Imbunatatiri BR218

peace

Active Member
11 Septembrie 2011
87
0
Iasi
LOCATION
Iasi
Pentru ca este prima mea locomotiva si tin la ea, m-am hotarat sa ii aduc cateva imbunatatiri zic eu importante.
Am inceput cu dezmembrarea locomotivei si cu ocazia asta si primul RK.



Am modificat luminile inainte/inapoi pe leduri smd , farul central si lumini in cabine care se sting cand se aprind farurile in functie de directia de mers.



Am facut esapamentul in forma de 'v', am pus barele frontale oblice si am vopsit capota.



Dupa toate aceste modificari am aplicat si un wethering.



Si un link co filmare care spun eu ca exemplificat totul http://www.youtube.com/watch?v=whvZVrqtK78&feature=youtu.be
 

peace

Active Member
11 Septembrie 2011
87
0
Iasi
LOCATION
Iasi
am aplicat doua straturi de lac unul dupa altul, tocmai pentru a crapa, ca sa para cat mai reala cupola.
 

mpursu

Well-Known Member
Trenulist
25 August 2007
3.536
337
Oradea
railcrisana.wordpress.com
WEBSITE
https://railcrisana.wordpress.com/
LOCATION
Oradea
YOUTUBE
mpursu
Felicită’ri pentru lucrare şi mai ales pentru lumini!
16.gif

îmi place atât faptul c㒠farurile laterale sunt galbene+roşii şi farurile centrale sunt albe, cât şi sincronizarea dintre faruri şi luminile din cabine, plus stingerea gradat㒠a acestora din urmă’
41.gif
 

dieseloko

Active Member
4 Septembrie 2010
63
0
Romania
LOCATION
Romania
Salut!
Mi se pare mie sau lumina in cabina e prea puternica?
Explica-mi si mie te rog cum ai reusit sa dai jos de pe sasiu boghiurile. Eu am incercat insa nu am reusit decat sa ma enervez si am renuntat...
Multumesc.
 

peace

Active Member
11 Septembrie 2011
87
0
Iasi
LOCATION
Iasi
Radu161 a spus:
Din pacate nu mi se pare prea reusita incercarea cu lacul, nu arata a vopsea crapata ci a vopsea prost aplicata pe model....mai ales ca lacul e lucios.
Poti sa mai salvezi situatia, si oricum ar fi necesar pentru un model cu weathering, aplicand un strat serios de lac mat.

Acum dupa uscarea completa arata mult mai bine.
Lacul este mat dar in acea poza nu era uscat complet.