Cred ca Dan Jiga a uitat ca a fost acolo.
Din ce am citit aici pe paginile 1-2 si din ce mai vad pe wikimapia, noi am intilnit viaductul unei linii miniere, Ghelari -Teliuc.
pe wikimapia sint niste poze(Fostul "Puţul Est"
Aici au fost compresoarele şi ventilatoarele minei, a fost şi puţul estic al minei de fier din Ghelari. Puţul coborea jos pînă la orizontul 10 şi făcea legătura cu frontul 2 şi Uzina de preparare de la Teliuc.
(Liftul ce transporta minerii în şi din mină (the elevator shaft used to take miners in and out of the mine)
Linia ferata miniera Ghelari-Teliuc porneşte chiar din galeriile de extracţie. Coordinates: 45Ă°42'53"N 22Ă°48'12"E )
Apoi am ajuns la fostul canton CFI nr. 3 Halta Catana(Coordinates: 45Ă°44'0"N 22Ă°49'52"E )
In drum spre tunel, pe versantul opus turnul despre care intreb eu este de la o hidrocentrala
(Hidrocentrala de la căţănaş
A fost prima hidrocentrală din ardeal la vremea respectivă, construită şi inaugurată în 1910 pentru a asigura alimentarea electrică a minei de la Ghelari. Coordinates: 45Ă°43'55"N 22Ă°50'14"E ) pe wikimapia sint si doua poze.
Apoi am ajuns la un pod in apropiere de halta Govajdia. Ultima poza a mea este chiar podul in cauza pozat mai bine pe wikimapia
(Podul CFI salvat de la demolare de localnici (Govăjdia)
Dacă nu interveneau localnicii acest pod ar fi avut aceiaşi soartă ca şi restul liniei. Acest pod este originalul din anii 1890 construit de austrieci. Coordinates: 45Ă°44'24"N 22Ă°47'46"E)
Eu nu am mai postat poza cu sopronul aflat pe locul celuilalt pod dupa ce linia traverseaza soseaua pentru ca nu mi-a iesit bine. WE tu stii ca nu am rabdare ca tine sa setez, sa expun sa pozez
este o poza pe wikimapia
(Pod CFI lipsă (Govăjdia)
Acest pod a fost luat la fier vechi odată cu restul liniei, acum este un şopron. Coordinates: 45Ă°44'24"N 22Ă°47'43"E )
Citatele din paranteze sint de pe wikimapia, nu imi apartin.
WE, cam asa am inteles eu ca stau lucrurile, cum ar veni, poti sa te culci daca nu cumva vrei sa facem o noua expeditie in zona.