Incarcatura lemne

mmkelemen

Well-Known Member
13 Noiembrie 2008
483
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Salutare!
O incercare de a realiza o incarcatura din lemne pentru vagoane gondola:


Am folosit bete pentu frigarui lipite cu un lipici transparent.
Bafta!
 
shoppy a spus:
Tarusii sunt in plus iar lemenele nu stau "pe cant" ci pe "scobitura" dintre lemnele de dedesubt.

De ce ar fi tarusii in plus?
Iar daca bagi lemnele fix intre tarusi atunci pot sta si pe cant.
 
In vagoanele gondola pe 2 osii nu au fost transportate lemne in aceasta forma ci numai "surcele". Pentru un astfel de transport iti trebuie gondole pe boghiuri. Iata cum a incarcat LDH o gondola:
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Incarcaturi%20vagoane/Picture014.jpg?t=1183304390
Si una a mea:

Si modul meu de lucru:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=748&postdays=0&postorder=asc&start=15
O duminica placuta!
 
tyco a spus:
In vagoanele gondola pe 2 osii nu au fost transportate lemne in aceasta forma ci numai "surcele". Pentru un astfel de transport iti trebuie gondole pe boghiuri. Iata cum a incarcat LDH o gondola:
http://i109.photobucket.com/albums/n55/Dadu_01/Incarcaturi%20vagoane/Picture014.jpg?t=1183304390
Si una a mea:

Si modul meu de lucru:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=748&postdays=0&postorder=asc&start=15
O duminica placuta!

Multumesc pentru lamuriri!
 
Din pozele de pe la noi lemnele se transporta in Eacs-uri, in partea de sus incarcatura are forma piramidala, fara tarusi. Cred ca se depaseste gabaritul cu acei tarusi si per total, considerand spatiul de incarcare pierdut in interiorul vagonului, mai mult se pierde decat se castiga.

Ldh, bineinteles ca par facute la strung, defapt este un set de cutite rotative si lemnul trece prin mijloc, e suparator ca la frigarui sa ai betele neregulate si strambe :) .

(la tine, lemnele de sus stau pe cant pentru ca sunt lipite, nu se sprijina pe tarusi, chiar exista spatiu mare intre ele si tarusi)
(nu lua asta ca pe o critica, foarte bine ca ai facut ceva cu mainile tale si ca esti multumit)
 
Apreciez criticile si remarcile, dar vreau si lamuriri fata de greseli deoarece vreau sa invat sa fac totul OK. De asta scriem si prezentam lucrari pe forum.
Acum am inteles de ce...
Urmatoarea sper sa iasa mai bine.
Bafta!
 
shoppy a spus:
Ldh, bineinteles ca par facute la strung, defapt este un set de cutite rotative si lemnul trece prin mijloc, e suparator ca la frigarui sa ai betele neregulate si strambe :) .

Nu la asta m-am referit ca doar cunosc foarte bine materialul TPF dar, avand in vedere scara de proportii, par strunjite, doar discutam de 1:87 nu de TPF

Daca nu le lasa asa si le zgaria pe lungime ar mai fi adus cu trunchiuri de brad sau altceva ce creste mai drept

Adica se ia TPF-ul si se procedeaza ca in imaginea de mai jos

photoj3.jpg


dupa care, daca vrei ii adaugi crengi sau cioturi de crengi si poti sa-l pui in picioare, ca pom, sau in vagon ca marfa

photoj4.jpg
photoj5.jpg


Au fost folosite tot TPF-uri, adica Tepuse Pentru Frigarui care la 1:87 par strujite :wink:

Sursa http://www.badger-creek.co.uk/index.htm

:cafea:
 
Referitor la comentariile LDH, as fi interesata si eu sa fac o incarcatura de cherestea la cateva vagoane de marfa descoperite pe care le am.
 
Depinde cum vrei sa arate. O solutie ar fi utilizarea lemnului de balsa, dintr-o placa putandu-se taia fasii inguste care sa reprezinte scandurile iar daca se doreste un transport de busteni, se folosesc bete de frigarui, ca mai sus, sau bete de la covorasele din bambus care se pun pe mese, dar in acest caz se aplica metoda descrisa de LDH pentru a se scapa de uniformitatea aspectului, precum si o vopsire ulterioara daca se considera ca vorbim de copaci cu tot cu coaja.