Aflindu-ma in Ploiesti Sud si nestiind de faimosul ,,restaurant al garei" pe care l-a tinut Constantin Dobrogeanu Gherea am zis sa dau o tura prin zona ,,Republicii" (de la Ploiesti).
Am dat o raita pina la Maneciu.
Din pacate am avut noroc doar pe jumatate, deoarece a fost alt tip de automotor la care se deschideau geamurile in format mic asa cum era pe vremuri la autobuze. Mi-am cam julit chelia cind ma grabeam sa prind ceva.Una peste alta a fost in regula, linia e faina si dintr-o data trenul trece o padure si ajunge pe un viaduct scurt dar inalt, apoi inca unul.
Imediat ce plecam din Ploiesti Sud pozez linia spre Urziceni. Interesant, cu putin timp in urma pozasem linia de Maneciu din trenul de Urziceni.

apoi se vede linia directa de racordare spre Urziceni dinspre Ploiesti Est peste linia 500, acum fara electrificare


din toata jungla aia, apare o linie electrificata si folosita dinspre Ploiesti Est spre Ploiesti Nord

Statia Ploiesti Est post 1 nu mai e ce a fost, trenul trece de cladire si opreste un pic mai incolo, peronul ajunge ca e lung probabil din vremea veche cind erau trenuri lungi.

statia are 2 linii dar una pare nefolosita, dispare dupa o poarta in niste balarii, dar alta linie din balarii ne urmeaza pe stinga. E o vraiste acolo, nu mi-am batut capul.
Statia Ploiesti Nord are o cladire mai mare decit Slobozia Veche sa zicem



statia Blejoi are multe linii, in vegetatie

trecem Teleajenul, Jgheabul ala de beton, pe satelit se vede ca e mai lung pina dincolo de prag, o fi fost pasaj pentru pesti?


dam de un fost post de miscare in curenta pentru o linie care ducea la Pleasa, linia este demontata acum

Scaeni
Boldesti

Lipanesti


Magurele Sud

Magurele Prahova, o arhitectura deosebita pentru o gara

Magurele Nord

Faget Teleajen, are IDM si destule linii , tot in vegetatie

Gura Vitioarei

Valenii de Munte

Valeni Nord

Teisani

Homorîciu

Trenul face o curba si din tufisuri apare un viaduct

Izvoarele



Măneciu Pamînteni

Ajungem la destinatie
Măneciu. Gara a avut si zile mai bune.
trec peste drum la birtul garei, fac o poza la gara si una la ...molul local

apoi dau o tura prin gara

o cladire abandonata, cred ca a fost dormitor


cred ca asta a fost rezervorul de apa, am mai vazut asa o cladire in statia Ion Luca Caragiale daca nu ma inseala memoria



si o poza spre capatul liniei
Final de turneu.Cu greu am prins pe 1695 care sub codul Patientia m-a dus acasa.
Am dat o raita pina la Maneciu.
Din pacate am avut noroc doar pe jumatate, deoarece a fost alt tip de automotor la care se deschideau geamurile in format mic asa cum era pe vremuri la autobuze. Mi-am cam julit chelia cind ma grabeam sa prind ceva.Una peste alta a fost in regula, linia e faina si dintr-o data trenul trece o padure si ajunge pe un viaduct scurt dar inalt, apoi inca unul.
Imediat ce plecam din Ploiesti Sud pozez linia spre Urziceni. Interesant, cu putin timp in urma pozasem linia de Maneciu din trenul de Urziceni.

apoi se vede linia directa de racordare spre Urziceni dinspre Ploiesti Est peste linia 500, acum fara electrificare


din toata jungla aia, apare o linie electrificata si folosita dinspre Ploiesti Est spre Ploiesti Nord


Statia Ploiesti Est post 1 nu mai e ce a fost, trenul trece de cladire si opreste un pic mai incolo, peronul ajunge ca e lung probabil din vremea veche cind erau trenuri lungi.



statia are 2 linii dar una pare nefolosita, dispare dupa o poarta in niste balarii, dar alta linie din balarii ne urmeaza pe stinga. E o vraiste acolo, nu mi-am batut capul.
Statia Ploiesti Nord are o cladire mai mare decit Slobozia Veche sa zicem



statia Blejoi are multe linii, in vegetatie



trecem Teleajenul, Jgheabul ala de beton, pe satelit se vede ca e mai lung pina dincolo de prag, o fi fost pasaj pentru pesti?



dam de un fost post de miscare in curenta pentru o linie care ducea la Pleasa, linia este demontata acum

Scaeni


Boldesti

Lipanesti


Magurele Sud


Magurele Prahova, o arhitectura deosebita pentru o gara


Magurele Nord

Faget Teleajen, are IDM si destule linii , tot in vegetatie



Gura Vitioarei


Valenii de Munte




Valeni Nord


Teisani


Homorîciu


Trenul face o curba si din tufisuri apare un viaduct



Izvoarele




Măneciu Pamînteni

Ajungem la destinatie
Măneciu. Gara a avut si zile mai bune.


trec peste drum la birtul garei, fac o poza la gara si una la ...molul local


apoi dau o tura prin gara

o cladire abandonata, cred ca a fost dormitor


cred ca asta a fost rezervorul de apa, am mai vazut asa o cladire in statia Ion Luca Caragiale daca nu ma inseala memoria



si o poza spre capatul liniei

Final de turneu.Cu greu am prins pe 1695 care sub codul Patientia m-a dus acasa.