Interrail...(help)

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

leo89

Member
5 Aprilie 2009
18
0
timisoara
LOCATION
timisoara
Ma adresez voua pt...ca va pricepeti mai bine in cea ce privesc calatoriile cu trenul...eu cu nevasta vrem sa calatorim intr-o zona inter rail.. mai exact

Zona C: Danemarca, Germania, Elvetia, Austria;

conform sitului CFR pretul biletului este de :
. un bilet valabil pentru o zona, timp de 12 zile:
- tineri pana in 26 de ani - 118,3 euro;
In suma de 118.3 euro
Iar pt 2 zone este de - tineri pana in 26 de ani - 144,2 euro;

1.E mai convenabil sa cumpar bilet Timisoara Nord-Viena pt varianta 1 zona ?sau sa iau biletul pt 2 zone...
2.In pretul biletului am acces la toate rangurile de tren? (ice...EuroNihgh) ?
3.Daca pe teritoriul Romaniei nu e valabil biletul..imi trebuie un bilet separat din RO pana in zona in care e valabil biletul?

4...Vagoanele de dormit au dus?

Va multumesc si astept raspuns.. cu stima Leonard..
 
incerc sa iti raspund....in 2000 am plecat din tara cu trenul....

2....pretul biletului acopera o suma(de baza) la care platesti supliment de rang
3....biletul este valabil incepand cu statia de plecare
4....exista dus in vagon....un compartiment special
 
Am gasit de ex..
Plecare
Wien Westbahnhof dep 21:25 EN 466 EuroNight
Sosire..
Zürich HB Sa, 23.05.09 arr 06:20

Deci pt asta trebuie sa imi cumpar supliment special? ca e euronight?
Subject to compulsory reservation, train of ÖBB domestic traffic, 2nd class only seated accommodation, Sleeping-car, Couchettes
Zürich HB Sa, 23.05.09 arr 06:20 7

Am mai gasit;
Reservations are required and InterRail Pass holders must pay a supplement. Although some night trains also offer ‘regular’ seats, please note that others only have sleeping accommodations. Most overnight trains offer either sleepers or couchettes, and some also offer seats . If you’re on a budget, consider a couchette or a seat.


inteleg ..ca platesc numa suplimentul de pat..asa e?
 
Oferta interrail nu mai e pe zone acum este global sau o singura tara daca vrei sa calatoresti in 2 tari trebuie sa iei global la fel si daca vrei sa calatoresti in 20 de tari
Sa te uiti mai atent pe oferta interrail ca e schimbata de 1 an de zile chiar
iar la trenurile de noapte se plateste si lokul pe scaun automat platesti cuseta sau dormitor daca vrei neaparat la ele , dar sa sti ca in europa suplimentul de pat e destul de scump de exemplu acum 2 ani am avut un astfel de bilet si pe trenul wien-berlin tren EN am platit 10 euro la loc pe scaun clasa 2 deci iti dai seama cat ar fi un pat la trenurile de zi nu trebuie rezervare obligatorie
sper ca te-am lamurit cat de cat
:lol:
 
Salut,

ai aici site-ul Interrail:
http://www.interrailnet.com/interrail-global-pass-order?currency=eur

Si aici ghidul in Romana

http://www.interrailnet.com/downloads/interrail/travellers_guides/interrail_travelguide2009_romanian.pdf

Iar cu acest site am cautat trenurile pentru toate tarile:
http://www.bahn.de/international/view/en/index.shtml

Eu numai aceste site-uri am folosit in 2007 si 2008 cand am calatorit prin Europa cu bilet InterRail.

Acum nu mai exista zone, biletul e valabil in toata Europa.
Cel mai bine e sa pleci din tara cu trenul international Bucuresti-Viena, rapidul 346 "DACIA",pe la 17.00 pleaca de la Bucuresti iar dimineata pe la ora 09.00 ar trebuii sa fi la Viena.

Cu plata unor diferente poti sa mergi cu toate trenurile.
In Austria am folosit EC,ICE si EN.La ce am platit in plus, ICE de la Salzburg la Viena locul a costat 3.50 euro(nu e obligatoriu,dar noi nu am stiut).
La EN de la Viena la Hanovra, cu tot cu biletul Interrail am mai platit 36 euro la cuseta.

In Germania am fost cu S-Bahn;RegionalBahn (RB);Intercity/Eurocity (IC/EC);Intercity-Express (ICE).
Nu am platit nimic in plus.
Se plateste rezervarea, dar nu esti obligat sa o cumperi, care e de 3.50 euro la ICE.

Tot cu acest bilet ai unele reduceri/gratuitati la feriboturi.De exemplu daca mergi de la Hamburg la Copenhaga ai transport gratuit cu feribotul Scandlines cu trecerile de aici:
Rødby FÌrge - Puttgarden
Helsingør - Helsingborg

In Cehia am platit numai locul la cuseta, 9.40 euro de la Praga la Arad.La clasa nu costa nimic.

De la Paris la München cu CNL. Vagoane DB, numai cusete si un vagon de dormit. Avand InterRail am mai platit numai 20 euro pentru cuseta.
Aveti grija sa nu va asezati pe locurile rezervate si totul era ok.

Pe teritoriul Romaniei cumperi bilet separat, tu biletul InterRail il completezi de la iesirea din tara, de la Lokoshaza.



Nu stiu cat e de la Bucuresti cuseta, eu de la Deva am dat 96 lei pana la Viena.

uite aici calatoriile mele
2007
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=816&start=0

2008
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3065&start=0
 
vad ca ai avut un bilet 5 days within 10 days pass flexi...adica intro perioada de 10 zile ai dreptul sa fi in tren numa 5? ca si eu ma gandeam aproximativ la acelasi itinerar care l-ai facut tu.. nu vreau sa stau in marile orase mai mult de 12h...
 
Asa este, biletul e valabil 10 zile din care trebuie sa mergi cu trenul 5 zile.
 
o intrebare si gata :p pe perioada de 10 zile ...cele 5 zile pot fi consecutiv..una dupa alta?
 
leo89 a spus:
o intrebare si gata :p pe perioada de 10 zile ...cele 5 zile pot fi consecutiv..una dupa alta?

le poti folosii cum vrei tu poti merge continu 5 zile sau sa stai intr-un oras 5 zile totul e sa nu depasesti perioada de valabilitate adica cele 10 zile in rest acele 5 zile le faci dupa placul tau
 
WIEN - STRASBOURG (France): EN 468/469 Cine stie daca sunt vagoane cu locuri normale...ca 30E/cuseta e destul de scump...
 
buna,

trenul este un EN, am avut ocazia sa-l 'conduc' pe KA-Stbg noaptea cu BR181.2...

EN inseamna Euro Nacht, tren de noapte, este compus dintr-un WLABmz T2s modernizat, 2 Bcmz si 2 Bpmz adica vagoane salon; cealata garnitura are 2 Bmz 21-90 in loc de saloane...

sa-l vada Dumnezeu pe ala de face 700km cu posteriorul pe scaun de clasa a II-a noaptea ;)
 
în cât timp se parcurg cei 700 km?

La ultima mea că’lă’torie de noapte cu trenul am mers 564 km în 10:08 ore (am plecat la 21.42 din Vatra Dornei Bă’i h. şi am ajuns la 7:50 în Bucureşti Nord), la clasa a 2a, c㒠doar nu am salariu de parlamentar.
 
buna Dragos,

cum spuneam, cu 181.2 si cele 5 vagoane in spate (ce placere... fuge masina aia de crezi ca e 103!) :D am facut Karlsruhe HBf. - Strasbourg Gare Centrale cu oprire in Baden-Baden, Kehl am Rhein si oprire tehnica in Strasbourg-Neudorf in 70 de minute (pentru cam 100km)...

din cate imi amintesc, trenul de dimineata care pleaca la 04.15 din Strasbourg si ajunge pe la 05.20 in Karlsruhe si apoi "face cap" in Stuttgart (insa nu si in Muenchen ca trece prin Pasing) e pe la 12 in Wien West!

daca vrei clasa I in EN-ul asta nu prea ai de unde, exista doar compartimente clasa I la dormitorul T2s... cusetele si clasele sunt de a II-a ;)
 
depinde si de nivelul de confort cu care esti obisnuit si daca somul de noapte iti este indispensabil, Dragos ;)

nu e cazul meu. :D
 
Horia_Radulescu a spus:
depinde si de nivelul de confort cu care esti obisnuit
Cu nivelul de la C.F.R. deci cu echivalentul clasei a 12a (şi cu bacalaureat) la D.B..
si daca somul de noapte iti este indispensabil, Dragos ;)
Da' trenu' ă’la n-are scaune? C㒠bă’nuiesc c㒠nu e ca la CFR, unde mi s-a dat bilet fă’r㒠loc de la Bucureşti la C-lung Moldovenesc, îns㒠toţi cu bilete pân㒠la Ploieşti aveau loc...
 
scopul este sa ajungem la Paris...si am gasit CNL40418 München Hbf - Paris Est cica in 10:46 suntem la destinatie...dar eu tot ma incurc.. CNL e musai sa iau supliment pt cuseta? ca 10 ore e chiar putin sa stai in fund...eu fac des ruta Timisoara nord - Iasi ..si sunt obisnuit..
 
buna,

ei, si tu acum, Dragos... eu cu trenul ala nu merg decat cand sunt in fata ;) asa ca nu cunosc confortul scaunelor, trebuie sa fie echivalente la confort cu un 21-86 bastinas ;)

leo89, CNL este CityNightLine, de 6 luni filiala integrala DB AG, si SE PLATESTE SUPLIMENT; EN nu intotdeauna...