Sa va prezint si eu materialul rulant cumparat cu scopul de... a incepe cu ceva, adica sa ma obisnuiesc ce si cum e la scara asta, si sa am cu ce testa functionalitatea liniilor de pe diorama pe care am de gand s-o incep.
De aceea se poate intampla ca vagoanele sa nu se potrivesca perfect ca si epoca intre ele sau cu locomotiva.
Incep cu vagoanele de marfa, Arnold 5903. Imi place ca, desi sunt vagoane (relativ) ieftine, au multe detalii, chiar si dedesubt, unde nu prea te uiti, dar imi place mai ales greutatea lor, care le face sa se comporte bine pe sine:

Nu prea am gasit informatii in legatura cu incadrarea lor intr-o epoca, poate ca ma puteti ajuta la capitolul asta...
Apoi urmeaza vagoanele de calatori, Arnold 5804, din epoca III daca nu ma insel:

M-a surprins inscriptia de pe sasiu: Made in West Germany
Si nu putea lipsi nici locomotiva, un BR260 Minitrix (poate ca se potrivea mai bine cu trenul daca era V60, dar scopul fiind testele, am luat ce am gasit mai usor).

Cu ea am ceva probleme, nu prea se impaca cu sinele curbe (R1 si R2) dar nu mai repet povestea pe care am spus-o la sectiunea incepatorilor.
Sper sa rezolv problemele, daca nu, atunci cu timpul o schimb.
Deocamdata m-am oprit aici cu achizitiile, din motive financiare, dar cand voi avea posibilitatea, mai urmeaza cate ceva, cu mai multa atentie la corectitudinea garniturilor.
De aceea se poate intampla ca vagoanele sa nu se potrivesca perfect ca si epoca intre ele sau cu locomotiva.
Incep cu vagoanele de marfa, Arnold 5903. Imi place ca, desi sunt vagoane (relativ) ieftine, au multe detalii, chiar si dedesubt, unde nu prea te uiti, dar imi place mai ales greutatea lor, care le face sa se comporte bine pe sine:

Nu prea am gasit informatii in legatura cu incadrarea lor intr-o epoca, poate ca ma puteti ajuta la capitolul asta...
Apoi urmeaza vagoanele de calatori, Arnold 5804, din epoca III daca nu ma insel:

M-a surprins inscriptia de pe sasiu: Made in West Germany
Si nu putea lipsi nici locomotiva, un BR260 Minitrix (poate ca se potrivea mai bine cu trenul daca era V60, dar scopul fiind testele, am luat ce am gasit mai usor).


Cu ea am ceva probleme, nu prea se impaca cu sinele curbe (R1 si R2) dar nu mai repet povestea pe care am spus-o la sectiunea incepatorilor.
Sper sa rezolv problemele, daca nu, atunci cu timpul o schimb.
Deocamdata m-am oprit aici cu achizitiile, din motive financiare, dar cand voi avea posibilitatea, mai urmeaza cate ceva, cu mai multa atentie la corectitudinea garniturilor.