masina vine cu ceva vaselina si /sau ulei pe angrenaje. Daca e sa o iau logic, si daca vrei sa o gresezi din nou, fa rodajul, curata bine, si apoi greseaza din nou. Pe vremea cand era Dacia la putere, dupa ce faceai rodajul (era noua sau faceai motorul), era indicat sa schimbi uleiul, deoarece, toate bavurile si celelalte minuni se strangeau in ulei; astfel, odata cu schimbarea uleiului, scapai se de mizerii.
Parerea mea personala este sa stai linistit cu (re)gresarea; transmisia nu este supusa unor eforturi atat de mari, rodajul, si in acest caz are rolul de a lasa pinoanele sa se "aseze" unul peste celalalt. Bavuri nu prea am vazut in acest tip de angrenaje, deci nu cred ca e cazul sa o regresezi. Poti eventual sa te uiti sa aiba suficienta vaselina; suficienta nu inseamna sa nu se mai vada nimic de vaselina, ci doar ca angrenajul sa fie imbracat intr-o pelicula fina de vaselina.
Atentie! nu turnati ulei in motor; puteti pune un o picatura dintr-o picatura in lagare, dar atat; nu puneti ulei pe angrenaj; acesta va fi aruncat de pe el datorita fortei centrifuge.