Inca un cal in grajdul CFI-ului Brad

GeorgHocevar

Active Member
24 Decembrie 2009
129
0
"Tineti prietenii aproape si dusmanii si mai aproa
www.cfi.ro
WEBSITE
http://www.cfi.ro
LOCATION
"Tineti prietenii aproape si dusmanii si mai aproape".
Locomotiva 100.13 care recent a fost adusa din Austria efectuaza primele probe pe linia Brad - Criscior!

221909_183209768398592_100001287090361_502888_3403040_n.jpg


222745_183209678398601_100001287090361_502884_2458358_n.jpg


223426_183209705065265_100001287090361_502885_2512716_n.jpg


222626_183209715065264_100001287090361_502886_2505679_n.jpg


225120_183209741731928_100001287090361_502887_7686220_n.jpg


Cu stima

Georg Hocevar
 
Super! Multumim frumos pentru poza!

Foarte interesanta locomotiva, rar mi-a fost dat sa vad o locomotiva cu numai doua osii motoare si tender separat! Neobisnuita este si traversa frontala mare, despre care nu-mi dau seama daca este metalica sau din lemn. Pare metalica totusi. Care este istoria locomotivei? Pentru ce linie a fost construita?
 
Austrian Steam Base Zur Startseite
Home Dampfloks in Österreich - Dampfloks aus Österreich
Steam locos in Austria - Steam locos from Austria

Lokomotive / Locomotive:
ÖAM 100.13" Baujahr / year of production:1947 Baureihe / class:
öam100

Hersteller / Fabriksnummer/Baujahr WLF 17609/1947 builder / builders number/year of production
Spurweite 760 mm gauge
Bauart Bt-n2 axle arrangement (german notification)
aktuelle Bezeichnung (wenn abweichend) now named / numbered as (if different)
Eigentümer/Standort Criscior, Hocevar [ Liste Rumänien / list Romania] owner/location
letzter belegter Einsatz 03.07.2005 last reported service
Quelle der letzten Einsatzmeldung Herbert Ortner source of last report of service
1. Bahn Österreichische Alpine Montan 100.13" 1947 – 1. railway
Bemerkung remark
Aufnahme in die Datenbank 15.04.2000 date of record
Letzte Änderung des Datensatzes 08.04.2011 date of last modification
Chronologie 08.04.2011: verkauft an Georg Hocevar (Link)
21.08.2005: diese Lok dürfte nach aktuellen Forschungen die Zweitbesetzung für die ÖAM 100.13 sein (Quellen: Keith Chester, Wolfram Wendelin, Siegfried Rott)
04.07.2005: Herbert Ortner: Einsatzmeldung / reported service: 3.7.2005
04.05.2005: Siegfried Rott: von Birkfeld nach Heidenreichstein überstellt / transferred from Birkfeld to Heidenreichstein (Link)
29.04.2002: jetzt mit Tender, Einsatzort Feistritztalbahn; now fitted with a tender, moved to Feistritztalbahn (Link)
09.12.2001: Einsatz / service in Criscior: 24.11.2001
01.07.2001: [Eisenbahn Österreich 7/2001] Einsatzbericht, reported service 22.04.2001
22.04.2001: [Eisenbahn Österreich 7/2001] neue Einsatzmeldung, new reported service: 22.04.2001
06.12.2000: mit Kessel / with Boiler of WLF 17609/1947. Siegfried Rott: betriebsfähig / serviceable
18.11.2000: einige Daten ergänzt, some data added
15.04.2000: Datensatz angelegt / record started
: neuer Link / link added (Link)
: Q [SVa 1/2000] [E-Mail Siegfried Rott 6.12.2000] [Eisenbahn Österreich 3/2001] [Eisenbahn Österreich 7/2001] [E-Mail Siegfried Rott 11.2.2004]
chronology