Anul 2013 luna iunie ziua 15
am urcat in trenul 1696. Plecare 22.00
tractiunea 41-0564-9+41-0257-0, doua locomotive pentru ca una merge dupa 1697, fostul 593 care nu se mai intoarce la Bucuresti Nord singur ci cuplat cu 73. Prin urmare locomotiva trebuie sa ajunga dupa el.
in continuare cuseta 44 31 034-2 dormitorul 71 31 072 8 si clasele
clasa 1 vagon cu compartimente cu 5 locuri si salon 30 76 015 6 + clasa 2 vagoanele gri alea ieftine cu 117 locuri ca in autobuz 21 87 017 7+21 87 003 7.
in vagon nu prea mergea clima era cald, a urcat un macio men care cred ca a venit cu sageata de Virset. A umplut vagonul de miros de transpiratie in ciuda telefonului destept si a tatuajului de pe picior, ii lipseau hainele de schimb. Cum usile sint automate si bipuie daca le deschizi am rabdat o vreme.
trenul a oprit in Recas pentru ordin de circulatie dar mai apoi a oprit in Belint. m-am uitat afara si a urcat un om intr-un vagon din fata. interesant nu?
In Lugoj am avut 10 minute intirziere.
in Caransebes s-a atasat vagonul de la Resita Nord.
vagon 21 87 023 5. M-am mutat in el, atmosfera era mult mai buna. La inceput.
Doua tate mergeau la Piatra Neamt, erau obisnuite cu trenurile asa ca le intreb daca a venit doar un vagon de la Resita.
,,nu, au venit 3 vagoane cu 2 locomotive"
Intre timp un betiv din tren pune muzica la telefon ceva gen emsi hamer chen tastis, iar la mijlocul vagonului o ceata de tineri discuta nu foarte zgomotos in schimb o fata se exteriorizeaza ca la orgasm tot la a doua vorba a lor. Cam pina la Herculane, iar dupa Drobeta Turnu Severin s-au luat la cearta in gura mare care e mai prost, care e mai proasta.
Ii spun tipului cu muzica sa o dea mai incet si imi reproseaza ca nu e obligat sa auda discutiile din vagon.Mda dar nici muzica ta.
La Gura Vaii vad un vagon din fosta garnitura sanitara, aia veche vagoanele alb verde.
nu inteleg cine vede numele garii suuuus acolo pe copertina in Turnu Severin?
Gata cu prologul, cobor in Filiasi.
in ciuda orei, gara are public si chiar doua chioscuri deschise.Se discuta, e si un politist mai cite un gura casca.
Soseste 2081 tras de 46 0103 5+430095 daca am vazut bine.
vagoanele au usi automate.
trenul e plin de oameni care merg la piata in Tirgu Jiu, au la ei galeti cu cirese, custi cu pui si alte obiecte.
Pozele sint facute pe automat si sport. Nu toate sint reusite, imi cer scuze.
Pozez prin geam racordul intre 202 si 221 la intrarea in Tirgu Jiu. Pare nefolosit.

In Tirgu Jiu la linia 1 nu pot incadra cladirea, plus ca erau tot felul de gura casca iesiti la aer.

usa se inchide foarte repede, urez toate cele bune celor care au inventat usile astea puse la personale care merg cu 50 km.Asta e
Din Tirgu Jiu pina in E. Teodoroiu pe stinga este o linie care e nefolosita.Din ea se ramificau multe alte linii spre stabilimente industriale.
pozata prin geam

Ce o fi CAM asta?

Ecaterina Teodoroiu (statia) cred ca a fost cindva statia de marfa a orasului, e plina de linii si racordari industriale, dar si de vagoane abandonate Ucs, E, G, si chiar un Exs sau Esx(ala mic pe doua osii)

urmeaza Ezureni
Vreau sa pozez prin geam, dar trenul e de o mizerie crunta

Si incepe faimosul traseu Bumbesti Livezeni
Nu pot deschide manual usile pentru ca manetele sint sigilate. Sa fie turneul un esec?
fiind etajate, vagoanele nu imi permit sa fiu la inaltimea potrivita pentru pooze chiar si prin geam.
Se lucreaza la amenajarea hidrotehnica a Jiului. era si o conducta dar greu de prins in poza

Am cautat in toate modurile sa pot poza ceva dar fara acces afar ae foarte greu.

In zona sint cladiri transformate in locuinte dar si cladiri abandonate. Constructorii au incropit si o lucrare de arta.
Desi am trecut de multe ori prin zona, acum am vazut lucrarea de la urma trenului, am privit-o cu alti ochi. Dincolo de propaganda comunista lucrarea in sine este spectaculoasa si daca ne gindim doar la mijloacele tehnice de care au dispus muncitorii.
hei rup-ul a fost metoda cea mai folosita. Celor care azi isi spun constructori, ar trebui sa le fie rusine cu lucrarile facute, viaducte facuta mai jos, poduri luate de ape, sosele si autostrazi a caror taluzuri si terasamente se surpa dupa un an. Ar trebui sa vina pe linia asta sa vada tunele in curba, taluzuri viaducte, ziduri de sprijin facute in epoca in care calculele se faceau cu capul, iar orientarea si avansul tunelelor se facea cu citire inapoi catre exterior nu ca azi cind orice cocalar are GPS chiar pe telefon.
Ar trebui sa le fie rusine si celor care lasa cladirile sa se darime fara sa le gaseasca o folosinta, in ciuda izolarii.

Pe parcurs am discutat cu seful trenului despre pozare si despre usi:
,,sint sigilate de cind a cazut fata aia din tren"
,,noi navetam pe scari luni intregi si nu a mai cazut nimeni"
am vazut ca ultimele usi aveau sigiliile de la manete rupte si am vorbit cu el sa le deschid. Ok dar sa nu cazi din tren.
nu am putut sa deschid dechit una pentru ca cealalata nu avea buton.
Dupa ce actionezi maneta incepe sa puie ceva si trebuie sa apezi inca un buton.usa din stinga avea buton cea din dreapta nu.

Ce este acest inel de tunel?

o scara

Unele tunele cred ca sint reparate in timp se vad urmele covrajelor si zidul de beton, initial ele au fost facute cu atentie la detalii, ma refer la fata vazuta care nu a fost lasata bruta.

Lainici, linia 4 e dezafectata, este in teren dar macazurile au fost scoase.

In acest moment deranjata probabil de bipuri conductoare vine si inchide usa din dreapta pe care reusisem sa o deschid.
,,bai baiatule , mai inchide usile astea"
,,dar fac poze si am vorbit cu seful"
pleaca bombabind timp in care incep sa ii dau eu bipuri si bipuri legate de multe lucruri cu atit mai mult cu cit n-am putut poza manastirea Lainici. Usa nu reusisem sa o deschid decit dupa oprire, manevrid maneta.
Mai tirziu gasesc butonul pe care il cautam. o minte stralucita din prezent dar care daca era la momentul constructiei liniei probabil era cel mult la roaba, a plasat butonul pe plafon, domle , pe plafon in dreptul usii de acces pe culoar.In caz de urgenta poti sa cauti mult si bine butonul respectiv sa deschizi usa, mergind pe ideea ca ar trebui sa fie acolo linga ea ca la usa cealalata. creier domnule, creier.

Nu stiu daca e in legatura cu lucrarile hidrotehnice


PO KM 105+600
Incepe sa se schimbe peisajul, negura apare de dupa munti.

Dupa cum se vede stilpii de metal de pe liniile refacute nu sint chiar atit de noi la CFR. Aici par deja destul de vechi. dar cine sa stie de ei cind apar aia noi pe 300 si pe 800??
In tot turneul din 16-06-2013 am fost surprins de citi ciini am vazut in gari si pe traseu.Chiar si in Deva.
Lucrarile hidrotehnice

lucrari CFR pina in apa?? nu chiar , doar gunoiu

Pe parcurs am vazut ca metalul incepe sa dispara si de aici

Un DA si un LDH la un centru de fier vechi, si GFR de mai sus tragea un marfar cu fier vechi.

in Lunca Jiului coboara cei cu sarsanale care s-au urcat si in Valea Sadului.
trenul e destul de intirziat si nu mai am cu ce sa ajung la Lupeni.
Cobor iau un taxi spre Lupeni. Adica alt episod.
am urcat in trenul 1696. Plecare 22.00
tractiunea 41-0564-9+41-0257-0, doua locomotive pentru ca una merge dupa 1697, fostul 593 care nu se mai intoarce la Bucuresti Nord singur ci cuplat cu 73. Prin urmare locomotiva trebuie sa ajunga dupa el.
in continuare cuseta 44 31 034-2 dormitorul 71 31 072 8 si clasele
clasa 1 vagon cu compartimente cu 5 locuri si salon 30 76 015 6 + clasa 2 vagoanele gri alea ieftine cu 117 locuri ca in autobuz 21 87 017 7+21 87 003 7.
in vagon nu prea mergea clima era cald, a urcat un macio men care cred ca a venit cu sageata de Virset. A umplut vagonul de miros de transpiratie in ciuda telefonului destept si a tatuajului de pe picior, ii lipseau hainele de schimb. Cum usile sint automate si bipuie daca le deschizi am rabdat o vreme.
trenul a oprit in Recas pentru ordin de circulatie dar mai apoi a oprit in Belint. m-am uitat afara si a urcat un om intr-un vagon din fata. interesant nu?
In Lugoj am avut 10 minute intirziere.
in Caransebes s-a atasat vagonul de la Resita Nord.
vagon 21 87 023 5. M-am mutat in el, atmosfera era mult mai buna. La inceput.
Doua tate mergeau la Piatra Neamt, erau obisnuite cu trenurile asa ca le intreb daca a venit doar un vagon de la Resita.
,,nu, au venit 3 vagoane cu 2 locomotive"
Intre timp un betiv din tren pune muzica la telefon ceva gen emsi hamer chen tastis, iar la mijlocul vagonului o ceata de tineri discuta nu foarte zgomotos in schimb o fata se exteriorizeaza ca la orgasm tot la a doua vorba a lor. Cam pina la Herculane, iar dupa Drobeta Turnu Severin s-au luat la cearta in gura mare care e mai prost, care e mai proasta.
Ii spun tipului cu muzica sa o dea mai incet si imi reproseaza ca nu e obligat sa auda discutiile din vagon.Mda dar nici muzica ta.
La Gura Vaii vad un vagon din fosta garnitura sanitara, aia veche vagoanele alb verde.
nu inteleg cine vede numele garii suuuus acolo pe copertina in Turnu Severin?
Gata cu prologul, cobor in Filiasi.
in ciuda orei, gara are public si chiar doua chioscuri deschise.Se discuta, e si un politist mai cite un gura casca.
Soseste 2081 tras de 46 0103 5+430095 daca am vazut bine.
vagoanele au usi automate.
trenul e plin de oameni care merg la piata in Tirgu Jiu, au la ei galeti cu cirese, custi cu pui si alte obiecte.
Pozele sint facute pe automat si sport. Nu toate sint reusite, imi cer scuze.
Pozez prin geam racordul intre 202 si 221 la intrarea in Tirgu Jiu. Pare nefolosit.

In Tirgu Jiu la linia 1 nu pot incadra cladirea, plus ca erau tot felul de gura casca iesiti la aer.


usa se inchide foarte repede, urez toate cele bune celor care au inventat usile astea puse la personale care merg cu 50 km.Asta e
Din Tirgu Jiu pina in E. Teodoroiu pe stinga este o linie care e nefolosita.Din ea se ramificau multe alte linii spre stabilimente industriale.
pozata prin geam

Ce o fi CAM asta?

Ecaterina Teodoroiu (statia) cred ca a fost cindva statia de marfa a orasului, e plina de linii si racordari industriale, dar si de vagoane abandonate Ucs, E, G, si chiar un Exs sau Esx(ala mic pe doua osii)



urmeaza Ezureni




Vreau sa pozez prin geam, dar trenul e de o mizerie crunta


Si incepe faimosul traseu Bumbesti Livezeni

Nu pot deschide manual usile pentru ca manetele sint sigilate. Sa fie turneul un esec?
fiind etajate, vagoanele nu imi permit sa fiu la inaltimea potrivita pentru pooze chiar si prin geam.
Se lucreaza la amenajarea hidrotehnica a Jiului. era si o conducta dar greu de prins in poza




Am cautat in toate modurile sa pot poza ceva dar fara acces afar ae foarte greu.






In zona sint cladiri transformate in locuinte dar si cladiri abandonate. Constructorii au incropit si o lucrare de arta.
Desi am trecut de multe ori prin zona, acum am vazut lucrarea de la urma trenului, am privit-o cu alti ochi. Dincolo de propaganda comunista lucrarea in sine este spectaculoasa si daca ne gindim doar la mijloacele tehnice de care au dispus muncitorii.
hei rup-ul a fost metoda cea mai folosita. Celor care azi isi spun constructori, ar trebui sa le fie rusine cu lucrarile facute, viaducte facuta mai jos, poduri luate de ape, sosele si autostrazi a caror taluzuri si terasamente se surpa dupa un an. Ar trebui sa vina pe linia asta sa vada tunele in curba, taluzuri viaducte, ziduri de sprijin facute in epoca in care calculele se faceau cu capul, iar orientarea si avansul tunelelor se facea cu citire inapoi catre exterior nu ca azi cind orice cocalar are GPS chiar pe telefon.
Ar trebui sa le fie rusine si celor care lasa cladirile sa se darime fara sa le gaseasca o folosinta, in ciuda izolarii.





Pe parcurs am discutat cu seful trenului despre pozare si despre usi:
,,sint sigilate de cind a cazut fata aia din tren"
,,noi navetam pe scari luni intregi si nu a mai cazut nimeni"
am vazut ca ultimele usi aveau sigiliile de la manete rupte si am vorbit cu el sa le deschid. Ok dar sa nu cazi din tren.
nu am putut sa deschid dechit una pentru ca cealalata nu avea buton.
Dupa ce actionezi maneta incepe sa puie ceva si trebuie sa apezi inca un buton.usa din stinga avea buton cea din dreapta nu.





Ce este acest inel de tunel?

o scara


Unele tunele cred ca sint reparate in timp se vad urmele covrajelor si zidul de beton, initial ele au fost facute cu atentie la detalii, ma refer la fata vazuta care nu a fost lasata bruta.

Lainici, linia 4 e dezafectata, este in teren dar macazurile au fost scoase.






In acest moment deranjata probabil de bipuri conductoare vine si inchide usa din dreapta pe care reusisem sa o deschid.
,,bai baiatule , mai inchide usile astea"
,,dar fac poze si am vorbit cu seful"
pleaca bombabind timp in care incep sa ii dau eu bipuri si bipuri legate de multe lucruri cu atit mai mult cu cit n-am putut poza manastirea Lainici. Usa nu reusisem sa o deschid decit dupa oprire, manevrid maneta.
Mai tirziu gasesc butonul pe care il cautam. o minte stralucita din prezent dar care daca era la momentul constructiei liniei probabil era cel mult la roaba, a plasat butonul pe plafon, domle , pe plafon in dreptul usii de acces pe culoar.In caz de urgenta poti sa cauti mult si bine butonul respectiv sa deschizi usa, mergind pe ideea ca ar trebui sa fie acolo linga ea ca la usa cealalata. creier domnule, creier.


Nu stiu daca e in legatura cu lucrarile hidrotehnice








PO KM 105+600





















Incepe sa se schimbe peisajul, negura apare de dupa munti.


Dupa cum se vede stilpii de metal de pe liniile refacute nu sint chiar atit de noi la CFR. Aici par deja destul de vechi. dar cine sa stie de ei cind apar aia noi pe 300 si pe 800??








In tot turneul din 16-06-2013 am fost surprins de citi ciini am vazut in gari si pe traseu.Chiar si in Deva.

Lucrarile hidrotehnice

lucrari CFR pina in apa?? nu chiar , doar gunoiu


Pe parcurs am vazut ca metalul incepe sa dispara si de aici





Un DA si un LDH la un centru de fier vechi, si GFR de mai sus tragea un marfar cu fier vechi.




in Lunca Jiului coboara cei cu sarsanale care s-au urcat si in Valea Sadului.
trenul e destul de intirziat si nu mai am cu ce sa ajung la Lupeni.
Cobor iau un taxi spre Lupeni. Adica alt episod.