Dupa cum am scris in alt topic, am execuat o deplasare pe linia Husi -Crasna, dupa ce am renuntat sa ma intorc la Zorleni pe linia de Falciu.
,,La cerinta" mai multor cititori am decis sa pun citeva poze de pe linia 604.
Statia Husi este in curs de renovare in interior dupa ce exteriorul a fost refacut.
In spatele garii este o autogara de unde pleaca microbuze in directia Vaslui, fapt care a facut ca in gara Vaslui sa fie afise care anunta publicul ca exista o sageata pentru Husi.
Cred ca din cauza vacantei scolare unele curse erau anulate.Statia Husi are semnal luminos de iesire cu indicator de linie, exista o remiza cu 2 linii si desigur muuulta vegetatie, semn al lipsei traficului de marfa si desigur environmentally friendly.
Liniile 1-4 au si indicator de linie scris pe o tabla. probabil sa vada mecanicul din iarba pe ce linie este
Sageata astepta legata la 220 V de la un stilp.Pina la plecare insa nu au functionat prizele interioare abia dupa plecare am putut sa imi incarc telefonul si acumulatorii, intr-un tren personal pe o linie infundata neinteroperabila.
Imediat dupa plecare linia urca prin curbe strinse(cu contrasina) astfel incit de citeva ori se vede gara Husi.Din cauza vegetatiei, gemurilor care nu se deschid si a faptului ca aveam zoom maxim nu am reusit sa prind gara din fiecare unghi. Imediat dupa aceea am trecut pe linga o casa care e de fapt fosta gara H Podgoria Husi.
Dupa aceste elemente de decor linia intra intr-o padure, apoi trenul incepe sa opreasca in citeva halte pina la Crasna.
Linia 603 Falciu, linia 604 Husi si linia 605 Buhaiesti -Roman sint conduse centralizat, pe parcurs am vazut pe fiecare linie indicatorul respectiv.
Undeva dupa Crasna am zarit la orizont monumentul de la Podul Inalt.
,,La cerinta" mai multor cititori am decis sa pun citeva poze de pe linia 604.
Statia Husi este in curs de renovare in interior dupa ce exteriorul a fost refacut.
In spatele garii este o autogara de unde pleaca microbuze in directia Vaslui, fapt care a facut ca in gara Vaslui sa fie afise care anunta publicul ca exista o sageata pentru Husi.
Cred ca din cauza vacantei scolare unele curse erau anulate.Statia Husi are semnal luminos de iesire cu indicator de linie, exista o remiza cu 2 linii si desigur muuulta vegetatie, semn al lipsei traficului de marfa si desigur environmentally friendly.
Liniile 1-4 au si indicator de linie scris pe o tabla. probabil sa vada mecanicul din iarba pe ce linie este
Sageata astepta legata la 220 V de la un stilp.Pina la plecare insa nu au functionat prizele interioare abia dupa plecare am putut sa imi incarc telefonul si acumulatorii, intr-un tren personal pe o linie infundata neinteroperabila.






Imediat dupa plecare linia urca prin curbe strinse(cu contrasina) astfel incit de citeva ori se vede gara Husi.Din cauza vegetatiei, gemurilor care nu se deschid si a faptului ca aveam zoom maxim nu am reusit sa prind gara din fiecare unghi. Imediat dupa aceea am trecut pe linga o casa care e de fapt fosta gara H Podgoria Husi.



Dupa aceste elemente de decor linia intra intr-o padure, apoi trenul incepe sa opreasca in citeva halte pina la Crasna.
Linia 603 Falciu, linia 604 Husi si linia 605 Buhaiesti -Roman sint conduse centralizat, pe parcurs am vazut pe fiecare linie indicatorul respectiv.
Undeva dupa Crasna am zarit la orizont monumentul de la Podul Inalt.





