La data de 16.08.2017 am ajuns in Faurei asa cum deja am aratat la linia 702.
Am avut stationare de la 11.20 la 12.30.
asadar o ora intr-un orasel nascut din nodul de cale ferata.Am gasit un termometru pe perete intr-o cutie de protectie interesanta. Nu am mai vazut termometru in gari decit acela cunoscut din baile Herculane.
dupa ce a trecut acceleratul de la Bucuresti pentru Galati , IDM mi-a zis ceva de restrictii spre Buzau pe un fir, reparatii etc.
A sosit 5106 de la Galati
de decupleaza ultimul vagon care va forma 7373 spre Galati cu prima locomotiva sosita cu 5106. Nu stiu de ce nu vine cu locomotiva la urma.
statia Faurei are nu mai putin de 4 linii directe
linia de la Urziceni este linia II si este directa spre Fetesti(asa cum am aratat la topicul 702, firul din stinga spre Fetesti este cel format din racordul dinspre Braila)
liniile duble de la Buzau sint liniile III si IV directe spre Braila
linia veche (paralela cu inelul de incercari) de la Tecuci este linia V directa spre Tecuci pe bucla noua.
Cred ca nu sint multe statiile cu o asemenea configuratie, ma intreb dacas-au primit ori expediat vreodata trenuri in mai multe directii simultan?
in fine las Faureiul in urma
linia noua spre Tecuci
racordul Dedulesti-Ciresu
Gaiseanca(surpriza gasesc un bilet Faurei-Gaiseanca ) un lucru bun pe o distanta extrem de scurta
Dedulesti
Ianca
Plopu
statia are o arhitectura mai aparte, pare din alta zona mai spre sudul Europei
din reportaj lipseste statia Urleasca.
Un tren UTZ cu cocs in vagoane PKP Cargo a trecut in viteza prin Faurei si nu mi -am imaginat ca pe parcurs il voi intilni tras pe dreapta la propriu.
Desi statia era goala si nici de contra nu a venit nimic, marfarul a fost tras in abatere pe drapta spre cladirea de calatori. Nu am mai intilnit marfare garate asa cred ca din vremea cind marfa era marfa nu asa ici colo.
Calatorii erau bulversati pe unde sa treaca iar impegata s-a cracanat pe tampoane si pe cupla ca sa dea plecarea.
De aspectul mai mediteranean al garii Plopu mi-am dat seama abia in Traian Sat unde si acoperisul este cu tigle exotice( semirotunde ca in Grecia, Italia nu stiu cum sa le descriu)
dar inainte de gara conform wikimapia sint ruinele conacului Orezeanu
trenul alearga voios spre Braila, prilej sa incerc sa prind niste peisaje faine cu ceea ce a fost cindva forta industriei noastre
am ajuns in statia Lacu Sarat care este o statie industriala,
la iesirea din statie pe dreapta a fost cindva o alta grupa de linii care se continua cu o tragere lunga
la scurt timp dupa ce se termina tragerea am vazut urmele a ceea ce parea un peron abandonat. o fi fost acolo o halta cindva?
Trenul opreste in Braila la linia 1. Statia este renovata, dar la peron linia de siguranta care este in relief in alte gari aici este dintr-o mocheta de plastic valurita si prin urmare periculoasa.
Si aici aceeasi problema cu distanta mare intre peron si tren. Am vazut un reportaj al lui gam3 cum au rezolvat austriecii problema asta, dar si un reportaj pe alt forum despre cum au rezolvat si spaniolii. Probabil la noi asteapta sa cada un om sau un copil pe acolo sa vina televiziunile etc.Mi se pare mult mai probabil sa se accidenteze cineva acolo decit sa cada cineva pe un geam care se deschide.
Se apropie Siretul si implicit Galatii.
Nici combinatul nu mai e ce a fost
sint oarecum surprins de forma garii Filesti
trenul trece pe firul din stiunga la tunelul Filesti, pe pozele cu linia incalecata am uitat sa scriu ram CSG.
in tunelul Filesti
Galati si peronul 1 care este mai sus decit trenul astfel incit cobori in tren. A fost si la tv putin inainte sa ajung eu acolo
gara are o forma cu multe cotloane si spatii aproape inutile.Insa la etaj functioneaza o sectie a bibliotecii lucru interesant
casele de bilete, ca sa ajungi la casele de bilete cobori citeva scari. Intrebarea mea e de ce trebuie sa urci din oras si de la peron citeva scari ca sa intri in cladire apoi ca sa ajungi la casele de bilete cobori? Mai sint si scarile rulante care nu sint ca in Arad, doar coboara.
de la casa de bilete urci
in fata garii e o locomotiva, parca era si tramvai mai demult sau nu mai tin minte
biblioteca de la etaj
daca mergi prin stinga scarilor ajungi la TF si la WC, pentru WC mai urci 2-3 trepte, daca mergi spre casele de bilete cobori (intre scara de etaj si stilp) apoi prin stinga caselor urci spre TF. Ciudata arhitectura.
am lasat arhitectura si am iesit la peron, sageata albastra care se vede circula la Iasi si o voi intilni la Birlad
Am avut stationare de la 11.20 la 12.30.
asadar o ora intr-un orasel nascut din nodul de cale ferata.Am gasit un termometru pe perete intr-o cutie de protectie interesanta. Nu am mai vazut termometru in gari decit acela cunoscut din baile Herculane.
dupa ce a trecut acceleratul de la Bucuresti pentru Galati , IDM mi-a zis ceva de restrictii spre Buzau pe un fir, reparatii etc.
A sosit 5106 de la Galati
de decupleaza ultimul vagon care va forma 7373 spre Galati cu prima locomotiva sosita cu 5106. Nu stiu de ce nu vine cu locomotiva la urma.
statia Faurei are nu mai putin de 4 linii directe
linia de la Urziceni este linia II si este directa spre Fetesti(asa cum am aratat la topicul 702, firul din stinga spre Fetesti este cel format din racordul dinspre Braila)
liniile duble de la Buzau sint liniile III si IV directe spre Braila
linia veche (paralela cu inelul de incercari) de la Tecuci este linia V directa spre Tecuci pe bucla noua.
Cred ca nu sint multe statiile cu o asemenea configuratie, ma intreb dacas-au primit ori expediat vreodata trenuri in mai multe directii simultan?
in fine las Faureiul in urma
linia noua spre Tecuci
racordul Dedulesti-Ciresu
Gaiseanca(surpriza gasesc un bilet Faurei-Gaiseanca ) un lucru bun pe o distanta extrem de scurta
Dedulesti
Ianca
Plopu
statia are o arhitectura mai aparte, pare din alta zona mai spre sudul Europei
din reportaj lipseste statia Urleasca.
Un tren UTZ cu cocs in vagoane PKP Cargo a trecut in viteza prin Faurei si nu mi -am imaginat ca pe parcurs il voi intilni tras pe dreapta la propriu.
Desi statia era goala si nici de contra nu a venit nimic, marfarul a fost tras in abatere pe drapta spre cladirea de calatori. Nu am mai intilnit marfare garate asa cred ca din vremea cind marfa era marfa nu asa ici colo.
Calatorii erau bulversati pe unde sa treaca iar impegata s-a cracanat pe tampoane si pe cupla ca sa dea plecarea.
De aspectul mai mediteranean al garii Plopu mi-am dat seama abia in Traian Sat unde si acoperisul este cu tigle exotice( semirotunde ca in Grecia, Italia nu stiu cum sa le descriu)
dar inainte de gara conform wikimapia sint ruinele conacului Orezeanu
trenul alearga voios spre Braila, prilej sa incerc sa prind niste peisaje faine cu ceea ce a fost cindva forta industriei noastre
am ajuns in statia Lacu Sarat care este o statie industriala,
la iesirea din statie pe dreapta a fost cindva o alta grupa de linii care se continua cu o tragere lunga
la scurt timp dupa ce se termina tragerea am vazut urmele a ceea ce parea un peron abandonat. o fi fost acolo o halta cindva?
Trenul opreste in Braila la linia 1. Statia este renovata, dar la peron linia de siguranta care este in relief in alte gari aici este dintr-o mocheta de plastic valurita si prin urmare periculoasa.
Si aici aceeasi problema cu distanta mare intre peron si tren. Am vazut un reportaj al lui gam3 cum au rezolvat austriecii problema asta, dar si un reportaj pe alt forum despre cum au rezolvat si spaniolii. Probabil la noi asteapta sa cada un om sau un copil pe acolo sa vina televiziunile etc.Mi se pare mult mai probabil sa se accidenteze cineva acolo decit sa cada cineva pe un geam care se deschide.
Se apropie Siretul si implicit Galatii.
Nici combinatul nu mai e ce a fost
sint oarecum surprins de forma garii Filesti
trenul trece pe firul din stiunga la tunelul Filesti, pe pozele cu linia incalecata am uitat sa scriu ram CSG.
in tunelul Filesti
Galati si peronul 1 care este mai sus decit trenul astfel incit cobori in tren. A fost si la tv putin inainte sa ajung eu acolo
gara are o forma cu multe cotloane si spatii aproape inutile.Insa la etaj functioneaza o sectie a bibliotecii lucru interesant
casele de bilete, ca sa ajungi la casele de bilete cobori citeva scari. Intrebarea mea e de ce trebuie sa urci din oras si de la peron citeva scari ca sa intri in cladire apoi ca sa ajungi la casele de bilete cobori? Mai sint si scarile rulante care nu sint ca in Arad, doar coboara.
de la casa de bilete urci
in fata garii e o locomotiva, parca era si tramvai mai demult sau nu mai tin minte
biblioteca de la etaj
daca mergi prin stinga scarilor ajungi la TF si la WC, pentru WC mai urci 2-3 trepte, daca mergi spre casele de bilete cobori (intre scara de etaj si stilp) apoi prin stinga caselor urci spre TF. Ciudata arhitectura.
am lasat arhitectura si am iesit la peron, sageata albastra care se vede circula la Iasi si o voi intilni la Birlad