Salut
Daca am reusit sa ma lamuresc si eu in dilema ICE3 vs. ICE-T, in schimb nu reusesc si pace sa fac diferenta intre un ICE1 si un ICE2. Din ce am citit prin site-urile de specialitate, vorba reclamei romanesti, conteaza ce e inauntru, acolo sunt adevaratele diferente. In rest ochiul meu nu prea e format se pare in acest sens. Posibil sa fi vazut in poze trenuri deja revopsite, si atunci spre exemplu fa diferenta intre un TGV SE revopsit si un TGV Reseau - macar la Atlantique erau mai multe vagoane si e usor de recunoscut). Sure, o faci dupa numarul de inmatriculare, dar deja intram in chestii de finete.
Singura diferenta observabila pana acuma a fost ca la ICE1 vagonul Bistro este mai inaltat decat un vagon obisnuit. Dar in conditiile in care ar fi modele de garnituri (HO binenteles) fara acel vagon restaurant, mai deosebeste-le daca mai poti.
Asa ca pls. help
Daca am reusit sa ma lamuresc si eu in dilema ICE3 vs. ICE-T, in schimb nu reusesc si pace sa fac diferenta intre un ICE1 si un ICE2. Din ce am citit prin site-urile de specialitate, vorba reclamei romanesti, conteaza ce e inauntru, acolo sunt adevaratele diferente. In rest ochiul meu nu prea e format se pare in acest sens. Posibil sa fi vazut in poze trenuri deja revopsite, si atunci spre exemplu fa diferenta intre un TGV SE revopsit si un TGV Reseau - macar la Atlantique erau mai multe vagoane si e usor de recunoscut). Sure, o faci dupa numarul de inmatriculare, dar deja intram in chestii de finete.
Singura diferenta observabila pana acuma a fost ca la ICE1 vagonul Bistro este mai inaltat decat un vagon obisnuit. Dar in conditiile in care ar fi modele de garnituri (HO binenteles) fara acel vagon restaurant, mai deosebeste-le daca mai poti.
Asa ca pls. help