Linia 412 portiunea Sarmasag-Jibou

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
2.051
87
Am scris la alt topic despre cum am ajuns in Sarmasag.
Inainte de a da o raita prin gara care era goala, mi-am luat o cafea de la un chiosc situat linga ... un adapost antiaerian marcat ca atare.



intre timp soseste P 4364 de la Jibou

acesta pleaca insa de fapt doar manevreaza si se cupleaza cu trenul de Jibou.

cu 6 vagoane si locomotiva activa legata la tren si frina( :twisted: nici nu se putea sa fie nelegata nu impingea pina intr-un punct) plecam spre Jibou.
Nu am inteles insa de ce a fost activa si locomotiva de la urma

pina la Zalau sint 4 opriri
Cimpia Salaj

Bocsa Salaj

Borla


Guruslau


si in fine Zalau Nord
aici trenul de la urma este decuplat, locomotiva acestuia va duce mai tirziu la Jibou vagoanele care vor fi atasate pentru Bucuresti Nord la trenul de la Baia Mare.Mai soseste si un LVT care circula spre Tasnad.



trenul pleaca din Zalau Nord si alearga spre destinatie, linia serpuieste printre dealuri


pentru a treia oara in aceasta calatorie trecem pe linga o fosta statie CFR, de data aceasta fara dubii intrucit insasi linia 1 mai este in teren.



urmeaza Mirsid unde abia reusesc sa pozez cladirea



Poptelec

Cuceu Salaj

ne apropiem de Jibou

uraaa WIT-uri din Gags

locomotive


cobor si repede ma indrept catre capatul spre Dej Calatori unde era garat Dimitrovul.

dezamagire, acesta era mult mai distrus si descompletat decit cel din depoul Arad, surpriza insa vagonul nu are scari, hm atitta drum degeaba :cry: totusi ma hotarasc sa incerc o escaladare si urc in vagon desi ma murdaresc putin pe haine, din pacate nici un compartiment nu mai are ceva intreg, atentie insa la un moment dat era sa trec prin ceea ce a fost cindva podeaua.







Oare acum o mai fi Dimitrovul acolo?cobor si plec spre cladirea garii, intre timp un marfar pleaca spre Dej.

gara din Jibou este foarte mare si cu o arhitectura interesanta.



ma indrept spre depou cu grija sa nu fiu zarit de cerberii care vegheaza ca secretele cailor ferate sa nu fie pozate,

pacat ca se lasa ceata nu mai pot poza, dar ...nu e ceata ci o locomotiva care a pornit



in acest interval in gara incepe agitatia
soseste personalul de la Satu Mare via Sarmasag







Soseste acceleratul de la Bucuresti Nord pentru Satu Mare via Seini

mai soseste si personalul de la Dej Calatori pentru Jibou

soseste grupa de vagoane de la Zalau pentru Bucuresti Nord avind pina in Jibou mers de personal

urmeaza a fi atasata la acceleratul de la Baia Mare pentru Bucuresti Nord cu care am si plecat din Jibou pozind cladirea CED

In Dej Calatori 40-0236-6 de la Depoul Ciceu preia trenul pentru al duce pina Brasov.

Mai fac citeva poze prin gara, gasesc o crisma deschisa ,,Non Stop.Zilnic" :lol:

Astept acceleratul de Sightul Marmatiei pentru Timisoara Nord care soseste remorcat de 65 -1385-7 pe care reusesc sa o pozez in Cluj Napoca.

Pina la destinatie nu mai pozez nimic.
Camera foto folosita Sony DSC-H2 (pe care nu o mai am fiind furata :( )
Sper sa va placa.
 
  • Like
Reacții: Cristake1974
Au trecut anii peste acest topic, fara nici un comentariu.Oare lokomotiv.ro este doar pentru modelism? probabil ca sint singurul de pe aici care nu am nici o macheta.
Multe s-au schimbat si la calea ferata in aproape un deceniu. Pacat ca s-au schimbat in rau.

La data de 17.03.2018 am ajuns la Oradea, asa cum deja am aratat la topicul liniei 310.Operatiunea 25 Octombrie.

Neavind tren din Oradea am luat un microbuz.Nu intru acum in detalii.
Cobor in Carei linga spital.

Intreb cum ajung la gara, dar pina acolo pozez Monumentul de la Carei. Multi dintre noi am crescut cu imaginea lui in cartile de istorie sau in revizta Cutezatorii. Marcheaza un moment important din istoria tarii noastre,eliberarea totala a Transilvaniei de Nord pierduta prin Dictatul de la Viena. Un monument frumos, acum este si reparat.Presat de timp nu am putut zabovi.

DSCF7986 by David Daniel, on Flickr

In drum spre gara intilnesc pe Ady Endre si pe Otilia Marchis (despre Otilia Marchis pun un link, nu stiu sa il schimb si sa scrie ,,aici")

http://www.informatia-zilei.ro/sm/otilia-marchis-din-homorod-l-a-lansat-pe-brancusi-in-lumea-buna-a-artelor-la-paris/

DSCF7999 by David Daniel, on Flickr

intreb niste copii cum ajung la gara, insa ei nu se descurca bine in romana si ma intreaba daca stiu unde-i politia ca de acolo...

trec citeva taxiuri dar nu opresc, o iau la picior, mai intreb doua trei persoane, culmea tot maghiare insa fiind in virsta sint chiar bucuroase sa poata da un sfat.
In final vad la orizont gara. Intr-o margine de urbe.

DSCF7999 by David Daniel, on FlickrDSCF8004 by David Daniel, on Flickr

trenul 4363 are sosirea in Sarmasag la 13.47 iar trenul 15870 are plecarea din Sarmasag la 13.55 fapt care ma ajuta sa prind pe 1833 din Oradea.

Dar trenul 4363 nu pleaca la 12.24 din Carei...

intre timp sint surprins de sosirea unui tren in gara...1741

DSCF8007 by David Daniel, on Flickr

avind timpii atiti de strinsi in Sarmasag, intreb ce se intimpla.
4363 asteapta pe 6822 care aduce o pasagera de la Budapesta pentru Tasnad.A fost ceva deranj prin Ungaria.Nu am ce face decit sa pozez o coloana de apa, insa ce plan de scapare sa aplic in Sarmasag?

DSCF8009 by David Daniel, on Flickr

in fine pleaca si 6822

DSCF8011 by David Daniel, on Flickr

Cu 32 de minute pleaca si Desiro ca tren 4363. Vorbesc cu partida trenului care prezumeaza ca nu are cum sa mai scoata atita intirziere. Un calator care mergea la Supplacul de Barcau imi spune ca a mai plecat asa intirziat si legatura a asteptat in Sarmasag.

linia spre Ungaria

DSCF8012 by David Daniel, on Flickr


Desiro a ajuns din urma pe 6822 dar am fost atent daca a existat un racord direct dinspe Satu Mare spre granita si nu am pozat trenul.

Da, se vede o linie

DSCF8016 by David Daniel, on Flickr

De la Chisineul Cris toate terenurile au fost imbibate cu apa, canalele pline.Printr-o zona destul de trista trenul a avut mereu pina in 10-15 calatori, au urcat ici , au coborit colo.
Din pacate imensul patrimoniul imobiliar al CFR a ajuns ruine.

DSCF8022 by David Daniel, on Flickr DSCF8027 by David Daniel, on Flickr DSCF8033 by David Daniel, on Flickr

o cladire veche, poate a fost gara

DSCF8035 by David Daniel, on Flickr DSCF8036 by David Daniel, on Flickr
 
DSCF8040 by David Daniel, on Flickr

zona musteste de atita apa si se anunta ploi

DSCF8044 by David Daniel, on FlickrDSCF8046 by David Daniel, on FlickrDSCF8049 by David Daniel, on Flickr

mai departe de gara am vazut o cladire care mi s-a parut interesanta, nu stiu daca a avut legatura cu domeniul feroviar
DSCF8050 by David Daniel, on Flickr

apa, apa

DSCF8051 by David Daniel, on FlickrDSCF8052 by David Daniel, on FlickrDSCF8056 by David Daniel, on FlickrDSCF8059 by David Daniel, on FlickrDSCF8060 by David Daniel, on Flickr

o privire spre urma trenului,

DSCF8063 by David Daniel, on Flickr

in dreptul usii care se deschide, se pregateste o copertina poate

DSCF8064 by David Daniel, on Flickr

si spre capul trenului, surpriza... cineva face din mina ,,la revedere" cum era odinioara cind plecau trenurile

DSCF8065 by David Daniel, on Flickr

Trenul a alergat spre destinatie, nu au fost pasageri, a scurtat stationarile, speranta de a pastra planul calatoriei ramine vie.

o ultima oprire

DSCF8066 by David Daniel, on Flickr

trenul soseste la Sarmasag la ora 13.58, trenul 15870 a plecat la 13.55 :( 3 minute asadar.

DSCF8071 by David Daniel, on Flickr DSCF8075 by David Daniel, on FlickrDSCF8076 by David Daniel, on FlickrDSCF8077 by David Daniel, on Flickr

Nu are rost sa descriu cum am incercat sa prind ocazie, insa drumul spre Marghita e pe alta parte fata de tren...

M-am intors prin ploaie la gara unde astepta 15872.Dar acesta merge doar pina la Marghita nu la Oradea.

DSCF8078 by David Daniel, on Flickr