Kinshasa - Republica Democrata Congo

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
7.000
2.546
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
Buna,

Iata un film (parte din jurnalul televizat belgian) care arata "noile" vagoane pentru caile ferate din R.D.Congo (Zair), finantate de regatul Belgiei in 2010-2011.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.15906/2.15907/1.1035189

Dupa cum se vede, e vorba de vagoane "suburbane" produse de UVA/IVA, cu boghiuri Minden-Deutz adaptate la ecartamentul local de 1067mm.

Stie cineva cum au ajuns vagoanele acolo? Se mai vad si vagoane ex-DB din familia -yg, care au fost exportate spre Congo la inceputul anilor 1990.
 
Pai alea nu sint exporturile Remarului Pascani de anul trecut?
http://www.rdcongomonde.com/onatra-lancement-des-nouveaux-wagons/
 
http://www.youtube.com/watch?v=5rvRpaUfhtw&list=FLc4IkUe5vLJVNWiqX6egDMQ

Åži pe limba lor:
http://www.youtube.com/watch?v=1rZHN2GBWEE

Chestia e c㒠ei chiar cred c㒠vor că’lă’tori modern, ca în Belgia... probabil 99% din oficialii congolezi cred c㒠vagoanele sunt produse în Belgia, iar 99% din că’lă’tori le cred noi şi produse în Belgia. Ele au, totuşi, sigla Remar Paşcani la scă’ri.