LDE 150 "Mula"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.033
2.534
Iași
LOCATION
Iași
Anul trecut am descoperit alternativa la google maps, www.bing.com. Deoarece pozele sunt vechi de 3-4 ani am gasit tot felul de chestii interesante prin tara.

Am ajuns anul trecut in toamna la Ploiesti la o rafinarie si am pozat o locomotiva in stare buna:





In zona Bucuresti Triaj, intre LDH-uri:

Nu stiu daca mai exista.

sursa www.bing.com
 
Locomotiva de la Ploiesti este in curtea Lukoil si se poate vedea din strata Mihai Bravu. In toamna a disparut pentru ceva timp. Sper sa fie doar mutata temporar.
Locomotiva din ultima poza cred ca este LDE 150 012. De fapt poza este a bazei Sudarec aflata la capatul lui 16 februarie, candva o adevarata colectie de vagoane vechi si foarte interesante. Eu am vazut locomotiva acolo in 2006, parca, in stare foarte buna (cel putin estetic).
 
Multumesc Catalin pentru completare.
Pana sa pozez locomotiva de la Ploiesti am avut cateva incercari esuate, mai tot timpul erau vagoane pe o linie alaturata si nu se vedea.

Daca tin bine minte pe raposatul railwayfan era un subiect undei era o poza cu locomotiva de la Sudarec.
Cum am zis mai sus pozele sunt vechi de 3-4 poate 5 ani si e posibil ca acum in curte la Sudarec sa bata vantul.
 
A aparut una si la Astra Arad
http://www.forumtrenuri.com/t244p80-locomotive-seria-66-67-si-70-71-didine-si-seria-64-mula
Ce numar o fi?
 
Cea de la Ploieşti e nemişcat㒠(prea mult... vă’d c㒠e mutat㒠câţiva metri), pe 30.12.2011 arat㒠aşa:
raf.jpg
 
Locomotiva din baza Sudarec, octombrie 2005:



Locomotiva a facut parte din lotul de 17 LDE 150 fabricate 1982-1986, varianta de pasageri, pentru CFR. Locomotiva a fost livrata in noiembrie 1985 catre Depoul Dej – Remiza Jibou.
 
Salut!Amiralul-LDE150 de la Astra Arad e LDE150-009,fosta Oltcit Crv, fosta Daewoo Crv,Nr.Fab.24672-83.
 
Locomotiva de la Ploiesti a ajuns la Pascani

http://www.flickr.com/photos/74127007@N06/6695306883/sizes/l/in/photostream/

http://www.flickr.com/photos/74127007@N06/
 
Salutare. Azi intorcandu-ma de la Arad, am observat in fata la Astra calatori, aproape de noul hangar sau ce-o fi, o astfel de locomotiva, langa un Desiro. Nu am reusit sa fac poze, dar din cate am vazut locomotiva parea pregatitata pentru o eventuala readucere in stare de functionare. Stie cineva mai multe despre ea? Respect
 
mula

<r>Locomotiva din clasa 64 - Mula, LDE150<br/>
Locomotivele au fost construite de Faur, Bucuresti, intre 1981 si 1987. 14 locomotive au ajuns la Caile Ferate Romanie, 22 de bucati la intreprinderi industriale din Romania si 3 pentru export, in China.<br/>
Date tehnice:<br/>
- Motor - ALCO 6 R 251 FLO;<br/>
- Puterea - 1521 CP <br/>
- Viteza maxima - 100/h.<br/>
<br/>
<URL url="http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9795"><LINK_TEXT text="http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?n ... pic&t=9795">http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=9795</LINK_TEXT></URL></r>
 
locomotiva a fost mult timp folosita pentru tractarea garniturilor incarcate cu Oltcit-uri din incinta fabricii pana in gara din Craiova.noi o numeam "locomotiva Oltcit-ului".pana prin anii ´90 o vedeam de vreo 2 ori pe saptamana, de pe balconul apartamentului situat in vecinatatea caii ferate.apoi coreenii au cumparat fabrica, si dupa cum se vede, locomotiva a continuat sa tracteze garniturile fabricii Daewoo.probabil ca dupa ce a venit Ford-ul, s-au debarasat de locomotiva? :roll:
 
In toamna anului 2005, in baza Sudarec din 16 Februarie erau DG-urile 012 si 020.
012 era proaspat vopsita, dupa cum se vede in fotografia lui Cata Pavel, in timp ce 020 era ceva mai obosita, dar nu putreda (locomotiva de la Daewoo pare sa arate ceva mai rau).
oricum, acum poate fi "admirata" in incinta Reviziei de Vagoane Arad
Oare ce soarta o asteapta? Poate urma si altceva decat taierea?
 
Deci nu mai este in curte la fabrica de vagoane? Daca e in incinta reviziei este revopsita?
 
Cat de "putin mutata"? E mutata in incinta fabricii de vagoane sau este scoasa din acea curte?