Salut tutorur!
Ma numesc Michael si sunt nou aici pe forum. Liniștit, vorbesc cu greu limba română și de aceea folosesc un traducător. Te rog, nu-mi rupe capul!
Mă interesează în special locomotivele Strousberg, dintre care 75 au venit în România. Au fost 20 de mașini de tipul 1A1 și 55 de mașini de tip B1. Au durat mult timp și au fost parțial reconstruiți. Aici încep cu trei poze și aștept cu nerăbdare să învăț ceva de la tine despre aceste locos!
Acesta este # 18 "Reni" (Strousberg426 / 1870) încă în fabrică înainte de livrare. Ulterior, Hanomag a publicat și această imagine ca o carte poștală, cu un pic de retușare.
Și aici avem numărul 59 „Focșani” (Strousberg 359/1869), cu „detalii” suplimentare pe care nu le-ați considerat necesare la momentul livrării (distribuitor de nisip) sau ulterior. Puteți vedea că locomotiva a fost deja transformată în ardere. Unde s-ar putea face această imagine?
O imagine cunoscută a unei locomotive B1 din Ploiești, probabil din primii ani sau luni. Locomotiva nu are nici măcar un distribuitor de nisip.
Aș fi bucuros dacă ai putea spune și ceva despre asta.
Michael
Ma numesc Michael si sunt nou aici pe forum. Liniștit, vorbesc cu greu limba română și de aceea folosesc un traducător. Te rog, nu-mi rupe capul!
Mă interesează în special locomotivele Strousberg, dintre care 75 au venit în România. Au fost 20 de mașini de tipul 1A1 și 55 de mașini de tip B1. Au durat mult timp și au fost parțial reconstruiți. Aici încep cu trei poze și aștept cu nerăbdare să învăț ceva de la tine despre aceste locos!
Acesta este # 18 "Reni" (Strousberg426 / 1870) încă în fabrică înainte de livrare. Ulterior, Hanomag a publicat și această imagine ca o carte poștală, cu un pic de retușare.
Și aici avem numărul 59 „Focșani” (Strousberg 359/1869), cu „detalii” suplimentare pe care nu le-ați considerat necesare la momentul livrării (distribuitor de nisip) sau ulterior. Puteți vedea că locomotiva a fost deja transformată în ardere. Unde s-ar putea face această imagine?
O imagine cunoscută a unei locomotive B1 din Ploiești, probabil din primii ani sau luni. Locomotiva nu are nici măcar un distribuitor de nisip.
Aș fi bucuros dacă ai putea spune și ceva despre asta.
Michael