HBX Bonzer V3

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Merci andrei_nsts !

Mi se pare foarte buna ideea cu scutul. As putea folosi sistemul de prindere de la cele doua tampoane (fata/spate) Pe lateral se poate prinde cumva de suportul acumulatorului, care pare destul de solid. Trebuie studiata problema putin. Iar materialul sa fie cat mai usor. :roll:
 
Salut

Cu placere.
Treaba cu prinderea e chiar importanta. Este de evitat o prindere de orice suport (chiar daca pare solid) cind vorbim de scutul sasiului. Daca incasezi un soc scutul il trimite prin prinderi suportilor si, risti sa ramii cu un sasiu rupt in 2.
Ca si material poti folosi in cel mai extrem caz aluminiu.

Ca o varianta de rezerva ar putea fi urmatorul sistem:
-la partea inferioara a sasiului sa folosesti o travese de cauciuc de 5mm-10mm grosime/inaltime lipite la intervale de 5cm sau 3cm direct de sasiu peste care sa lipesti placa de aluminiu care este scutul. Astfel rezulta un sistem flexibil si elastic.

La bascule e mai laborios putin.

O varianta apropiata de ce ti-am scris mai sus am si eu pe sasiu, insa mai simpla si adaptata nevoilor mele. O placa din abs care practic sta sub sasiu si este lipita de acesta cu banda adeziva dubla. Practic rolul sistemului meu este sa protejez suruburile si sasiul de pietricele si frecarea cu asfaltul.
 
Cind am vorbit de prindere m-am referit la prinderea rigida. Ideea e ca trebuie sa fie flexibila pentru ca altfel rupi sasiul.
 
O alta chestie pe care o poti face relativ rapid si benefic pentru sasiul tau afectat de la lovituri (vezi poza 1 din 02.august) este lipirea unor ramforsari din fisii de abs de 5mm asezate pe cant (perpendicular pe sasiu) in lungul acestuia pe zonele care sint solicitate la maxim (diferentiale, prindere bascule, etc.).
Adezivul cu care lipesti trebuie sa nu fie casant.

Intre fisiile respective poti baga fisii de cauciuc peste care sa poti lipi sasiul de aluminiu.
 
Cred ca merge sa faci o combinatie intre ce te-ai gindit tu si ce am zis eu -sa prinzi in capete (fata si spate) cu suruburi si niste distantieri elastici din cauciuc scutul de aluminiu. Daca te chinui putin poti face scutul si tampoanele (fata+spate) dintr-o bucata de aluminiu. Pe "burat" sasiului lipesti traversele de cauciuc care au si rol de distantier.

Eu ma tem ca in ultima instanta la un soc frontal in acceleratie maxima sa nu rupi definitiv prinderile tampoanelor de sasiu. Deci ca si concluzie, cel mai reusit ar fi un sasiu rigid de aluminiu pe care sa il prinzi de tampoanele de plastic flexibil.
Astfel la socuri se rupe doar tamponul pe care il poti face, repara sau cumpara.