Avind in vedere ca nu prea am mai fost pe nicaieri in ultima vreme, cu prilejul acestei minivacante de 1 mai am facut o iesire.
Vacanta a fost acordata tocmai pentru turism nu?la cererea operatorilor de turism.
Ei bine tocmai din acest motiv CFR a anulat in perioada aia o gramada de trenuri.
Am plecat din Timisoara Nord cu 12766 Timisoara Nord -Iasi. datorita lucrarilor la CORIDOR trenul intra in Arad.
Dupa anularea grupei de Botosani are 2 vagoane de clasa II si unul de I a + cuseta.
Casiera imi spune ca nu mai sint locuri:,, nu stiu ce e in capul lu" astia ca intotdeauna de sarbatori suplimentau vagoanele acuma anuleaza trenuri"
Pina sa plec pozez locomotiva cu Matei Corvin. HM, e de-al nostru si a fost regele lor sau e doar de al lor?
pina nu le taie zic sa mai pozez doua vagoane vechi, ca nu se stie, si asa eram la capatul vagonului pentru ca incercarea de a trece prin vagon e sortita esecului, oameni, genti , geamantane, trolere.
]http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Sighetul%20Marmatiei/th_P5030061_zps0fc9d043.jpg[/img]
trenul ajunge la Aradul Nou, aici pozez vechea masina romaneasca ARO
[url=http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Sighetul%20Marmatiei/P5030074_zps9fabb488.jpg]

in Arad merg sa-mi iau niste baterii alcaline pentru orice eventualitate.
Nu am unde sa-mi schimb locul asa ca ramin la capatul vagonului la siguranta adica.
Urmeaza niste poze de la lucrarile de la CORIDOR domle de la coridor.







Ce chestie si cu TMV ul asta, intii l-au pus apoi trebuie demontat in Arad si apoi pe parcurs ca sa faca loc la coridor. Mai bine cu banii aia reparau liniile pentru viteze de 100 120 si mentineau sistemul actual.
totusi din cauza restrictiilor trenul isi face intirziere.

pentru ca avem aici pe forum o sectiune a turnurilor de apa pozez unul si in Savirsin. Vagonul de posta sau bagaj de anul trecut nu mai este in Savirsin.
La capatul vagonului este o vinzoleaza mare a fumatorilor.

din Zam intram pe firul din stinga pina la semnalul de intrae in Cimpuri Surduc. De aici trenul nu mai pleaca. Se vede un cetatean pe linie care face semn trenului. Nu si nu trenul nu pleaca pina ce IDM nu urca pe locomotiva cu ordinul de circulatie, plecam cu semnalul pe rosu.

La Deva niste vagoane din viteza

In Simeria are deja 25 de minute intirziere, din cauza fumatorilor am fumat cit pentru tot anul, nu se pune problema sa gasesc loc sau sa mai plec de acolo.
In Simeria robotul anunta ca trenul are vagoane de Botosani. Ahaaa se incinnge o discutie cu cei care merg la Botosani si care deja fumasera o mare parte din rezerva de tutun si bausera deja destula bere.
Fiind Simeria urca si una care are bere in oferta. Ciudat ori a coborit in parcurs ori nu a mai putut sa faca inca o tura prin tren, nu am mai vazut-o. Un calator spune ca din Deva nu a primit bilet la Botosani pentru ca e privata linia, altii erau nemultumiti ca trebuie sa astepte vreo 2 ore in versti pina vine Bucurestiul.
Hm, o fi o manevra sa scoata linia nerentabila sa zica ei ca linia e privata si nu dau bilete? Bine ca se baga bani in pasaj subteran.
In Vintul de Jos ajungem sageata de Tirgu Mures, personalul
IDM cu alti ceferisti de la perondiscuta, glumesc si trenul stationeaza.
Acuma care pleaca primul? sau pleaca impreuna se intreaba o gagicuta coborita la fumat?
soseste si un personal de la Sibiu

apoi IDM intra intr-un limbaj al semnelor cu altul din biroul de miscare, mai iese unu de acolo urca in tren si in fine trenul pleaca. Tot cu semnalul de iesire pe rosu. Cel care urca ma ia la intrebari:
pentru ce pozati? ce faceti cu ele? ziar, blog?
domle, PASIUNE, pozez pina nu distrug specialistii astia tot.
Apar doi tigani cu telefoane sa-i vinda Nokia XYZ, corect se cunosteau da baa tot io ti-am dat si E-ul . pai da hai sa vad ce si cum. Nici nu am remarcat unde au coborit sau ce au facut.

De aici trenul circula doar cu restrictie, linia e demontata inclusiv in gara Alba Iulia, trenul opreste pentru ordin in Barabant ca si anul trecut. nu inteleg de ce nu se scrie un ordin in Alba Iulia pina la Teius.
fac niste poze in Coslariu, iar pina la Teius trenul are o portiune cu 5 km/h pe o lunga portiune e demontat firul din stinga, dar lumea e deja capiata de intirziere, tigari, de alcool si nu mai pot sa trec dincolo.

Statia Teius are multe cupluri etajate inca in uz, deci se impune o deplasare pentru pozarea lor.
depoul e plin de LDH uri si vagoane de marfa

trenul soseste in Cluj Napoca avind 30 de minute intirziere.
Se creeaza o vinzoleala intre cei care vor sa urce si cei care coboara, cei care fug sa-si cumpere o bere cu 5 lei de la peron.
Intre timp se ataseaza locomotiva in capatul celalalt. Surpraiz
si un vagon clasa. Cu 26 de minute mai tirziu 12766 rupe linia pina la Apahida. Cred ca este una din putine zone unde se circula cu viteza mare exceptind liniile ,,reabilitate"
Dupa Dej Calatori apare un tip cu ochelarii de soare pe cap, gelat, frezat, plimbat cu tramvaiu care intreaba unde e clasa I. pai ai trecut prin ea. Cum ca e la fel ca astea si am dat 100 de lei pina la Suceava.
Domle asta e.
Apare si conductorul, ba mai inchideti usa aici chiar daca dohaniti. Si la Dej mereti pe linga tren ca am bagat vagon in Cluj si sint compartimente goale, da nu se trece prin cuseta.
Eu trebuia sa schimb la Salva, dar planuisem sa cobor in Beclean pe Somes.
Zice conductorul: coboara in Beclean ca e oras unde sa stai in Salva?
Cobor in Beclean pe Somes deja scosese 15 minute din intirziere
gara destul de clasica, mai un boschetar , mai niste smecherasi locali care mergeau la un club in spatele garii.

Vacanta a fost acordata tocmai pentru turism nu?la cererea operatorilor de turism.
Ei bine tocmai din acest motiv CFR a anulat in perioada aia o gramada de trenuri.
Am plecat din Timisoara Nord cu 12766 Timisoara Nord -Iasi. datorita lucrarilor la CORIDOR trenul intra in Arad.
Dupa anularea grupei de Botosani are 2 vagoane de clasa II si unul de I a + cuseta.
Casiera imi spune ca nu mai sint locuri:,, nu stiu ce e in capul lu" astia ca intotdeauna de sarbatori suplimentau vagoanele acuma anuleaza trenuri"
Pina sa plec pozez locomotiva cu Matei Corvin. HM, e de-al nostru si a fost regele lor sau e doar de al lor?

pina nu le taie zic sa mai pozez doua vagoane vechi, ca nu se stie, si asa eram la capatul vagonului pentru ca incercarea de a trece prin vagon e sortita esecului, oameni, genti , geamantane, trolere.

trenul ajunge la Aradul Nou, aici pozez vechea masina romaneasca ARO
[url=http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Sighetul%20Marmatiei/P5030074_zps9fabb488.jpg]


in Arad merg sa-mi iau niste baterii alcaline pentru orice eventualitate.
Nu am unde sa-mi schimb locul asa ca ramin la capatul vagonului la siguranta adica.
Urmeaza niste poze de la lucrarile de la CORIDOR domle de la coridor.








Ce chestie si cu TMV ul asta, intii l-au pus apoi trebuie demontat in Arad si apoi pe parcurs ca sa faca loc la coridor. Mai bine cu banii aia reparau liniile pentru viteze de 100 120 si mentineau sistemul actual.
totusi din cauza restrictiilor trenul isi face intirziere.

pentru ca avem aici pe forum o sectiune a turnurilor de apa pozez unul si in Savirsin. Vagonul de posta sau bagaj de anul trecut nu mai este in Savirsin.
La capatul vagonului este o vinzoleaza mare a fumatorilor.

din Zam intram pe firul din stinga pina la semnalul de intrae in Cimpuri Surduc. De aici trenul nu mai pleaca. Se vede un cetatean pe linie care face semn trenului. Nu si nu trenul nu pleaca pina ce IDM nu urca pe locomotiva cu ordinul de circulatie, plecam cu semnalul pe rosu.

La Deva niste vagoane din viteza



In Simeria are deja 25 de minute intirziere, din cauza fumatorilor am fumat cit pentru tot anul, nu se pune problema sa gasesc loc sau sa mai plec de acolo.
In Simeria robotul anunta ca trenul are vagoane de Botosani. Ahaaa se incinnge o discutie cu cei care merg la Botosani si care deja fumasera o mare parte din rezerva de tutun si bausera deja destula bere.
Fiind Simeria urca si una care are bere in oferta. Ciudat ori a coborit in parcurs ori nu a mai putut sa faca inca o tura prin tren, nu am mai vazut-o. Un calator spune ca din Deva nu a primit bilet la Botosani pentru ca e privata linia, altii erau nemultumiti ca trebuie sa astepte vreo 2 ore in versti pina vine Bucurestiul.
Hm, o fi o manevra sa scoata linia nerentabila sa zica ei ca linia e privata si nu dau bilete? Bine ca se baga bani in pasaj subteran.
In Vintul de Jos ajungem sageata de Tirgu Mures, personalul
IDM cu alti ceferisti de la perondiscuta, glumesc si trenul stationeaza.
Acuma care pleaca primul? sau pleaca impreuna se intreaba o gagicuta coborita la fumat?
soseste si un personal de la Sibiu

apoi IDM intra intr-un limbaj al semnelor cu altul din biroul de miscare, mai iese unu de acolo urca in tren si in fine trenul pleaca. Tot cu semnalul de iesire pe rosu. Cel care urca ma ia la intrebari:
pentru ce pozati? ce faceti cu ele? ziar, blog?
domle, PASIUNE, pozez pina nu distrug specialistii astia tot.
Apar doi tigani cu telefoane sa-i vinda Nokia XYZ, corect se cunosteau da baa tot io ti-am dat si E-ul . pai da hai sa vad ce si cum. Nici nu am remarcat unde au coborit sau ce au facut.

De aici trenul circula doar cu restrictie, linia e demontata inclusiv in gara Alba Iulia, trenul opreste pentru ordin in Barabant ca si anul trecut. nu inteleg de ce nu se scrie un ordin in Alba Iulia pina la Teius.






fac niste poze in Coslariu, iar pina la Teius trenul are o portiune cu 5 km/h pe o lunga portiune e demontat firul din stinga, dar lumea e deja capiata de intirziere, tigari, de alcool si nu mai pot sa trec dincolo.




Statia Teius are multe cupluri etajate inca in uz, deci se impune o deplasare pentru pozarea lor.


depoul e plin de LDH uri si vagoane de marfa



trenul soseste in Cluj Napoca avind 30 de minute intirziere.
Se creeaza o vinzoleala intre cei care vor sa urce si cei care coboara, cei care fug sa-si cumpere o bere cu 5 lei de la peron.
Intre timp se ataseaza locomotiva in capatul celalalt. Surpraiz
si un vagon clasa. Cu 26 de minute mai tirziu 12766 rupe linia pina la Apahida. Cred ca este una din putine zone unde se circula cu viteza mare exceptind liniile ,,reabilitate"
Dupa Dej Calatori apare un tip cu ochelarii de soare pe cap, gelat, frezat, plimbat cu tramvaiu care intreaba unde e clasa I. pai ai trecut prin ea. Cum ca e la fel ca astea si am dat 100 de lei pina la Suceava.
Domle asta e.
Apare si conductorul, ba mai inchideti usa aici chiar daca dohaniti. Si la Dej mereti pe linga tren ca am bagat vagon in Cluj si sint compartimente goale, da nu se trece prin cuseta.
Eu trebuia sa schimb la Salva, dar planuisem sa cobor in Beclean pe Somes.
Zice conductorul: coboara in Beclean ca e oras unde sa stai in Salva?
Cobor in Beclean pe Somes deja scosese 15 minute din intirziere
gara destul de clasica, mai un boschetar , mai niste smecherasi locali care mergeau la un club in spatele garii.

