- 19 Martie 2012
- 1.283
- 106
- WEBSITE
- http://tt.bogdanra.ro
- LOCATION
- Bucuresti
- bogdanradu4tt
- GOOGLEPLUS
- bogdanra
Nu am mai scris de mult. Oarecum am incercat sa muncim, sa gandim, sa facem ceva astfel incat sa supralicitam prezenta noastra in cadrul evenimentului din 13-15 iunie. De la inceput vreau sa spun ca multumesc personal tuturor celor care ne-au ajutat si ne vor mai ajuta (sper). Suportul lor a fost mai mult decat binevenit si am simtit ca facem parte dintr-o comunitate a pasiunii. Pentru discutiile de pe alte medii de comunicare rautacioase venite de la unii si altii le pot pune doar pe seama necunoasterii personale, ale tineretii care lasa frau liber gurii (sau tastelor)sau unor emotii de moment.
Suntem o echipa micuta si cred ca ceea ce s-a reusit intr-un timp atat de scurt este peste asteptarile reale. Pe noi ne asteapta cu 4 module functionale pe doua linii in regim gara. (se intra pe linie simpla, avem doua module de linie dubla, revenim la simpla. Noi ne vom duce cu module functionale si inca ceva. Dar sa lasam imaginile sa vorbeasca (la fiecare cateva mici explicatii).
Pe 7 martie au venit modulele. Niste module bine inchegate, dintr-un lemn de tei foarte usor si elastic. Nu este meritul nostru creatia acestor module, dar va pot enumera cateva calitati: Standard dual (FREMO si BGTT, utilizabile in mai multe tari din Centru si Estul Europei), dimesniuni ideale de pus in orice autoturism (berlina, break, etc), lemn usor, instalatia gata facuta... De asemenea sistemul de picioare permite sa punem si ceva rafturi ulterior (daca avem nevoie).


Dupa 2 saptamani ne-am apucat si de treaba: trasarea liniilor, punerea plutei, taierea liniilor, pregatirea pentru balastare. Desi aceasta gara este una terminala ea va putea fi utilizata in sistem dual...ca si gara de tranzit sau, prin adaugarea ulterioara a unui modul separat, va redeveni gara terminala. Modulul supliementar va fi un depozit de petrol existent si in realitate

Si am pus liniile. O diecizie foarte proasta a fost folosirea pietrisului Auhagen maroniu. ATENTIE: Acest pietris isi pierde vopseaua in contact cu apa!

Scula esentiala pentru picurarea aracetului este:

Am completat pe unde am putut cu diverse materiale pentru a compensa cei 4 mm de pluta. Pluta de 4 mm face parte din standard. Nu atat pluta cat dimensiuniea de 4 mm ;-)

In loc sa fixam sina cu suruburi Nicky a avut ideea de a folosi scotch dublu adeziv care fixeaza liniile pana cand aracetul isi intra in atributii...
O prima imagine de ansamblu pentru a definitiva pozitia cladirilor (cred ca despre cladiri a spus Nicky cftt mai multe, meritul pentru constructia lor este 100% al lui...)
inlucru14.jpg
Au venit si primele materiale...

S-au facut contacte:

Am luat niste rumegus si niste cenusa si am vazut cam cum arata... Rumegusuol este castigator la capitolul pamant...


Apar carari, se face clisa pentru completari...

Intoarcem modulele si Dragos Sogard se apuca de treaba...

Discutam cu o companie a Regilor smirghelului sa faca niste drumuri asfaltate... pe viitor cred ca vor fi pavate cu piatra pentru realitatea istorica...

A trecut iarna, vine si primavara...campurile inverzesc

Cladirile apar si dispar...

Se lucreaza intens la garduri, peron, etc:

Tipu cu basculanta beneficiaza de faptul ca nu este data gara in folosinta si intra cu hodoroaga pe peron... Peronul este facut 100% manual din forex de 2 mm

si o imagine de gara ...inca neimbatranita...inca incompleta... inca nelipita...

Cam asta este povestea acestui proiect pana acum, cam asta s-a facut de o luna jumatate incoace...
Suntem o echipa micuta si cred ca ceea ce s-a reusit intr-un timp atat de scurt este peste asteptarile reale. Pe noi ne asteapta cu 4 module functionale pe doua linii in regim gara. (se intra pe linie simpla, avem doua module de linie dubla, revenim la simpla. Noi ne vom duce cu module functionale si inca ceva. Dar sa lasam imaginile sa vorbeasca (la fiecare cateva mici explicatii).
Pe 7 martie au venit modulele. Niste module bine inchegate, dintr-un lemn de tei foarte usor si elastic. Nu este meritul nostru creatia acestor module, dar va pot enumera cateva calitati: Standard dual (FREMO si BGTT, utilizabile in mai multe tari din Centru si Estul Europei), dimesniuni ideale de pus in orice autoturism (berlina, break, etc), lemn usor, instalatia gata facuta... De asemenea sistemul de picioare permite sa punem si ceva rafturi ulterior (daca avem nevoie).


Dupa 2 saptamani ne-am apucat si de treaba: trasarea liniilor, punerea plutei, taierea liniilor, pregatirea pentru balastare. Desi aceasta gara este una terminala ea va putea fi utilizata in sistem dual...ca si gara de tranzit sau, prin adaugarea ulterioara a unui modul separat, va redeveni gara terminala. Modulul supliementar va fi un depozit de petrol existent si in realitate


Si am pus liniile. O diecizie foarte proasta a fost folosirea pietrisului Auhagen maroniu. ATENTIE: Acest pietris isi pierde vopseaua in contact cu apa!

Scula esentiala pentru picurarea aracetului este:

Am completat pe unde am putut cu diverse materiale pentru a compensa cei 4 mm de pluta. Pluta de 4 mm face parte din standard. Nu atat pluta cat dimensiuniea de 4 mm ;-)

In loc sa fixam sina cu suruburi Nicky a avut ideea de a folosi scotch dublu adeziv care fixeaza liniile pana cand aracetul isi intra in atributii...
O prima imagine de ansamblu pentru a definitiva pozitia cladirilor (cred ca despre cladiri a spus Nicky cftt mai multe, meritul pentru constructia lor este 100% al lui...)
inlucru14.jpg
Au venit si primele materiale...

S-au facut contacte:

Am luat niste rumegus si niste cenusa si am vazut cam cum arata... Rumegusuol este castigator la capitolul pamant...


Apar carari, se face clisa pentru completari...



Intoarcem modulele si Dragos Sogard se apuca de treaba...

Discutam cu o companie a Regilor smirghelului sa faca niste drumuri asfaltate... pe viitor cred ca vor fi pavate cu piatra pentru realitatea istorica...

A trecut iarna, vine si primavara...campurile inverzesc

Cladirile apar si dispar...

Se lucreaza intens la garduri, peron, etc:


Tipu cu basculanta beneficiaza de faptul ca nu este data gara in folosinta si intra cu hodoroaga pe peron... Peronul este facut 100% manual din forex de 2 mm

si o imagine de gara ...inca neimbatranita...inca incompleta... inca nelipita...

Cam asta este povestea acestui proiect pana acum, cam asta s-a facut de o luna jumatate incoace...