Heris... Reloaded

tfa2003

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2007
385
7
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Dupa cum spunea si Rally fara mult tam-tam au sosit vagoanele Heris Bcm si T2s in livreaua albastra.
Pentru toti detinatorii acestor modele, nu sunt alte schimbari decat revopsirea. Adica, barile tot in relief sunt, rotile tot cam neechilibrate, montarea accesoriilor tot "pain in the ass", dar totul la un pret as zice ok (~33EUR).
Deocamdata aceste perechi (rosie+albastra) nu sunt in topul meu in ceea ce priveste rulajul, dar in rest parca as trece cu vederea. Sa nu omit, as da o nota proasta dungii albe de pe cuseta, care in lumina, arata de parca ar fi atacat plasticul, iar tampografia superioara are in continuare probleme cu marginea acoperisului care, in realitate, nu exista, gazariscurgeri in zone adiacente ale vopselei. In rest poze...

Bcm




T2S




Tandem


Una peste alta, ca realizare, sunt sub vagonul de dormit Roco, sau AVA200, de care le desparte insa 40RON, respectiv 30RON...Decizia e in continuare a voastra...
 

ionut07

Well-Known Member
20 Februarie 2016
274
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Salutare tuturor!
Vagoanele nu sunt ieftine, avand in vedere ca vopsirea este neglijenta(dunga galbena este imperfecta mai ales la usi + efect de gazare la dunga galbena, la imbinarea dintre albastru si gri la capatul vagonului cuseta si la cel de dormit) si tampografia are din nou probleme ( inscriptiile vagon cuseta aflate deasupra geamurilor, sigla CFR), vagonul de dormit are bavuri in lungul carcasei.
Asta este calitatea actuala a vagoanelor Heris indiferent de tipul vagoanelor.
 

aulin

Well-Known Member
Trenulist
27 Ianuarie 2016
289
1
Cuneo
ICQ
543
AOL
alco
LOCATION
Cuneo
Fratilor,la cit costa eu zic ca este rezonabil,daca nu le aduce nimeni ce facem,cumparam alte vagoane cu inmatriculari straine si inghitim in sec ca nu avem....CFR
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.612
5
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Nu inteleg de ce nu se fac sesizari,de ce nu se fac plangeri,de ce nu se fac reclamatii..sau orice demers pentru a se schimba calitatea acestor produse? NU e pacat de munca celor de la Heris si mai ales de banii vostrii ?
 

ionut07

Well-Known Member
20 Februarie 2016
274
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
aulin a spus:
Fratilor,la cit costa eu zic ca este rezonabil,daca nu le aduce nimeni ce facem,cumparam alte vagoane cu inmatriculari straine si inghitim in sec ca nu avem....CFR
Nu ne obliga nimeni sa ne cramponam de modele CFR, daca nu intrunesc niste conditii minime de calitate la preturi similare cu alte inmatriculari.La urma urmei costa bani si un model CFR si unul DB, in final eu aleg modelul care isi merita banii, nu merg pe sentimente. Eu recunosc ca in materie de modele CFR am cumparat cele doua vagoane de marfa Klein Modellbahn, vagoanele AVA 200 de la Amintiri Feroviare si vagonul de dormit de la Roco. In rest merg pe DB, MAV, OBB, SBB-CFF. Dar asa fac eu, fiecare face cum vrea si isi cumpara ce vrea.
 

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.612
5
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Eu sunt tare nelamurit.
de ce pentru atatea tari s-au facut modele reusite...acuma sa fim seriosi..nu cred ca am vazut vagon strain facut la plesneala...sunt absolut sigur ca si vagoanele straine au lipsuri ,e ceva normal. Sincer nu cred ca daca au pus mai putine detalii si-au batut joc si de acelea.
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
Vagonul de dormit Roco este foarte bine realizat, vagoanele AVA sunt superbe.
Nu am luat inca aceste herisuri, am doar cuseta rosie, dar din ceea ce am vazut in poze, executia este nasoala. Adica ajunge sub nivelul unor vagoane ieftine din startseturi. Bavuri si migrari de vopsea nu se admit nici la prelucrarea sau vopsirile home made. Daca atunci cand faci ceva acasa se accepta si defecte, fiind vorba de pasiune si placerea de a lucra, atunci cand scoti ceva pe piata nu prea e loc de astfel de experimente.

Ideea ar fi: ce rost are sa scoti astfel de vagoane, doar pentru ideea ca ai produs material rulant romanesc.

Avantajul este deci ca se fabrica cate ceva si pentru domeniul cfr, dezavantajul ca nu arata cum ne-am dori.
 

mixu

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2008
907
0
arad
LOCATION
arad
vagonul roco este din alta clasa de productie

1 daca te uiti la y si la heris au tampoanele lipite pe o bara au scaunele din o singura bucata ...in total vagonu e format din ~10 (boghiu osii tampoane scaune capac)piese pe cand ala roco are mai multe componente..nu cu mult peste dar peste

2 vagonul roco beneficiaza de un boghiu fff bun folosit si la alte vagoan care intra pe o piatza unde nu se permit gresheli mai ales pt roco ,care sta foarte bine la rulaj si poate cel mai bine la capitolu roti (eu am toate vagoanele cu roti roco pt ca din ce am testat eu alea ruleaza de departe cel mai bine pe sine tillig elit)

3 plasticul din care e facut vagonul roco nu e cel mai bun intalnit de mine dar e muuult peste cel folosit de heris si ava 200 (plastic bun e folosit si la y curile cfr indiferent de culoare)

una peste alta din vagoanele cfr calatori eu le clasific asa

best & nr 1 roco
nr 2 etajatele piko
nr 3 y (orice culoare )
nr 4 ava 200
nr 5 heriss
nr 6 vagoanele etajate tillig (cu boghiu c)
 

stageexp

Well-Known Member
Trenulist
14 Ianuarie 2008
1.260
0
Timisoara
LOCATION
Timisoara
PDI a spus:
Vagonul de dormit Roco este foarte bine realizat,
:?:

Patru usi, boghiurile taiate ca sa miste sub fusta :?:

...sa fim seriosi!

PDI
Eu ma refer in special la calitatea executiei. O macheta se poate aprecia din doua puncte de vedere: calitatea materialelor si a executiei si modul in care respecta realitatea.

Este doar o parere, dar in momentul in care pui pe masa modelele, inainte de a studia exactitatea dimensiunilor, iti sar in ochi detalii de vopsire proasta sau bavuri.

Cu cat scara de executie este mai mica, cu atat sunt mai multe detalii care nu se reproduc. Mai pot aparea si erori evident.
Dar, intotdeauna este loc de mai bine.
 

tfa2003

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2007
385
7
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Ati vazut pozele, este adevarat ca ele nu avantajeaza modelele astea albastre sub nicio forma. La cele rosii de anul trecut nu cred ca se putea comenta prea mult. Dar, fara "ochiul" camerei foto, unele defecte nu mai sunt asa vizibile.
Apropo de asta, ca gluma, abia dupa ce am postat o poza cu locomotiva 1044 a mea, am vazut ca pe bot are tampografiata semnatura unuia, Karl :oops: .
 

Horia_Radulescu

Consilier tehnic
Super Moderator
Trenulist
14 Februarie 2008
6.103
1.086
Mulhouse, Alsacia
LOCATION
Mulhouse, Alsacia
buna baieti,

daca la Roco calitatea a scazut dramatic de doi-trei ani incoace (las motviele la o parte), la Heris presa vest-europeana nu se mai opreste cu criticile... ma intreb sincer cand va schimba Iris Richthammer fabricantul chinez sau cand se va lasa de meserie si se va apuca sa faca altceva, eventual secretariat in avocatura, desi si aici mai are de invatat! :D

de ce s-a vopsit T2s-ul ca 71-31 046 cand vagonul adevarat circula de 5-6 ani ca 75-71 003 (ca 61), asta depinde de cine a dat pozele... insa vopsirea si tampografia e sub orice critica, insa asta e un punct comun la toate modelele Heris de cativa ani buni.

AVA200 21-90 de la Amintiri Feroviare este cu mult peste toate acestea, se poate compara cu LSM sau RailTop... Roco ramane undeva intre, cam prea jos insa inca acceptabil, Tillig la fel... iar de Heris las pozele sa vorbeasca ca iar ma trezesc cu mailuri suparate de la Moenchengladbach! :D
 

ionut07

Well-Known Member
20 Februarie 2016
274
0
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Apropo de boghiul taiat al vagonului de dormit Roco. Una la mana, acel tip de vagon se produce de ani buni, nu a fost produs pentru piata romaneasca si a doua la mana boghiul a fost taiat pentru a avea mobilitate. Este adevarat ca este inestetic, dar fusta vagonului respecta destul de bine proportiile. Daca vrei iti poti cumpara separat boghiul in varianta corecta, il vopsesti, mai trebuie sa ajustezi si grosimea fustei in zona boghiului si rezultatul va fi pe masura, eu asa am procedat. Dar, asa am facut eu.
 

mixu

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2008
907
0
arad
LOCATION
arad
baieti nu ma convingeti eu nu sunt deloc fan roco si lasand deoparte corectitudinea executarii raportat la realitate vorbind de finisaj ,rulaj si materiale folosite roco e nr 1 la vagoane cfr si heris pe ultimul loc ca etajatele tillig nu se mai fac :D

ava 200 daca le iluminezi arat ka semaforu roshu e transparent plasticul,e prea moale plasticul,(macar daca ar fi si elastic)putzin daca atingi usile compartimentelor se desfac ,chiar se rup
nu ruleaza cum ruleaza vag roco si nici y curile nu le-ntrece testat pe diorama mea

acum 6 luni am comentat pe forum numa anti roco daca mai tzineti minte
(kablu stie) da ce e bun ..e bun
 

mixu

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2008
907
0
arad
LOCATION
arad
crezi ca nu e buna linia tillig pt teste
nu am scris ca deraiaza sau ceva am zis ca nu ruleaza asa fin cum ruleaza vagonul roco
 

tfa2003

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2007
385
7
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
nu prea stii de gluma, nu? :). Roco si etajatul PIKO sunt CFR-urile care ruleaza cel mai bine din colectia mea, asa ca iti dau dreptate, cel putin partial.
 

mixu

Well-Known Member
Trenulist
15 Aprilie 2008
907
0
arad
LOCATION
arad
pt bancuri avem un topic special

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=6358863588

despre diorama mea nu face nimeni glume :p
a nu se intelege greshit voi cumpara si eu Herisurile astea noi ( momentan e criza)
dar asta e parerea mea despre ele