de pe hol. O casiera mi-a spus ca nu functioneaza fiind montate doar ca parte a proiectului de reparare a garii. Avind citeva ore stationare a trebuit sa imi tirii rucsacul dupa mine(veneam dupa doua nopti pe trenuri).
M-am dus la Muzeul Agriculturii din Slobozia care e la capatul statiei spre Ciulnita.
Parca m-am dus peste Carpati, 98-99% din piese sint din Transilvania, am regasit acolo aproape toate sculele si lucrurile cu care am crescut fie aici acasa fie in Bihor la rude. Na a fost fain, 3,50 lei intrarea si 10 lei taxa de pozat.In muzeu nu e mare lucru si e un fel de standardizare veche veche in a pune exponatele, dar e mult de pozat in magazia de materiale.
Fiind zi libera am fost norocos sa prind deschis.Am intrebat daca au ceva despre deportatii in Baragan dar din pacate nu au mai nimic, cica o bucata de sirma ghimpata si mai ceva, poate 10 obiecte. Cica n-a ramas nimic deoarece au luat totul cu ei cind au plecat. Mi-a parut rau ca nu am gasit nimic tocmai in Baragan.
DSCF3860 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3861 by
David Daniel, on Flickr
DSCF3858 by
David Daniel, on Flickr
de la Slobozia am plecat la Calarasi