De o vreme incoace ma tot bate la cap o idee......
Vreau sa achizitionez o locomotiva BR50 de la Roco. Am citit pe diverse forumuri tot ce am gasit referitor la acest model, si de aici a aparut si intrebarea: chiar e pacatoasa transmisia cu ax cardanic dintre tender si marchiza ? Am vazut ca modelul este foarte apreciat, dupa majoritatea posesorilor fiind cea mai reusita miniatura a locomotivei reale (ca detalii si executie), dar fiind in acelasi timp criticata dur pentru transmisia problematica. Am vazut ca multi au eliminat cardanul, ansamblul melc/roata melcata si au lasat transmisia doar pe osiile tenderului.
Un exemplu: http://germanrail.8.forumer.com/vie...ghlight=&sid=6f2de889b448d3463722c5d5f22be453, dar am gasit exemple si pe alte forumuri.
Si acum intrebarea pentru posesorii de asemenea locomotive (inclusiv cei de BR44): e vreo problema reala cu aceste modele ?
Multumesc anticipat :aplauze: pentru multele raspunsuri pe care le voi primi.
Vreau sa achizitionez o locomotiva BR50 de la Roco. Am citit pe diverse forumuri tot ce am gasit referitor la acest model, si de aici a aparut si intrebarea: chiar e pacatoasa transmisia cu ax cardanic dintre tender si marchiza ? Am vazut ca modelul este foarte apreciat, dupa majoritatea posesorilor fiind cea mai reusita miniatura a locomotivei reale (ca detalii si executie), dar fiind in acelasi timp criticata dur pentru transmisia problematica. Am vazut ca multi au eliminat cardanul, ansamblul melc/roata melcata si au lasat transmisia doar pe osiile tenderului.
Un exemplu: http://germanrail.8.forumer.com/vie...ghlight=&sid=6f2de889b448d3463722c5d5f22be453, dar am gasit exemple si pe alte forumuri.
Si acum intrebarea pentru posesorii de asemenea locomotive (inclusiv cei de BR44): e vreo problema reala cu aceste modele ?
Multumesc anticipat :aplauze: pentru multele raspunsuri pe care le voi primi.