Interviu cu Amintiri Feroviare.

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Florinn

Administrator
Membru personal
Super Moderator
Trenulist
17 Ianuarie 2006
5.547
16
Cluj Napoca / Bucuresti
www.trains-addicted.ro
WEBSITE
http://www.trains-addicted.ro
YAHOO
bogdannf
LOCATION
Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,

cei de la Amintiri Feroviare ne-au propus sa realizam un interviu cu reprezentantul lor ce va fi prezent cu ocazia lansarii oficiale a setului de vagoane CFR, cod 25003.

Forumul Lokomotiv.ro a spus "DA", deci sunteti bineveniti sa lansati mai jos intrebari, propuneri, critici, pareri cu privire la produsele Amintiri Feroviare de pana acum si cele viitoare. Unul dintre reprezentantii lokomotiv.ro va lua un interviu domnului Adrian Corodescu iar raspunsurile se vor intoarce inapoi pe forum.

Cum va decurge interviul? Vom posta poze cu vagoanele CFR, voi puneti intrebari iar raspunsurile vor veni live. Interviul va avea loc marti 4 octombrie, aprox. la ora 16:00-16:30.

Bineinteles ca intrebarile care nu privesc aceste vagoane pot fi postate si mai repede.
 
In momentul actual, exista in plan, pentru viitorul mai mult sau mai putin apropiat, modelul la scara al unei locomotive cu abur romanesti?

L-as cumpara chiar daca 1:87 nu este scara mea preferata...
 
eu as intreba daca, se poate face o EC Bo-Bo ca sa nu ne mai chinuim sa facem schimbari din modelele existente, de la ROCO de exemplu...
banuiesc ca ar fi o realizare interesanta...si mai ales ...tipica CFR-ului, chiar daca se pot realiza si modele pt. fostele federatii din Iugoslavia!!!
nu cunosc diferentele intre modele, bineinteles!!!

multumesc cu anticipatie!
 
M-am lovit de problema exfolierii vopselei ramelor geamurilor la modelele de vagoane 25001a si 25001b. Exista posibilitatea achizitionarii prin intermediul magazinelor partenere a pieselor afectate ?
 
Om avea da ne e frica sa nu se supere si sa inchida pravalia... si atunci ramanem fara modele romanesti :D Da daca insistati pot sa zic eu ce ma doare cel mai tare: locul / nelocul de instalat decodorul la EA.
 
1. Cand va fi pus in vanzare Art. 10011 Versiunea clasic㒠- Epoca IV ?
2. Vor fi produse vagoane seriile 20-57 , 19-57, 20-47, 19-47,11-47 , 21-47 ,20-50, 19-50 inscriptionate "C.F.R." si vopsite albastru inchis petru a forma o garnitura pentru locomotiva de la punctul 1 ?
Daca da, atunci cand ?
3. Se vor produce locomotive diesel respectiv diesel hidraulice ?
Daca da, atunci de care si cand ? (locomotiva seria 60 produsa de Tillig este un esec)
4. Cand va fi pus in vanzare vagonul de marfa frigo MK-4 ?
5. Ce tipuri de vagoane de marfa se vor produce in viitor ?
6. Se vor produce automotoare si rame electrice ?
Daca da, atunci de care si cand ?
 
Aveti in vedere si abordarea segmentului de transport marfa sau al cladirilor si instalatiilor feroviare romanesti ?

Avand in vedere ca piata a fost deja testata si ca s-au evidentiat modelele mai bine vandabile intentionati sa reeditati EA-ul in schema clasica sau in schema cu capete rosii ? Ar fi interesanta si o reabordare a pretului...

Despre scara N nu cred ca e cazul sa intreb :D
 
brcosminp a spus:
Despre scara N nu cred ca e cazul sa intreb :D
De ce? Ca pe mine tocmai ce a inceput sa ma intereseze. Daca-i intrebam mai multi, poate apar si in scara asta.
Deci, ceva intentii pentru scara (scala ?) N?
 
Pe N ne cam numaram pe degetele mainilor .... cu mult optimism, le luam si pe cele de la picioare in considerare.... nu ne impiedica nimic sa visam - banuiesc ca la editarea unei loco se are in vederea o productie minima de 200 de bucati pt profitabilitate....
 
Cand am pus intrebarea de mai sus despre primul model romanesc de locomotiva cu abur, nu avusesem curajul sa sper la N. Dar daca si altii au ridicat problema, intreb si eu: exista in plan si modele la scara N?
 
Nu sunt convins ca nu se gasesc si in afara tarii doritori de "raritati".
Ce-i drept, asta presupune probabil ceva logistica de promovare/distributie. Asa ca asta ar fi o eventuala intrebare: cum stati cu distributia in Capsunaria? Pot cumpara produsele respective de undeva de pe aici, din Germania?
 
060-DA-001 a spus:
1. Cand va fi pus in vanzare Art. 10011 Versiunea clasic㒠- Epoca IV ?
2. Vor fi produse vagoane seriile 20-57 , 19-57, 20-47, 19-47,11-47 , 21-47 ,20-50, 19-50 inscriptionate "C.F.R." si vopsite albastru inchis petru a forma o garnitura pentru locomotiva de la punctul 1 ?
Daca da, atunci cand ?
3. Se vor produce locomotive diesel respectiv diesel hidraulice ?
Daca da, atunci de care si cand ? (locomotiva seria 60 produsa de Tillig este un esec)
4. Cand va fi pus in vanzare vagonul de marfa frigo MK-4 ?
5. Ce tipuri de vagoane de marfa se vor produce in viitor ?
6. Se vor produce automotoare si rame electrice ?
Daca da, atunci de care si cand ?
Subscriu si eu la aceste puncte si in special la primele 3 fiindca sunt mare pasionat de epoca IV
Mai am cateva intrebari:
1. putem spera la vagoane de seria 20-49.0


Uploaded with ImageShack.us
sau de varianta imbunatatita, seria 20.49.2
pentru a forma garnituri de accelerate si rapide de epoca V - VI?

2.putem spera la realizarea la scara 1:87 a vagoanelor cuseta AcBcmee seria 40-31 ( varianta majoritara adica cea pe 27,50 m in realitate - foste Touropa Scharnow ale DB)?


Uploaded with ImageShack.us
3.putem spera la realizarea la scara 1:87 a vagoanelor cuseta AcBcee seria 44-31?


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
4. putem spera la vagoane de seria 22-96


Uploaded with ImageShack.us
Toate pozele apartin lui Dr2005 caruia ii multumesc pt permisiunea de a le folosi.
 
Fratilor, nu am deschis acest topic ca sa umplem 10 pagini de chat pana marti,
am deschis acest topic ca sa strangem niste intrebari, pareri, critici, scurt si la obiect.
Nu vom avea la dispozitie o zi intrega sa stam la discutii si povesti cu domnul Corodescu.
Va rog sa va conformati cu ceea ce scrie in prima pagina si anume, intrebari, pareri, etc, legate de produsele actuale si cele ce vor urma, atentie, nu discutam despre ceea ce va produce amintiri feroviare in urmatorii 10 ani, ca probabil ca nici ei nu stiu, vorbim de viitorul apropiat, de modelele anuntate.
Va rog deci sa fiti mai la obiect.

Multumec celor care au inteles asta.
 
brcosminp a spus:
M-am lovit de problema exfolierii vopselei ramelor geamurilor la modelele de vagoane 25001a si 25001b. Exista posibilitatea achizitionarii prin intermediul magazinelor partenere a pieselor afectate ?

Si eu am problema asta la 2-3 vagoane.....intrebarea ar fi de ce se exfoliaza intr-un timp atat de scurt (nu au nici un an de cand le-am luat) tinand cont si de faptul ca nu au fost rulate decat sporadic!
 
De ce nu fac si LDH 1250?
Au vre-o problema cu acest model de locomotiva?

Chiar doresc un raspuns concret la aceasta intrebare.

Va multumesc frumos!
 
robertanasa a spus:
De ce nu fac si LDH 1250?
Au vre-o problema cu acest model de locomotiva?

Chiar doresc un raspuns concret la aceasta intrebare.

Va multumesc frumos!

Subscriu , in viitorul apropiat ar prinde bine un LDH, avand in vedere ca DA-urile exista, EA-urile la fel. Ar fi a treia locomotiva (ca numar de bucati) raspandita in tarisoara asta si eu vad un real succes in producerea ei in viitorul apropiat.