Linia 701 Ploiesti Sud -Tandarei

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
Am facut un turneu de rezistenta

Timisoara Nord-Teius, Teius-Blaj.

din Blaj am plecat la Praid intr-o expeditie pe care am postat-o aici pe forum dar cred ca linia nu a generat interes.
Din Praid am plecat cu microbuzul la Miercurea Ciuc(planul era sa ajung la Gheorgheni si de acolo cu trenul la Miercurea Ciuc dar microbuzul a intirziat).

Din Miercurea Ciuc am plecat pe 501 la Bacau dar nu am pus poze.
Din Bacau am plecat noaptea la Ploiesti Sud.

linia spre Urziceni a fost dblata si pregatita de dublare pe unele portiuni. Complexul Ploiesti Sud este atit de napadit de vegetatie incit nu stiu cum se mai poate lucra in conditii bune.


plecarea din Ploiesti Sud


by , on Flickr

by , on Flickr

ne despartim de linia 500

by , on Flickr

racordul 701-500

by , on Flickr

statia Dimbu este sufocata de vegetatie

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

apoi urmeaza un ,,debleu" prin vegetatie

by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
si statia Corlatesti e impadurita asteptind probabil vremuri mai bune pentru transportul feroviar

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

cantoanele sint identice cu cele de pe alte linii, Calafat, Dorohoi, Birlad-Galati, parca si pe 501 am vazut.
cladirile initiale ale garilor aveau acelasi sistem de prindere a tablitelor indicatoare ca pe linia Dorohoi -Iasi.
Am cautat sa prind ici colo cite ceva.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


un canton puternic transformat

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr
by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr


by , on Flickr by , on Flickr

cred ca dupa dublarea liniei statiile ar fi fost reconfigurate, desi in poze nu se vede, liniile se racordeaza prin lucrari care par destul de provizorii. Insa au ramas definitive.

by , on Flickr

pe alocuri terasamentul pentru dubla e cu vegetatie

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
by , on Flickr

spre deosebire de alte gari, aici biroul IDM are ferestrele montate drept nu inclinat.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

se vede terasamentul pentru dublare

by , on Flickr by , on Flickr

deja faimoasele ruine de la Armasesti. Nu am inteles de ce a fost initial situatia de asa natura sa trebuiasca atitea viaducte.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Din Armasesti o linie paralela venea pina in Barbulesti la o fabrica

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Din Urziceni am plecat la Slobozia Veche.
Va urma
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
Din Urziceni am plecat spre Slobozia Veche.
Din pacate a trebuit sa fac un compromis si sa merg cu IR, or turneu cu IR nu e prea OK mai ales acuma cind si trenurile regio sint compuse din vagoane la care nu se deschid geamurile si usi le se inchis automat.
Dar nu am avut alta optiune.Pe drum m-am straduit sa prind cumva din mersul Sagetii Albastre garile unde nu a oprit.

La plecarea din Urziceni am prins linia abandonata spre Faurei.

by , on Flickr

din viteza trenului am vrut sa prind statia Alexeni.

by , on Flickr

Ca si pe sectiune de la Ploiesti, si aici sint cladirile vechi nefolosite si cladirile noi, in ambele situatii sint cladiri standardizate.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

nu am reusit sa prind halta Malu dupa care urmeaza KM 74

by , on Flickr

Saratuica

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

by , on Flickr

Munteni Buzau desi departe de Buzau

by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Ciochina o prind in viteza(sau cel putin cred ca e Ciochina) un canton tip CFR ca pe linia Calafat, pe Iasi Dorohoi etc

by , on Flickr

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Aici cred ca e Fundata unde au fost multi deportati in Baragan.

by , on Flickr

dupa Fundata vine Perieti unde abia abia am prins ceva, postez mai mult din principiu.

by , on Flickr

Din cauza vegetatiei nu am reusit sa vad inceputul racordului spre Slobozia Noua.

by , on Flickr

LA sosirea in Slobozia Veche trenul pentru Tandarei era la peron fiind foarte putin timp intre ele.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

dupa ce am plecat spre Tandarei am ajuns la racord

by , on Flickr

apoi am vazut orasul pe care-l ocoleam

by , on Flickr

statia Slobozia Noua este plina ochi cu traverse, ma gindesc ca sint de pe linia 800.
Surpriza, aici exista si e folosita cladirea veche a garii, nu exista o cladire noua.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Aici la noi de la Timisoara Vest pina la Cruceni nu mai exista IDM insa surpriza ...dupa Slobozia Noua si la BUcu este IDM si acar (semnalizarea este mecanica nu BLA)

by , on Flickr

Ograda e desfiintata
by , on Flickr

inainte de Tandarei stilpii de electrificare care razbesc din ,jungla" imi atrag atentia. Sint stilpi de electrificare care indica amplasamentul fostului racord Tandarei(Ograda-Murgeanca).Pentru ce ar fi trebuit sa fie racordul electrificat? De altfel si linia spre Tandarei a fost electrificata de la racord pina in gara.
by , on Flickr

Stilpi de electrificare spre directia Murgeanca(ma rog se vede un stilp de catenara ca toti de acolo sint de electrificare, a fost foarte greu sa pozez unu, sint foarte multe linii electrice in zona)

by , on Flickr


statia Tandarei,(doua femei au iesit la peron imediat si m-au privit ,,discret") nu am avut probleme

mi-am luat bilet pina la Calarasi Sud

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

trenul de la Constanta.In august am pozat Desiro-ul de Slobozia Veche din acest tren :D

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

dincolo de linii este o strada

by , on Flickr

La intoarcere am avut timp sa pozez gara Slobozia Veche renovata.
Am vrut sa imi las rucsacul intr-o cutie de pe hol. O casiera mi-a spus ca nu functioneaza fiind montate doar ca parte a proiectului de reparare a garii. Avind citeva ore stationare a trebuit sa imi tirii rucsacul dupa mine(veneam dupa doua nopti pe trenuri).
M-am dus la Muzeul Agriculturii din Slobozia care e la capatul statiei spre Ciulnita.

Parca m-am dus peste Carpati, 98-99% din piese sint din Transilvania, am regasit acolo aproape toate sculele si lucrurile cu care am crescut fie aici acasa fie in Bihor la rude. Na a fost fain, 3,50 lei intrarea si 10 lei taxa de pozat.In muzeu nu e mare lucru si e un fel de standardizare veche veche in a pune exponatele, dar e mult de pozat in magazia de materiale.
Fiind zi libera am fost norocos sa prind deschis.Am intrebat daca au ceva despre deportatii in Baragan dar din pacate nu au mai nimic, cica o bucata de sirma ghimpata si mai ceva, poate 10 obiecte. Cica n-a ramas nimic deoarece au luat totul cu ei cind au plecat. Mi-a parut rau ca nu am gasit nimic tocmai in Baragan.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

de la Slobozia am plecat la Calarasi