- 25 Mai 2007
- 1.865
- 230
- WEBSITE
- http://r161trains.wordpress.com/
- YAHOO
- radu161
- LOCATION
- Bucuresti/Arad
Intalniri ianuarie-februarie 2014
In perioada asta ne-am ocupat de inlocuirea actionarilor de macaz home-made cu actionari produse de Conrad. Acestea au o miscare mai lenta si, fiind o constructie compacta si inchisa, au o fiabilitate mai mare decat cele home-made, in special atunci cand luam in considerare transportul pe cateva sute de kilometri.
Am decis remodelarea rampei de marfuri din gara Magurele pentru ca varianta initiala era prea inalta fata de modelul real si avea cateva vicii de constructie. Am decopertat rampa veche, am redus inaltimea parapetului cu 5-6 mm si am umplut zona din spatele parapetului cu polistiren, pentru a avea o structura solida sub teren.
Intre timp am facut 38 de vaci pentru a anima modulele. O mare parte din ele vor alcatui o turma pe modulul cu pasunea, iar restul vor fi impartite pe celelalte module.
Gara Magurele a primit barierele pentru trecerea la nivel, ce ulterior vor fi motorizate si completate cu inca cateva elemente anexe.
De asemenea, si Halta Magurele Nord a fost dotata cu noi bariere, cu o constructie mai buna decat prima varianta.
La halta am refacut o balustrada realizata din sine, atat in realitate cat si in model.
In perioada asta ne-am ocupat de inlocuirea actionarilor de macaz home-made cu actionari produse de Conrad. Acestea au o miscare mai lenta si, fiind o constructie compacta si inchisa, au o fiabilitate mai mare decat cele home-made, in special atunci cand luam in considerare transportul pe cateva sute de kilometri.
Am decis remodelarea rampei de marfuri din gara Magurele pentru ca varianta initiala era prea inalta fata de modelul real si avea cateva vicii de constructie. Am decopertat rampa veche, am redus inaltimea parapetului cu 5-6 mm si am umplut zona din spatele parapetului cu polistiren, pentru a avea o structura solida sub teren.
Intre timp am facut 38 de vaci pentru a anima modulele. O mare parte din ele vor alcatui o turma pe modulul cu pasunea, iar restul vor fi impartite pe celelalte module.
Gara Magurele a primit barierele pentru trecerea la nivel, ce ulterior vor fi motorizate si completate cu inca cateva elemente anexe.
De asemenea, si Halta Magurele Nord a fost dotata cu noi bariere, cu o constructie mai buna decat prima varianta.
La halta am refacut o balustrada realizata din sine, atat in realitate cat si in model.