Salutare tuturor!
Postez aici harta CFR din anul 1943. Bucurati-va de ea si folositi-o cum doriti. Dupa cum vedeti nu am pus nici un logo personal pe ea si nu va cer sa mentionati ca vine din colectia mea. Doar un lucru m-ar supara: ca cineva sa o foloseasca pe site propriu si sa pretinda apoi altora sau chiar mie (cel care am postat-o primul) sa ii cerem dreptul de a o folosi.
Din pacate am postat o versiune de calitate slaba deoarece fisierul este mare si asa (are 3 MB chiar si in format GIF ). Originalul (JPG) in format electronic este mult mai clar si mult mai mare , il am, dar are 33 MB si limita de upload era de 3 MB. Daca imi indicati un alt site care te lasa sa upload-ezi 33 MB voi incarca si originalul in format electronic .
P.S. Linia maro de pe suprafata alba reprezinta linia de demarcatie romano-ungara care fusese impusa Romaniei prin dictatul de la Viena din 1940. Ce era la nord de acea linie este Ardealul de Nord, temporar cedat si care nu se afla sub stapanire romaneasca in 1943; de aceea nu sunt trecute decat principalele statii de cale ferata.
Postez aici harta CFR din anul 1943. Bucurati-va de ea si folositi-o cum doriti. Dupa cum vedeti nu am pus nici un logo personal pe ea si nu va cer sa mentionati ca vine din colectia mea. Doar un lucru m-ar supara: ca cineva sa o foloseasca pe site propriu si sa pretinda apoi altora sau chiar mie (cel care am postat-o primul) sa ii cerem dreptul de a o folosi.
Din pacate am postat o versiune de calitate slaba deoarece fisierul este mare si asa (are 3 MB chiar si in format GIF ). Originalul (JPG) in format electronic este mult mai clar si mult mai mare , il am, dar are 33 MB si limita de upload era de 3 MB. Daca imi indicati un alt site care te lasa sa upload-ezi 33 MB voi incarca si originalul in format electronic .


P.S. Linia maro de pe suprafata alba reprezinta linia de demarcatie romano-ungara care fusese impusa Romaniei prin dictatul de la Viena din 1940. Ce era la nord de acea linie este Ardealul de Nord, temporar cedat si care nu se afla sub stapanire romaneasca in 1943; de aceea nu sunt trecute decat principalele statii de cale ferata.