Br 55 (Piko) a fost prima mea locomotiva cu aburi, de aceea sunt atasat de acest tip de locomotiva. Am achizitionat anul trecut locomotiva Br55 Trix, ceea ce mi-a placut mult la acest model a fost faptul ca are motorul in cazan si este echipata din fabrica cu decodor + sunet.
Fata de modelul Maerklin ( din care provine ) prezentat aici:
http://www.miba.de/testen/maeh055.htm
am observat faptul ca placuta de circuit imprimat este vopsita verde fapt care m-a deranjat asa ca m-am hotarat sa remediez acest mic incovenient. Demontarea cazanului este usoara, exista 3 suruburi sub locomotiva care trebuiesc desfacute, accesul la placa de circuit imprimat este usor, cu aceeasi ocazie m-am hoatarat sa schimb led-urile galbene cu unele warm white:

Si asta a iesit:

Deoarece din fabrica tasta F4 avea doar functia de dezactivare a inertiei de accelerare/ franare am facut si cateva mici modificari la setarile decodorului:
CV 165 , CV 166 , CV 168, CV 169 - toate au primit valoarea 3, astfel la apasarea tastei F4 se cativeaza viteza de manevra, se dezactiveaza inertia la acceleratie si franare si se aprind luminile la ambele capete.
Fata de modelul Maerklin ( din care provine ) prezentat aici:
http://www.miba.de/testen/maeh055.htm
am observat faptul ca placuta de circuit imprimat este vopsita verde fapt care m-a deranjat asa ca m-am hotarat sa remediez acest mic incovenient. Demontarea cazanului este usoara, exista 3 suruburi sub locomotiva care trebuiesc desfacute, accesul la placa de circuit imprimat este usor, cu aceeasi ocazie m-am hoatarat sa schimb led-urile galbene cu unele warm white:



Si asta a iesit:




Deoarece din fabrica tasta F4 avea doar functia de dezactivare a inertiei de accelerare/ franare am facut si cateva mici modificari la setarile decodorului:
CV 165 , CV 166 , CV 168, CV 169 - toate au primit valoarea 3, astfel la apasarea tastei F4 se cativeaza viteza de manevra, se dezactiveaza inertia la acceleratie si franare si se aprind luminile la ambele capete.