India

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
5.453
574
Iași
LOCATION
Iași
Trenurile, mizeria, maimutele,vacile, viata langa calea ferata in India.

Indien 2012 - 1: Punjab Mail, nicht in den Punjab
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5802059

Indien 2012 - 2: Gwalior - Zug ebener Erd und erster Stock (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5804358

Indien 2012 - 3: Gwalior - Staub und Silber auf schmaler Spur (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5816325

Indien 2012 - 4: Der vergangene Glanz von Agra Fort (50 B.
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5823487

Indien 2012 - 5: Der aktuelle Glanz von Agra Fort (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5833278

Indien 2012 - 6: Jodhpur - Die Blaue Stadt (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5841658

Indien 2012 - 7: Jodhpur - In die Wüste Thar (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5846759

Indien 2012 - 8: Wüstentraum Jaisalmer (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5851080

Indien 2012 - 9: Auf Meterspur nach Udaipur (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5855217

Indien 2012 - 10: Udaipur - Ein Morgen im Leben ... (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5859515

Indien 2012 - 11: Auf Meterspur durch das Aravalligebirge (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5868734

Indien 2012 - 12: M. H. O. W. - Auf Meterspur zum Ort ohne Namen (50 B.
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5877496

Indien 2012 - 13: Auf Meterspur über den Fluss Narmada (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5881858

Indien 2012 - 14: Thums Up für Ankai Killa! (50 B.)
http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5889166

Un video HD de 2 ore:
http://www.youtube.com/watch?v=Ln9ntoVBVts&hd=1
 

Pantiru

Well-Known Member
15 Aprilie 2011
396
0
Braila
LOCATION
Braila
Azi vizionam un reportaj pe canalul Discovery World despre transportul feroviar din India si am aflat ca este al doilea angajator din lume,ca numar de angajati,circa 2 milioane de angajati,dupa armata Chinei,iar pe locul trei este ministerul sanatatii din UK.La ce parc feroviar are India nu este de mirare,cei de la Discovery considerand ca este cea mai mare linie ferata din lume.Persoanele care au sansa sa ocupe un post la calea ferata este ca si asigurat pe viata la ei si culmea fiind societate controlata de stat,la noi o sa ajungem sa circulam cu vagonetii aia cu manivela cat de curand,dupa cum merg in continuare treburile in domeniul feroviar din Romania,sper din tot sufletul sa nu aiba soarta Olchimului cu o asa privatizare strategica,sau a locomotivelor cu abur din parcul nostru,doar istorie.
 

catalin

Well-Known Member
24 Aprilie 2007
2.885
80
Bucuresti
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Bucuresti
Eu nu mi-as lua India ca model de dezvoltare feroviara.... Cred ca sunt alte exemple mai ... bune.
Dincolo de faptul ca in ultimii 5 ani India e foarte "trendy" ca destinatie turistica, mai ales in aria anglo-saxona, sunt acolo niste realitati sociale care te fac sa-ti doresti sa emigrezi in judetul Vaslui.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.963
47
Cred ca e ,,Monsoon railway" am vazut si eu cind aveam Discovery.

A cam ramas incremenita in vremea Imperiului Britanic ca principii de lucru si uneori chiar ca metode.

10 000 de documente diferite se intilnesc in mod curent. totul e scriptic.

Apoi garile sint pline de copii ai strazii si boschetari care (asa se afirma) tin garile curate pentru ca recicleaza toate gunoaiele din tren iar calea ferata ii tolereaza. Erau niste faze cu bataile pentru resurse si teritoriu pe acolo prin gara Calcutta

dar totusi e ceva interesant.
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Acea tara este un amestesc de tendinte diferite. Exista pe de o parte zone in care datorita dezvoltarii IT nivelul de viata este destul de bun, dar traiul se desfasoare in campusuri, de fapt niste enclave cu mult deasupra zonei in care se situeaza, cu un nivel de salarizare ridicat, iar pe de alta parte exista zone (majoritatea) extrem de sarace cu niste conditii de viata pe care nu ni le putem macar inchipui. De aceea dezvoltarea Inidiei se bazeaza pe dorinta si sansa pe care o au cei educati care doresc sa evadeze din mizerie.

Din punct de vedere feroviar, reteaua de cale ferata este o necesitate acolo. Sunt zone in care traficul zilnic de calatori il depaseste pe cel anual din Marea Britanie. Conditiile de calatorie sunt extrem de nasoale, cu mici exceptii, se calatoreste la gramada, cu preturi extrem de mici, subventionate.

Sunt zone in care desi exista un grad mare de nerentabilitate, se pastreaza calea ferata din considerente strategice, deoarece aceasta reprezinta singura metoda de subzistenta a populatiei. Numarul de accidente feroviare este mare, deoarece se travereseaza sinele din marile gari alandala, desi este complet interzis, exista un copr de politie specializat pentru calea ferata. In rest activitatea feroviara acolo presupune un munte de documente cu caracter birocratic, zilnic se completeaza tone de hartii. De asemenea accesul intr-un serviciu legat de calea ferata se considera a fi o sansa in viata, deoarece posesorul beneficiaza de locuinta, asigurare medicala, pensie in ideea ca de regula de acolo se iese la pensie. De aceea oamenii sunt foarte motivati, testele de intrare in sistem sunt realizate in 2 limbi, una locala, dialect, iar cea de-a a doua engleza, si sunt transportate in mari lazi metalice sigilate si pazite de politia feroviara.
 

Pantiru

Well-Known Member
15 Aprilie 2011
396
0
Braila
LOCATION
Braila
Da si despre ''Monsoon railway'' este vorba,dar acel reportaj despre care vorbeam eu era facut de o reporterita din SUA si trata conditiile de calatorie in vagoanele normale de calatori si cele cuseta,cu diferenta ca la primul sansa de a sta pe un loc era o minune,pe cand la cuseta aveai o oarecare siguranta de a te putea odihni pe parcursul calatoriei.Intr-adevar hartogaria a intrecut-o foarte mult pe a noastra,si ar trebui sa ne mandrim ca sunt altii mai tari ca noi in privinta asta,dar eu ma refeream ca fiind o cale ferata foarte aglomerata ,totusi se descurca mult mai bine ca noi,ca infrastructura si parc feroviar.Nu am luat ca model de dezvoltare India,am facut o comparatie intre doua sisteme,nu stiu ce istoric si vechime are sistemul feroviar indian, stiu ca englezii au introdus calea ferata la ei,daca este mai vechi ca al nostru,dar ei au stiut sa si-l tina in functiune si nu lasa nimic la voia intamplarii,chiar daca si la ei se intampla accidente feroviare.Facand comparatie cu alte case mai mari UK,SUA,Germania,numarul mare de accidente raportat la marimea sistemului si numarul de locuitori nu cred ca este peste limita.In primul reportaj era o secventa cu un pod avariat de inundatiile musonice si personalul feroviar cu locuitorii din acea zona s-au mobilizat sa-l repuna in functiune cu mainile goale fara utilaje mecanice cu exceptia trenului care a adus piatra ,si ce pietre, pentru reparatii,cand vreodata se va intampla si la altii asa, cand ei sta la bar sa vina jandarmii sa le scoata apa si zapada din case si curti?
 

Semafor

Well-Known Member
Trenulist
21 Februarie 2011
743
13
Pascani
LOCATION
Pascani
Corect.
Dar calea ferata merge pana in capatul estic al insulei Pamban de unde o linie de ferry- boat preia trenul care vine din India,pana in vestul insulei Mannar care apartine de Sri Lanka. In antichitate ar fi existat un pod (nu de cale ferata :)) iar acum este un proiect pentru refacerea lui. Vedeti harta in link-ul de mai jos.


Scuze. Am gresit ca nu am dat aceste detalii.:oops:
Cu stima,
C.F.