ICE1 vs. ICE2

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

macleod

Well-Known Member
Trenulist
28 Ianuarie 2009
1.732
4
46
Bucuresti
www.macleod.ro
WEBSITE
http://www.macleod.ro/
LOCATION
Bucuresti
Salut

Daca am reusit sa ma lamuresc si eu in dilema ICE3 vs. ICE-T, in schimb nu reusesc si pace sa fac diferenta intre un ICE1 si un ICE2. Din ce am citit prin site-urile de specialitate, vorba reclamei romanesti, conteaza ce e inauntru, acolo sunt adevaratele diferente. In rest ochiul meu nu prea e format se pare in acest sens. Posibil sa fi vazut in poze trenuri deja revopsite, si atunci spre exemplu fa diferenta intre un TGV SE revopsit si un TGV Reseau - macar la Atlantique erau mai multe vagoane si e usor de recunoscut). Sure, o faci dupa numarul de inmatriculare, dar deja intram in chestii de finete.
Singura diferenta observabila pana acuma a fost ca la ICE1 vagonul Bistro este mai inaltat decat un vagon obisnuit. Dar in conditiile in care ar fi modele de garnituri (HO binenteles) fara acel vagon restaurant, mai deosebeste-le daca mai poti.

Asa ca pls. help :D
 
Apropos, poate mai ajut pe careva si eu, diferenta foarte usor de observat intre ICE3 si ICE-T (iarasi, subliniez ca ma refer strict la diferente vizuale, nu intram in detalii), ar fi ca dunga rosie este continua la ICE3 (in fata si in spatele garniturii).
Si binenteles, daca il vezi la curbe, ICE-T-ul se apleaca in interiorul curbei (daca nu ma insel) pentru a se putea mari confortul pasagerilor in curbe (si astfel, posibilitatea de a lua curbe cu viteza mai mare pe un tronson nu neaparat special facut pentru trenuri de mare viteza - sau viteza si mai mare la curbe pe un tronson de mare viteza).

Mai jos cele 2 garnituri implicate:
3223619342_638d736155.jpg

2_Intercity_ICE_T.jpg

(pozele sunt luate dupa o cautare cu google, nu imi apartin)

Se observa si diferente in 'parbriz' (desi posibil sa fie doar unghiul de fotografiere), dar mai ales diferente in geamurile laterale ale postului de comanda.
Deci aici e destul de usor de facut diferenta.
 
Salut,

A doua diferenta vizibila ar fi ca la ICE 1 exista o locomotiva dummy, exact ca locomotiva de tractiune, iar la ICE 2 locomotiva dummy este inlocuita de un vagon cls 2 cu post de conducere.


http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=3408&postdays=0&postorder=asc&start=15

poti vedea garnitura 2: ICE1 si garnitura 3: ICE2