avand in vedere ca cei de la CFR CALATORI sunt foarte multumiti de cum se comporta locomotiva LDH impreuna cu rama TE6 sau cu vagoane 26-26, conducerea CFR MARFA s-a hotarat sa comande si pentru ei o locomotiva LDH pentru garniturile lor de vagoane de marfa epoca V.
uzina producatoare pe baza experintei capatate la executia locomotivei LDH pentru CFR CALATORI a adus cateva imbunatatiri la proiect si la tehnologia folosita pe parcursul executiei.
deoarece in mare etapele de executie sunt asemanatoare cu cele de la CFR Calatori va prezint doar cateva poze facute pe parcursul executiei :
dupa montajul carcaselor s-a facut prima vopsire
a urmat dunga alba si montarea balustrazilor :
montajul general, finisaje, inscriptionare :
gata de iesit pe portile uzinei :
si tragand prima garnitura CFR MARFA epoca V la TT compusa din vagoanele Zas, Rils si Ibbehs
locomotiva care a fost luata de model este :
din pacate pozele nu sunt pe masura muncii depuse
uzina producatoare asteapta si alti operatori feroviari pentru eventuale comenzi
uzina producatoare pe baza experintei capatate la executia locomotivei LDH pentru CFR CALATORI a adus cateva imbunatatiri la proiect si la tehnologia folosita pe parcursul executiei.
deoarece in mare etapele de executie sunt asemanatoare cu cele de la CFR Calatori va prezint doar cateva poze facute pe parcursul executiei :
dupa montajul carcaselor s-a facut prima vopsire
a urmat dunga alba si montarea balustrazilor :
montajul general, finisaje, inscriptionare :
gata de iesit pe portile uzinei :
si tragand prima garnitura CFR MARFA epoca V la TT compusa din vagoanele Zas, Rils si Ibbehs
locomotiva care a fost luata de model este :
din pacate pozele nu sunt pe masura muncii depuse
uzina producatoare asteapta si alti operatori feroviari pentru eventuale comenzi