Linia 607 Iasi - Hîrlău

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.917
16
Cu tristete am remarcat ca multe din turneele mele prezentate aici nu mai pot fi vazute, pozele fiind pe photobucket.

Cum spunea si Catalin pe alt topic, este practic imposibil sa reiau postarile pozelor, ar insemna o munca de zile intregi fara sa mai fac altceva.

Mi-am facut un cont pe flick desi e mai complicat.(pentru mine)
Am circulat in 2015 Cacica-Botosani-Leorda-Dorohoi-Letcani-Hirlau.Acesta a fost turneul fara a mai include deplasare la/de la Timisoara.Am scris ca o sa pun poze, deci aici e o cronica a turneului.

In primul rind dupa linia Dorohoi-Iasi unde arhitectura cladirilor seamana cu cele din sud, am remarcat imediat ca pe aceasta linie cladirile au o arhitectura diferita, ba chiar as putea spune unica in comparatie cu alte linii.
Precizez ca am calatorit cu Desiro fiind in perioada aceea cind CFR a circulat impreuna cu Regiotrans dupa ,,cazul Regiotrans"

Mecanicul trenului m-a acuzat ca din cauza mea (ca dupa ce coborau calatorii faceam o poza din usa) a intirziat trenul.Seful de tren insa m-a trimis la postul de la urma sa deschid geamul sa pozez de acolo.problema a fost ca la deschiderea usilor pentru calatori, usa de acces in post se deschidea cu zgomot si m-am temut sa nu vina mecanicul sa ma gaseasca acolo, asa ca am renuntat.Din cauza intirzierii nu am putut sa mai cobor in Hirlau sa pozez gara mai bine.

De aceea unele poze nu sint clare fiind facut din viteza trenului, prin geam si pe soare.

nu stiu cum sa pun linkul ala sa se vada poza in miniatura.

GAra veche Podu Iloaiei

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34813140424/in/album-72157685738787345/

Erbiceni

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35524046901/in/album-72157685738787345/

Spinoasa

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845343123/in/album-72157685738787345/

Belcesti

in Belcesti se vede digul unui lac de acumulare.
Cautind pe net am gasit asta

https://ro.wikipedia.org/wiki/Lacul_Tansa

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845345163/in/album-72157685738787345/

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845350743/in/album-72157685738787345/

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35267209360/in/album-72157685738787345/

La Podul Rizii oamenii trec dincolo de riu

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845350203/in/album-72157685738787345/

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35267214340/in/album-72157685738787345/

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845351723/in/album-72157685738787345/

la Hodora pozez singurul zid ramas

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845351343/in/album-72157685738787345/

Cotnari

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845352293/in/album-72157685738787345/

O halta cu o arhitectura foarte diferita de orice alta halta unde s-au vindut doar bilete. Interesant ca s-a pastrat si caramida aparenta.

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35267214780/in/album-72157685738787345/

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35267215390/in/album-72157685738787345/

Statia Hirlau prinsa cit se poate de rau.

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35268472630/in/album-72157685738787345/

La intoarcere am posibilitatea sa prind o halta mult mai bine, poate intereseaza pe cineva la detalii

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35267216860/in/album-72157685738787345/

am remarcat si un fel de canton, complet diferit fata de alte cantoane. Nu stiu daca asa a fost construit sau a fost modificat.

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845355613/in/album-72157685738787345/

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/34845356103/in/album-72157685738787345/

Acumularea Belcesti

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35524097021/in/album-72157685738787345/

Apoi am remarcat ceva ce parea un vechi terasament, pe dreapta in sensul de mers.
Niste calatori mi-au spus ca eu vrut as faca rusii ceva acolo si ca in razboi au abandonat. Nu am intrat in jocul lor, convins ca vorbesc aiurea doar pentru ca eram cu aparatul la mine.

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35654491755/in/album-72157685738787345/

tot in departare am prins cu greu o biserica ce parea catolica.

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35654493015/in/album-72157685738787345/

inainte de Podu Iloaiei am remarcat un macaz cu linie cu opritor fix, dar linia era atit de scurta doar cit sa iasa din macaz.

Nu i-am inteles rostul deoarece mai sint atitea linii care nu au opritor fix.Pot enumera o gramada de statii din care se ramifica linii care nu au asemenea opritor( Timisoara SUD, Jebel, Voiteni, Buzias, Gataia, Periam, Lovrin, Jimbolia, Aradul Nou, Sinandrei, Nadab)

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35654493445/in/album-72157685738787345/

Cladirea noua Podu Iloaiei.

https://www.flickr.com/photos/[email protected]/35654494745/in/album-72157685738787345/

Aceasta a fost calatoria pe linia 607.

Anul acesta am fost pe 701, sper sa ajung sa o postez.
orice sfat despre cum sa utilizez mai optim flickr este bine venit, m-ar ajuta cu celelalte drumuri de anul asta.
 

Radu161

Well-Known Member
Moderator
Trenulist
25 Mai 2007
1.745
12
Bucuresti/Arad
r161trains.wordpress.com
WEBSITE
http://r161trains.wordpress.com/
YAHOO
radu161
LOCATION
Bucuresti/Arad
De curiozitate am studiat si eu pozele din satelit cu zona terasamentului abandonat.
Coordonatele sunt 47 14 57 N 27 11 30 E.
Se observa niste fundatii, pentru 6 perechi de cladiri. Nu-mi dau seama la ce ar fi putut sa foloseasca. Se vad bine si cele 2 terasamente, unul care vine din linia curenta, iar celalalt dintre niste cladiri de depozitare/fost CAP?
Banuiala mea e ca aceste constructii au fost abandonate dupa 89, nu mai devreme.

Acel capat de liniei ar fi fost destinat devierii unu eventual tren scapat de sub control, ca sa nu ajunga pe magistrala.
Acolo e posbil sa se fi facut niste lucrari de revizuire a geometriei liniei, pentru ca din satelit se vede ca un rambleu alaturat celui existent si un podet.
 

Gam3

Moderator
Membru personal
Super Moderator
Moderator
Trenulist
18 Iun 2016
5.212
170
Iași
LOCATION
Iași

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.917
16
Dar in afara de linia de Hirlau unde mai s-a folosit standardizarea asta? marturisesc ca nu imi dau seama acuma.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Mar 2008
1.917
16
Radu161 post_id=163553 time=1498945950 user_id=256 a spus:
De curiozitate am studiat si eu pozele din satelit cu zona terasamentului abandonat.
Coordonatele sunt 47 14 57 N 27 11 30 E.
Se observa niste fundatii, pentru 6 perechi de cladiri. Nu-mi dau seama la ce ar fi putut sa foloseasca. Se vad bine si cele 2 terasamente, unul care vine din linia curenta, iar celalalt dintre niste cladiri de depozitare/fost CAP?
Banuiala mea e ca aceste constructii au fost abandonate dupa 89, nu mai devreme.

Acel capat de liniei ar fi fost destinat devierii unu eventual tren scapat de sub control, ca sa nu ajunga pe magistrala.
Acolo e posbil sa se fi facut niste lucrari de revizuire a geometriei liniei, pentru ca din satelit se vede ca un rambleu alaturat celui existent si un podet.

Acolo totusi rusii au vrut sa faca niste buncare. cautind ,,santierul 229 Spinoasa"

https://www.digi24.ro/special/reportaje/reportaj/buncarele-secrete-din-judetul-iasi-un-proiect-militar-abandonat-dupa-trei-ani-de-munca-59840