Incompetenta sau prostie

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.617
67
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Sa presupunem ca sunt un simplu calator care doreste sa mearga intr-ul loc anume din tara cu trenul.

Buun, fiind in fata calculatorului ma gandesc la google... caut mersul trenurilor... gasesc infofer.ro si mersultrenurilor.ro

tastez Bucuresti Nord la plecare si Tirgu Mures la sosire..

Enter...
pe unu gasesc doua trenuri .. pe altul gasesc unul. :mask:

Hmm idioata faza..

dau ma jos... ma loveste izbitor in ceafa ciocanul nepasarii :

infofer.ro

"Informatiile prezentate au un caracter pur orientativ. Nu ne asumam raspunderea pentru pagubele directe, indirecte sau circumstantiale produse prin utilizarea acestor informatii.
Consultati serviciile specializate de informatii din statiile si agentiile de voiaj pentru confirmarea validitatii datelor.
Daca nu sunteti de acord cu termenii de mai sus puteti renunta in orice moment apasand aici"

mersultrenurilor.ro

"Termeni si conditii: Informatiile prezentate pe acest site au un caracter orientativ. Nu ne asumam raspunderea pentru pagubele directe, indirecte sau circumstantiale produse prin utilizarea acestor informatii. Consultati serviciile specializate de informatii din statiile si agentiile de voiaj pentru confirmarea validitatii datelor. Daca nu sunteti de acord cu termenii de mai sus puteti inchide fereastra in orice moment."


Deci nu pot sa zic decat:

Ori CFR-ul e incompetent in a comunica oficial niste date concrete, ori cei care se ocupa de site-uri pe care trebuiesc comunicate date concrete sunt niste prosti.

Ar fi tare sa suni la gara si dupa ce primesti toate informatiile sa ti se spuna:

"Termeni si conditii: Informatiile prezentate TELEFONIC au un caracter orientativ. Nu ne asumam raspunderea pentru pagubele directe, indirecte sau circumstantiale produse prin utilizarea acestor informatii. Consultati serviciile specializate de informatii din statiile si agentiile de voiaj pentru confirmarea validitatii datelor . Daca nu sunteti de acord cu termenii de mai sus puteti inchide TELEFONUL in orice moment."

nu m-ar mira... dezordine ca peste tot.
 
si uite asa dau dreptate unui fost coleg de forum...."bata pe ei ca nu se mai poate"... :evil:

si daca te duci la gara si intrebi...oare ti se va spune ca datele,orele,trenurile etc pot fi modificate in orice moment fara ca nimeni sa isi asume resposabilitatea...? :roll: :p
 
Ma bucura enorm faptul ca la noi inca nu se incurca CFR-istii la compunearea trenurilor, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca m-as trezi in alt oras... lipsa de legaturi, despagubiri ?!! Deja am vorbi despre SF-uri...cu CFR-ul.
Multumesc nu stiu cui ca la noi inca nu se intampla deastea. :D
 
Mi-am amintit despre o pozna CeFeRistica de acum vreo 20 de ani, care vizeaza exact aspectele de mai sus :D
Pe vremea aceea am predat fizica la Liceul Industrial nr.2 Oltenita, deci drumul meu catre casa (Cluj-Napoca) implica 3rei mijloace de transport feroviar: tren personal Oltenita-Bucuresti, metrou Titan (cred) - Gara de Nord, tren rapid Bucuresti - Cluj-Napoca. In dupamasa aceea, primele doua mijloace de transport si-au indeplinit menirea cu succes, iar de la Gara de Nord mi-am cumparat bilet la rapidul Bucuresti - Cluj-Napoca. Toate bune si frumoase, dar trenul a fost adus din triaj... PLIN CU VÂRF :confused: :confused: :confused:, asa ca eu si alti calatori pur si simplu n-am putut urca si, peste cateva minutzele, tot ce am putut sa facem a fost sa admiram rapidul cum pleaca de sub nasul nostru :-x
Inapoi la cozile de la casa de bilete, mie si celorlalti potentiali calatori ne-au fost schimbate biletele pentru un accelerat care avea sa plece destul de curand, deci am primit frumos loc pana la Cluj-Napoca, dupa cum cerusem. Trenul vine, urcam, plecam, se innopteaza si unii atipim. La Razboieni, adormit cum eram, mi se pare mie ca stam cam mult, dupa care mi se pare ca sesizez ceva miscare inapoi si iar inainte, dar nu dau atentie si dorm in continuare. Peste ceva vreme, aud foarte aproape duduitul unei locomotive diesel si simt ca ceva nu-i in ordine, asa ca deschid ochii mAAAri si sar la geam. SURPRIZA!!! In lumina diminetii, in loc de o gramada de vagoane aflate inaintea vagonului meu, tractate de o locomotiva electrica pe linia dubla electrificata spre Campia Turzii, ma pomenesc ca vagonul meu si inca vreo cateva dupa el erau tractate de o locomotiva diesel, pe o linie simpla, neelectrificata si total necunoscuta mie :confused: :confused: :confused:!!! Imi fac curaj si, cu o voce care se dorea a fi cat mai normala cu putinta, intreb un vecin de compartiment "Incotro mergem?". Amabil si desigur nebanuind adevaratul substrat al intrebarii mele, domnul imi raspunde simplu "Spre Targu-Mures". Cu un efort supraomenesc, imi pastrez calmul si astept sa ajungem la Targu-Mures, unde cobor. Arat biletul doamnelor de la casa de bilete, iar ele, mirate, imi spun ca, da, de la casa de bilete din Gara de Nord primisem intr-adevar loc pana la Cluj-Napoca, dar intr-un vagon de Targu-Mures, iar tot ce as fi avut eu de facut era ca, la Razboieni, sa trec intr-un vagon din fatza si sa-mi caut acolo un loc liber :confused:. Totusi, doamnele au fost amabile si mi-au spus ca in cateva minute pleaca spre Razboieni un alt tren personal, pentru care trebuia sa-mi cumpar bilet, iar la casa de bilete de acolo sa-mi vizeze nu_stiu_cum biletul astfel incat la ora nu_mai_stiu_care sa pot lua alt tren accelerat spre Cluj-Napoca, fara sa mai platesc altceva. Asa am si procedat, astfel ca, in loc sa ajung acasa dimineata & fresh, am ajuns undeva pe la amiaza sau chiar dupamasa, obosit si necajit :(
Conform celebrei ziceri despre friptul cu supa si suflatul in iaurt :fluierat:, la urmatoarele mele drumuri cu rapidul spre Cluj-Napoca, am intrebat controlorii daca trenul are vagoane de Targu-Mures, iar ei, usor contrariati, mi-au raspuns ca nu are si nici n-a avut vreodata :D
De atunci n-am mai avut alte aventuri feroviare, decat cel mult intarzieri mai mult sau mai putin consistente :D
 
Asta ca in bancul ala cu blonda din avion care se aseaza pe locul de la geam care nu era al ei si nu voia sa se dea la o parte. Dupa juma de ora de parlamentari vine pilotul, ii sopteste ceva la ureche si ca prin farmec blonda se muta pe locul ei. Supoare, ce i-ai zis bai nene ? Pai simplu, i-am zis ca locurile de la geam merg in alta parte.

Sau ca sa-i parafrazez pe idiotii de la administratia financiara, alti imbecili ca e plina lumea, eu cred ca chefere-ul stia mai bine decat tine unde vroiai tu sa ajungi de fapt, asa ca ti-a dat biletul care trebuia. Lasa clujul ca era funar pe acolo, mai vedeai si tu un targu mures, frumos, poate era viata mai buna pe acolo ... :-d

In ce tara traim ...
 
sogard_2003 a spus:
Ma bucura enorm faptul ca la noi inca nu se incurca CFR-istii la compunearea trenurilor, nici nu vreau sa ma gandesc ce s-ar intampla daca m-as trezi in alt oras... lipsa de legaturi, despagubiri ?!! Deja am vorbi despre SF-uri...cu CFR-ul.
Multumesc nu stiu cui ca la noi inca nu se intampla deastea. :D
Cum nu? Am povestit la ce mai vedem la CFR parca ca la Ister vagoanele de Budapesta au mers la Satu Mare iar cele de Satu Mare la Budapesta. La fel si Ister trimis spre Timisoara :D
Si vedeam la gara pe unul ca intreaba:
-Domnu', mai e mult pan' la Baia Mare?
-Mai e, mai vreo 9 ore!
-Pai cum, ca la Teius mi-o zis ca mai sunt vreo 5 si am facut 4 de acolo
-Da dar in alta directie :lol:
 
Acum vreo să’tpă’mână’, trecând prin gară’, am observat un viitor că’lă’tor cum încerca s㒠îşi cumpere bilet de la unul din automatele din Gara de Nord...

Desigur, a mers la ,,Planificare că’lă’torie", unde apare doar harta şi dac㒠nu ştii coordonatele staţiei... trebuie s㒠foloseşti tastatura, care apare apă’sând un discret buton din colţul ecranului. I-am ară’tat respectivului butonul...
Problema a 2a: unde-i Câmpina? Nu e? A... e Cimpina, c㒠CFR-ul înc㒠scrie ca înainte de 1993.
Problema a 3a: ,,Bun", zice că’lă’torul, ,,am gă’sit trenul, am cardul, cum cumpă’r bilet"?

Dă’-i, ieşi din meniu, du-te la ,,Vânzare rapidă’", caut㒠înc㒠o dat㒠Cimpina şi trenul, alege clasa, vezi preţul (26 RON) şi... ,,Pentru trenul solicitat nu mai sunt locuri. Pentru eliberarea unui bilet fă’r㒠loc rezervat, adresaţi-v㒠caselor de bilete".
Trenul, desigur, era celebru EN lă’sat fă’r㒠cele 3 vagoane de SM... astfel c㒠cele 2 (DOUĂ) vagoane de clas㒠pleac㒠PLINE PÂNĂ LA REFUZ, cu oameni în picioare pe hol, în compartimente şi la capete... unii coboar㒠la Ploieşti sau Câmpina, alţii tocmai la Arad, dar astea sunt condiţiile... CFR îşi bate joc în continuare.
 
Frumos, tin minte ca se umplea Ister-ul din Arad tot timpul, noroc ca coboram la Brasov pe vremuri ca atunci se dadeau 2-3 locuri pe acelasi loc si de la Brasov era distractie. Odata am mers pana la Sinaia si am stat pe hol unde era plin, acum cica la cei de la Sighisoara nu prea mai le ajung locuri iar de la Brasov spre Bucuresti doar fara loc dau, bine ca au pus enspe vagoane la Pannonia Curtici-Mangalia ca era greu alea sa le puna Bucuresti-Mangalia :D
Apropo de scrisul de dupa 1993, la Uniunea Scriitorilor din Arad tot mai multi scriitori scriu la fel ca la CFR, motivul e simplu, dupa '90 trebuia schimbat tot, si scrierea, se vad acum rezultatele, am schimbat tot si murim de foame si ne e dor de Ceausescu :D . Halal evolutie :| . Nu compar vitezele la CFR de pe vremea comunismului cu cele de acum ca va speriati :lol:
 
Azi, am cautat pe site-ul CFR cat costa biletul pe ruta BUC. N. - Chisină’u, şi apă’sând pe rute internationale m-a dus spre: :confused: www.db.de ?????
Nu mai ştiu cei de la Infofer s㒠fac㒠o pagin㒠de internaţionale???
 
interesantul a spus:
Azi, am cautat pe site-ul CFR cat costa biletul pe ruta BUC. N. - Chisină’u, şi apă’sând pe rute internationale m-a dus spre: :confused: www.db.de ?????
Nu mai ştiu cei de la Infofer s㒠fac㒠o pagin㒠de internaţionale???

Asa este de foarte multa vreme. Oricum mie imi face placere de 100 de ori mai mult sa navighez pe site-ul DB-ului decat sa ma incurc in ale noastre ! :lol: :-x programe facute de :(|)
 
sogard_2003 a spus:
Sa presupunem ca sunt un simplu calator care doreste sa mearga intr-ul loc anume din tara cu trenul.

Buun, fiind in fata calculatorului ma gandesc la google... caut mersul trenurilor... gasesc infofer.ro si mersultrenurilor.ro

tastez Bucuresti Nord la plecare si Tirgu Mures la sosire..

Enter...
pe unu gasesc doua trenuri .. pe altul gasesc unul. :mask:

Hmm idioata faza..

hm... pe mersultrenurilor imi gaseste 3 din care unul nu circula (mi se pare ca e versiunea de iarna a acceleratului), pe infofer imi gaseste 2, cele care arata ca circula pe mersultrenurilor....

mersultrenurilor nu e oficial cfr din cate vad.
 
interesantul a spus:
Azi, am cautat pe site-ul CFR cat costa biletul pe ruta BUC. N. - Chisină’u, şi apă’sând pe rute internationale m-a dus spre: :confused: www.db.de ?????
Nu mai ştiu cei de la Infofer s㒠fac㒠o pagin㒠de internaţionale???
Serverul pentru calatoriile internationale este in Germania, de aceea orice ruta internationala te trimite pe www.db.de :D
 
Oficial si cu informatia la zi este www.cfrcalatori.ro restul sunt niste gaze impreastiate de anumite :(|) .... oricum merge si e organizat putin cam ciudat insa m-am obijnuit sa il folosesc ok. Nu circul mult cu trenul dar de fiecare data am putut sa vad exact zilele in care circula un tren. Cineva totusi isi face treaba pe acolo. Acuma ca nu o face cum ar trebui intra in categoria romanisme...poate nu e vina lui ci a sistemului in care lucreaza adica CFR.SA CALATORI sau cum s-o numi el... :(
 
Da nene, e bun de folosit, dar io, de la mine, nu ştiu nemţasca sau englezasca ca s㒠m㒠descurc pe DB.DE

Nu mi se pare normal ca neamţu sa-mi indice rutele internaţionale.

E.
 
Baieti , probabil cei care au facut pagina respectiva ( cea pomenita de sogard_2003 la inceputul topicului ) sunt informaticieni .
Nu stiu cati dintre voi au licenta pe softurile pe care le folositi si nici cati ati citit "EULA" ( end user license agreement ) sa zicem de la windoze unde , dupa ce ati dat o gramada de bani vedeti ca practic nu vi se ofera nimic , nici macar o secunda de garantie !
Probabil cei de la CFR au multe lacune , dar astia care vand soft au si mai multe ...
p.s. ma gandesc cum de pana acum cei de la protectia consumatorilor nu au confiscat toate copiile legale de softuri care nu ofera nici o garantie ???( parca in EU si chibriturile trebuie sa aibe 1 an garantie )
 
Absolut de acord cu tine, interesantule, dar si rezervarile din gara se fac tot de pe serverul respectiv. Toate calculatoarele pentru trafic international sunt legate la serverul nemtesc. In garile in care se emit bilete in trafic international, si nu sunt ghisee separate pentru acest lucru, vei observa ca la casa de bilete sunt doua calculatoare, unul pentru intern, legat la serverul din Bucuresti si unul pentru international, legat la serverul nemtesc. Probabil si alte administratii de cale ferata folosesc acel server, pentru a nu aparea probleme la rezervarile de locuri si pentru o mai buna protectie a datelor ce rezulta din aceste "tranzactii economice". Oricum, ce nu pot eu sa inteleg este de ce nu are si limba romana la selectarea limbii? :-x Daca tot se fac rezervari din enshpe tari si exista enshpe-1 limbi in meniu, era asa de greu sa faca o interfata si pentru limba romana? :idea:
 
Apropo de rezervă’rile în trafic internaţional.. de ce între ţă’rile non-Schengen sunt nişte comisioane atât de mari?

De exemplu, anul trecut, vrând s㒠merg de la Oradea şa Debretin, mam trezit c㒠e biletul 60 RON la personal, în condiţiile în care biletul CFR pân㒠la Valea lui Mihai era 6 RON şi biletul MAV de dup㒠graniţ㒠pân㒠la Debreţin era echivalentul a vreo 15 RON.

în schimb, din Viena în Sopron (HU) era tarif local (vreo 5 zone de taxare sau ceva de genu'), la fel şi din Innsbruck în Muenchen (vreo 30 de euro, în 2008 la persona).