La data de 20.08.2017 m-am intors in Buzau de la Nehoiasu.
Planul operatiunii ,,Namoloasa" era sa plec la Barbosi si de acolo la Marasesti, inchideam in acest fel linia 702 si trececeam pe 704. Zona aceea de tara ar fi fost aproape incheiata, mai raminea Bucuresti-Faurei.
Totusi am ezitat luind in calcul ca orice mica intirziere ar fi dus la esec, trenul de Marasesti asteapta pe cel de la Buzau in Barbosi deci era riscant.
Astfel dupa tipicul romanesc,,am intors armele" sau in termeni mai feroviari ,,am intors-o ca la Ploiesti" de fapt spre Ploiesti.
Am luat in calcul un plan B si in cadrul operatiunii noi -,,Viraj" -am purces spre Ploiesti.
Am nimerit un vagon la care se deschideau geamurile. Ce isi poate dori mai mult un pasionat de trenuri decit un geam care se deschide? desigur doua geamuri care se deschid, cite unul pe fiecare parte.
La plecarea din Buzau am pozat automotorul cu care am fost la Nehoiasu. Oricit de ciudat pare acolo linga el este o crisma ordinara.

un vagon care e acolo de citiva ani

in gara Baile SArata Monteoru, pe mina dreapta :roll: cum mergi spre Ploiesti este o baza a CFR

Ulmeni


am remarcat un canton cu doua locuinte, una pastra prispa originala insa a intrat un stilp in cadru. De altfel si garile au o arhitectura mai aparte, parca unele cu arcadele alea seamana cu ce este spre Videle...dar las pe cei care se pricep. Cladirile mari cu etaj sint destul de patratoase au un fel ...

Statia Clondiru este fosta Pietroasele(tezaurul de la Pietroasa)

Sahateni, se remarca arhitectura cladirii

dupa Sahateni urmeaza binecunoscutul Mizil.Avea doua castele de apa inseaman ca era oprire importanta pe vremea aburului.

Inotesti. Se observa 3 placi cu numele statiei probabil salvate de pe fostele cabine.

un colt al cladirii imi atrage atentia, este rotunjit.reusesc sa il prind

Tomsani

Cricov
in Cricov am vazut iar un canton cu doua locuinte, unul avea prispa inchisa cu lemn spre deosebire de cel din Ulmeni unde era zidita.

cealalta locuinta avea inca prispa.
Culmea ghinionului si deochiul alora de m-au vazut cu aparatul la git: exact ca la Ulmeni un stilp in cadru


Muru

Valea Calugareasca

Cladirea initiala a garii este cu arcade care acuma sint inchise si geamurile sint rotunjite.
Surpriza: biroul de miscare este in cladirea veche in timp ce cladirea noua pare nefolosita. Eu nu am mai intilnit o asemnea situatie, ca cladirea construita la electrificare si centralizare CED sa nu fie folosita.

gasesc si aici un canton cu doua locuinte dar nu imi dau seama daca a fost cu prispa si modificat sau asa a fost construit de la inceput

si inca un canton cu o forma mai cunoscuta

Urmeaza Ploiesti Est, deja sint marfare prin gara si nu pot poza chiar bine
aici arcadele nu sint inchise

Bucla de racord intre H 500 si L 701 peste M 500, se demonteaza catenara(sau poate se fura)

Am sosit in Ploiesti Sud dupa o calatorie frumoasa cu geamuri deschise, fluiere, troncanit de roti.Operatiunea Viraj s-a terminat.
Planul operatiunii ,,Namoloasa" era sa plec la Barbosi si de acolo la Marasesti, inchideam in acest fel linia 702 si trececeam pe 704. Zona aceea de tara ar fi fost aproape incheiata, mai raminea Bucuresti-Faurei.
Totusi am ezitat luind in calcul ca orice mica intirziere ar fi dus la esec, trenul de Marasesti asteapta pe cel de la Buzau in Barbosi deci era riscant.
Astfel dupa tipicul romanesc,,am intors armele" sau in termeni mai feroviari ,,am intors-o ca la Ploiesti" de fapt spre Ploiesti.
Am luat in calcul un plan B si in cadrul operatiunii noi -,,Viraj" -am purces spre Ploiesti.
Am nimerit un vagon la care se deschideau geamurile. Ce isi poate dori mai mult un pasionat de trenuri decit un geam care se deschide? desigur doua geamuri care se deschid, cite unul pe fiecare parte.
La plecarea din Buzau am pozat automotorul cu care am fost la Nehoiasu. Oricit de ciudat pare acolo linga el este o crisma ordinara.

un vagon care e acolo de citiva ani

in gara Baile SArata Monteoru, pe mina dreapta :roll: cum mergi spre Ploiesti este o baza a CFR



Ulmeni



am remarcat un canton cu doua locuinte, una pastra prispa originala insa a intrat un stilp in cadru. De altfel si garile au o arhitectura mai aparte, parca unele cu arcadele alea seamana cu ce este spre Videle...dar las pe cei care se pricep. Cladirile mari cu etaj sint destul de patratoase au un fel ...

Statia Clondiru este fosta Pietroasele(tezaurul de la Pietroasa)


Sahateni, se remarca arhitectura cladirii

dupa Sahateni urmeaza binecunoscutul Mizil.Avea doua castele de apa inseaman ca era oprire importanta pe vremea aburului.





Inotesti. Se observa 3 placi cu numele statiei probabil salvate de pe fostele cabine.



un colt al cladirii imi atrage atentia, este rotunjit.reusesc sa il prind

Tomsani


Cricov
in Cricov am vazut iar un canton cu doua locuinte, unul avea prispa inchisa cu lemn spre deosebire de cel din Ulmeni unde era zidita.

cealalta locuinta avea inca prispa.
Culmea ghinionului si deochiul alora de m-au vazut cu aparatul la git: exact ca la Ulmeni un stilp in cadru



Muru


Valea Calugareasca

Cladirea initiala a garii este cu arcade care acuma sint inchise si geamurile sint rotunjite.
Surpriza: biroul de miscare este in cladirea veche in timp ce cladirea noua pare nefolosita. Eu nu am mai intilnit o asemnea situatie, ca cladirea construita la electrificare si centralizare CED sa nu fie folosita.



gasesc si aici un canton cu doua locuinte dar nu imi dau seama daca a fost cu prispa si modificat sau asa a fost construit de la inceput

si inca un canton cu o forma mai cunoscuta

Urmeaza Ploiesti Est, deja sint marfare prin gara si nu pot poza chiar bine

aici arcadele nu sint inchise

Bucla de racord intre H 500 si L 701 peste M 500, se demonteaza catenara(sau poate se fura)

Am sosit in Ploiesti Sud dupa o calatorie frumoasa cu geamuri deschise, fluiere, troncanit de roti.Operatiunea Viraj s-a terminat.