Aflindu-ma in Ploiesti Sud si nestiind de faimosul ,,restaurant al garei" pe care l-a tinut Constantin Dobrogeanu Gherea am zis sa dau o tura prin zona ,,Republicii" (de la Ploiesti).
Am dat o raita pina la Maneciu.
Din pacate am avut noroc doar pe jumatate, deoarece a fost alt tip de automotor la care se deschideau geamurile in format mic asa cum era pe vremuri la autobuze. Mi-am cam julit chelia cind ma grabeam sa prind ceva.Una peste alta a fost in regula, linia e faina si dintr-o data trenul trece o padure si ajunge pe un viaduct scurt dar inalt, apoi inca unul.
Imediat ce plecam din Ploiesti Sud pozez linia spre Urziceni. Interesant, cu putin timp in urma pozasem linia de Maneciu din trenul de Urziceni.
apoi se vede linia directa de racordare spre Urziceni dinspre Ploiesti Est peste linia 500, acum fara electrificare
din toata jungla aia, apare o linie electrificata si folosita dinspre Ploiesti Est spre Ploiesti Nord
Statia Ploiesti Est post 1 nu mai e ce a fost, trenul trece de cladire si opreste un pic mai incolo, peronul ajunge ca e lung probabil din vremea veche cind erau trenuri lungi.
statia are 2 linii dar una pare nefolosita, dispare dupa o poarta in niste balarii, dar alta linie din balarii ne urmeaza pe stinga. E o vraiste acolo, nu mi-am batut capul.
Statia Ploiesti Nord are o cladire mai mare decit Slobozia Veche sa zicem
statia Blejoi are multe linii, in vegetatie
trecem Teleajenul, Jgheabul ala de beton, pe satelit se vede ca e mai lung pina dincolo de prag, o fi fost pasaj pentru pesti?
dam de un fost post de miscare in curenta pentru o linie care ducea la Pleasa, linia este demontata acum
Scaeni
Boldesti
Lipanesti
Magurele Sud
Magurele Prahova, o arhitectura deosebita pentru o gara
Magurele Nord
Faget Teleajen, are IDM si destule linii , tot in vegetatie
Gura Vitioarei
Valenii de Munte
Valeni Nord
Teisani
Homorîciu
Trenul face o curba si din tufisuri apare un viaduct
Izvoarele
Măneciu Pamînteni
Ajungem la destinatie
Măneciu. Gara a avut si zile mai bune.
trec peste drum la birtul garei, fac o poza la gara si una la ...molul local
apoi dau o tura prin gara
o cladire abandonata, cred ca a fost dormitor
cred ca asta a fost rezervorul de apa, am mai vazut asa o cladire in statia Ion Luca Caragiale daca nu ma inseala memoria
si o poza spre capatul liniei
Final de turneu.Cu greu am prins pe 1695 care sub codul Patientia m-a dus acasa.
Am dat o raita pina la Maneciu.
Din pacate am avut noroc doar pe jumatate, deoarece a fost alt tip de automotor la care se deschideau geamurile in format mic asa cum era pe vremuri la autobuze. Mi-am cam julit chelia cind ma grabeam sa prind ceva.Una peste alta a fost in regula, linia e faina si dintr-o data trenul trece o padure si ajunge pe un viaduct scurt dar inalt, apoi inca unul.
Imediat ce plecam din Ploiesti Sud pozez linia spre Urziceni. Interesant, cu putin timp in urma pozasem linia de Maneciu din trenul de Urziceni.
apoi se vede linia directa de racordare spre Urziceni dinspre Ploiesti Est peste linia 500, acum fara electrificare
din toata jungla aia, apare o linie electrificata si folosita dinspre Ploiesti Est spre Ploiesti Nord
Statia Ploiesti Est post 1 nu mai e ce a fost, trenul trece de cladire si opreste un pic mai incolo, peronul ajunge ca e lung probabil din vremea veche cind erau trenuri lungi.
statia are 2 linii dar una pare nefolosita, dispare dupa o poarta in niste balarii, dar alta linie din balarii ne urmeaza pe stinga. E o vraiste acolo, nu mi-am batut capul.
Statia Ploiesti Nord are o cladire mai mare decit Slobozia Veche sa zicem
statia Blejoi are multe linii, in vegetatie
trecem Teleajenul, Jgheabul ala de beton, pe satelit se vede ca e mai lung pina dincolo de prag, o fi fost pasaj pentru pesti?
dam de un fost post de miscare in curenta pentru o linie care ducea la Pleasa, linia este demontata acum
Scaeni
Boldesti
Lipanesti
Magurele Sud
Magurele Prahova, o arhitectura deosebita pentru o gara
Magurele Nord
Faget Teleajen, are IDM si destule linii , tot in vegetatie
Gura Vitioarei
Valenii de Munte
Valeni Nord
Teisani
Homorîciu
Trenul face o curba si din tufisuri apare un viaduct
Izvoarele
Măneciu Pamînteni
Ajungem la destinatie
Măneciu. Gara a avut si zile mai bune.
trec peste drum la birtul garei, fac o poza la gara si una la ...molul local
apoi dau o tura prin gara
o cladire abandonata, cred ca a fost dormitor
cred ca asta a fost rezervorul de apa, am mai vazut asa o cladire in statia Ion Luca Caragiale daca nu ma inseala memoria
si o poza spre capatul liniei
Final de turneu.Cu greu am prins pe 1695 care sub codul Patientia m-a dus acasa.