Ieri 15-03-2009 am executat o scurta deplasare pe deja faimoasa si dorita linie Ineu -Cermei.
Adica multi doresc sa mearga pe ea dar nu s-ar mai da dusi.
Linia nu se racordeaza exat in statia Ineu ci in afara ei in sensul spre Brad.
punctul de racordare este acoperit cu semnale mecanice inclusiv cu prevestitoare atit din directia Ineu cit si din celelalte 2 directii.
Majoritatea cladirilor de pe sectia Sintana -Brad au o arhitectura aparte fata de restul sectiilor foste MAV, avid elemente decorative din lemn, din pacate statiile se distrug sau chiar au disparut complet.
am plecat din Ineu
la iesirea din Ineu se observa semnalul de iesire si imediat dupa el prevestitorul semnalului de la macazul de ramificatie.
dupa macaz linia merge paralel cu o strada din Ineu, e ciudat ca nu s-a infiintat un punct de oprire.
apoi intra intr-un aliniament paralel cu o padure
linia are putine curbe, traverse de beton pe intreaga lungime, viteza de 70/km/h in livret eu am pozat acul la 60
apoi trenul opreste in plin cimp
cred ca linia s-ar preta excelent la o experianta cu o aburoasa, cu conditia sa fie si drumuri sa ajungi pe la ea sa poti poza.
ne continuam drumul si ajungem la Cermei
ca multe alte linii vicinale, si aici linia s-a oprit la marginea localitatii.pe vremuri traficul a fost intens, acolo a fost o baza de receptie pentru cereale, fiind chiar inceputa si constructia unui siloz
cladirea garii are aceleai elemente de decor in lemn, aceeasi ,,prispa" specifica liniei de Brad.
capatul liniei este in baza de receptie
la intoarcere pozez macazul de racordare la linia de Brad
Calatoria am facut-o cu automotorul 966
Adica multi doresc sa mearga pe ea dar nu s-ar mai da dusi.
Linia nu se racordeaza exat in statia Ineu ci in afara ei in sensul spre Brad.
punctul de racordare este acoperit cu semnale mecanice inclusiv cu prevestitoare atit din directia Ineu cit si din celelalte 2 directii.
Majoritatea cladirilor de pe sectia Sintana -Brad au o arhitectura aparte fata de restul sectiilor foste MAV, avid elemente decorative din lemn, din pacate statiile se distrug sau chiar au disparut complet.
am plecat din Ineu

la iesirea din Ineu se observa semnalul de iesire si imediat dupa el prevestitorul semnalului de la macazul de ramificatie.

dupa macaz linia merge paralel cu o strada din Ineu, e ciudat ca nu s-a infiintat un punct de oprire.
apoi intra intr-un aliniament paralel cu o padure

linia are putine curbe, traverse de beton pe intreaga lungime, viteza de 70/km/h in livret eu am pozat acul la 60
apoi trenul opreste in plin cimp

cred ca linia s-ar preta excelent la o experianta cu o aburoasa, cu conditia sa fie si drumuri sa ajungi pe la ea sa poti poza.
ne continuam drumul si ajungem la Cermei

ca multe alte linii vicinale, si aici linia s-a oprit la marginea localitatii.pe vremuri traficul a fost intens, acolo a fost o baza de receptie pentru cereale, fiind chiar inceputa si constructia unui siloz

cladirea garii are aceleai elemente de decor in lemn, aceeasi ,,prispa" specifica liniei de Brad.


capatul liniei este in baza de receptie

la intoarcere pozez macazul de racordare la linia de Brad

Calatoria am facut-o cu automotorul 966
