Linia 219 Valcele - Ramnicu Valcea

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Hai sa ne uitam la REFACEREA mag. Buc - Constanta si sa tragem concluzii referitoare la viteza de lucru in Romania...
Imi vine in minte un concept: "Nu e important sa castigi un razboi, este mult mai profitabil sa il intretii cat mai mult timp". Cred ca acelsi lucru se poate spune si despre santierele patriei.
 
Ba nu, ideea e ca o lucrare care nu se termina in perioada electorala este complet inutila, asa ca mai bine se mai prelungeste vreo 3 ani (in cazul bun) sau se saboteaza ca sa nu poata trage altii foloasele.
 
W

<t>este adevarat dar mai sunt si alte motive <br/>
<br/>
1. linia este intr-o zona deluroasa si cu greu acces al vehiculelor de tonaj de exemplu in cazul in care se va intimpla ceva .<br/>
2. nu este sigur daca va fi acelasi terasament ca si inainte deoarece pe teritoriul jud Vl ele merge pe la poalele dealului si in caz de ploi poate aluneca terasamentul eu zic ca dealul trebuie strabatut printr-un tunel</t>
 
2

<t>totusi este o bila alba ca totusi si-au dat silinta sa faca linia de la Cacica - G humorului desi linia era dezafectata pe 50 de m</t>
 
Cum acest subiect se va incheia odata cu circulatia trenurilor cu VS pe linia in cauza, poate intereseaza pe cineva ce am gasit pe net, cautind date despre anul constructiei tunelului Cirligul Mic.

http://www.agir.ro/univers-ingineresc/cale_ferata_..._spre_nicaieriramnicu_valcea___valcele_1589.html

Titlurile interpuse in lucrare sint de fapt textele de pe portalul Vilcea al tunelului Gibei.
http://www.railwayfan.ro/images/usr/dan%20tm/DSC00282.jpg
 
Cautind ceva, am dat peste altceva

http://209.85.135.132/search?q=cache:tsXutOLOnqwJ:www.mt.ro/transparenta/2008/Hotarare.pdf+linia+CF+marasesti+panciu&cd=9&hl=ro&ct=clnk&gl=ro&lr=lang_ro

Stie cineva daca acele mijloace fixe trecute in patrimoniul privat al statului au foist valorificate de catre stat sau au fost furate?

vad acolo cite ceva de pe linia Vilcele?
 
Pă’i... practic, din document reiese c㒠pe Vâlcele-Rm. Vâlcea, Să’veni-Dângeni şi Putna-Nisipitu (!) nu se va mai circula vreodată’. Probabil a fost facuta doar de forma aceasta trecere dintr-un patrimoniu in altul... nu cred ca mai era ceva de trecut.
 
Sa fim seriosi...nu s-au investit bani in multe alte lucruri in care ar fi trebuit sa se investeasca. Chiar si sa zicem ca nu s-au gasit n-spe mii de feluri de resurse necesare redeschiderii acestor linii, care ar fi insemnat o oarecare economie pe termen lung, atat pe partea comerciala cat si pe partea tractionistilor. Insa fiecare cauta sa arunce pisica moarta in curtea altuia. Daca s-ar fi vrut sa se faca economie, s-ar fi renuntat la modernizari de material rulant, care mai de care mai cretine si s-ar fi incercat investirea acelori bani (foarte multi bani) in sectoare precum marketing, comercial sau refacerea liniilor de importanta primara.Sa ne gandim ca nici macar o zecime din fondurile europene n-au fost contractate. De ce ? Pentru ca nu intereseaza absolut pe nimeni.Aduceti-va aminte in '99 cand s-a inceput modernizarea liniei Bucuresti-Brasov (pentru ca asa era trecut in caietul de sarcini - l-am vazut eu).Au trecut 11 ani si nu s-a ajuns nici la Breaza. In cazul de fata, credeti ca intereseaza pe cineva ca nu stiu ce linie prin Valcea asteapta sa fie terminata de 20 de ani ? Mai poate sa astepte 1000 ca nu-i nicio problema.

IN ultimii 10 ani, majoritatea banilor alocati caii ferate s-au irosit NUMAI pe aiureli. Pentru ca nu exista un management eficient. De ce ? Pentru ca nu intereseaza pe nimeni aspectele legate de cerintele publicului, oricare ar fi el. Sunt banii statului, deci sunt banii nimanui. Asadar fiecare isi bate joc de ei in ce fel are chef. N-o sa bage nimeni bani in redeschiderea unor linii de interes pentru multi, atat timp cat are la dispozitie o varianta de a-i baga in portofel, mascat de diverse contracte de modernizare, care sa dea bine in ochii "boilor".

N-are rost sa mai vorbim de pastrarea istoriei. Isi mai aduce cineva aminte cum arata un WIT ?Eu am cam inceput sa uit.
 
asa e cine stie daca se va mai face ceva acolo e totul vraite ei nu pot sa repare un pod apoi sa faca o cf pina si moldoveni ne au intrecut la contructii cai ferate
 
parca am fost sus pe locomotiva. Am asteptat cu interes tunelul Gibei si viaductul Topolog ca am fost la pas pe acolo. tunelul Plostina nu este in aliniament de e plin de apa pe o portiune sau s-a sapat si s-a luat piatra formind o groapa?
 
Probabil au tot luat pietre din terasament de acolo, ar trebui cautati cei ce si-au pietruit curtile, sa-i intrebam de unde au materialul :D
 
Primavara, pina cresc frunzele.....si toamna cind incep sa se rareasca....se poate vedea de departe (din DN7), viaductul Topolog....,iar daca mergi spre Curtea de Arges,la intersectia de la Blidari la stinga din DN 7 in DN 73C...ai ce vedea...si asta numai din masina......
......am stat si-am privit imaginile baietilor, in tihna.....dar cu un nod in git.......cita munca irosita.......si cita lipsa de perspectiva.......
Multumesc celor ce au facut filmul. Le doresc sanatate maxima !!!!
 
Dane, sa stii ca nu mi se pare ca ar fi mari schimbari fata de ce am gasit noi in 2006 (parca atunci am fost, nu?). Sina stransa, traverse stivuite... Oricum, partea pe care am vazut-o noi e mica fata de intreg traseul iar in filmulet nu se regaseste traversarea satului de la capatul tunelului Gibei spre Rm. Valcea. Iar tunelul Plostina, tot cu apa era si atunci! Stii ca Florin cu Mihai s-au plans de treaba asta. Baietii cu motoarele au avut ceva bulan ca n-au inotat pe-acolo!
Mult nu mai e pana va trece din nou trenul pe-acolo! Undeva pe la minutul 17:09 e un ciot de cale ferata ramas la o trecere la nivel! :lol: Nu mai au decat sa faca racordurile si gata linia 219!
 
Parca la intrarea in tunelul Gibei (portalul Vilcea) e mai mica stiva de sine, sau e o ,,iluzie optica". Intradevar nu este postata portiunea dintre alunecarea de teren si portalul Vilcea al tunelului Gibei, prin capatul gradinilor.

Dar mai intreb odata, cum s-a format balta aia in tunelul Plostina(stiu ca era acolo si atunci ca s-au plins baietii) adica tunelul nu e in aliniament sau s-a excavat terasamentul pentru a fi folosit la altceva?
 
Presupun ca balta este formata din executarea aliniamentului.
Nu ar fi logic ca hoţii s㒠se chinuie sa ia piatra din mijlocul tunelului, când îl gă’sesc afară’, şi mai uşor de exploatat.
Sau tunelul a fost proiectat având în vedere infiltraţiile de apă’, şi urmând a se pune la finalul lucră’rii o staţie de pompare.

E.